Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Plan strategiczny: Smile ma na celu wygenerowanie 250 mln euro przychodów do 2025 r

Plan strategiczny: Smile ma na celu wygenerowanie 250 mln euro przychodów do 2025 r

Specjalista open source ESN ogłasza nowy trzyletni plan strategiczny, który doprowadzi go do progu 250 milionów euro obrotów do 2025 roku. To wzrost o 56% w porównaniu do 160 milionów euro osiągniętych w 2022 roku. udało się Oto plan Open Arrow, sformalizowany w 2017 r., który w szczególności przewidywał potrojenie obrotów w ciągu pięciu lat, podnosząc je do ponad 200 mln euro.

Zidentyfikowano pięć obszarów strategicznych, z których dwa pochodzą z poprzedniego planu. Dlatego konwergencja różnych podmiotów w kierunku wspólnego DNA i międzynarodowego wzmocnienia pozostaje na porządku dziennym. ” Grupa obejmuje około piętnastu podmiotów prawnych, z których każdy ma własną historię, doświadczenie i położenie geograficzne.wspomina Marc Balazon, CEO Grupy (zdjęcie). Ważne jest, aby zasugerować punkt wejścia, punkt widzenia, sposób prezentacji lub stan umysłu… »

Dlatego pomysł polega na zjednoczeniu całej wiedzy w służbie wspólnej ambicji: stać się europejskim liderem usług cyfrowych z jak największą liczbą otwartych technologii.

Chociaż grupa jest obecna w dziewięciu krajach, działalność międzynarodowa nadal stanowi mniej niż 20% jej przychodów i mniej niż 40% jej siły roboczej. Celem jest zwiększenie działalności międzynarodowej do 25% przychodów i 50% zasobów oraz osiągnięcie krytycznej wielkości wszędzie tam, gdzie grupa ma swoją siedzibę.

Pojawiają się trzy nowe motywy. Smile jest rzeczywiście firmą zorientowaną na klienta. Tłumaczenie: Dołoży wszelkich starań, aby zapewnić swoim klientom najlepsze rozwiązania z otwartym oprogramowaniem, skalowalnością, industrializacją, konwergencją, chmurą i danymi jako słowami kluczowymi.

Inny ważny temat: zbiorowa doskonałość. Celem jest stworzenie atrakcyjnej marki pracodawcy poprzez skupienie się w szczególności na mobilności, jakości życia w pracy i planie kariery. W związku z tym firma wprowadza plan rozwoju, który początkowo ma na celu poprawę wydajności kadry zarządzającej wyższego szczebla i uczynienie jej bardziej inspirującą. Powstaje w tym celu platforma oceny Qualtrics, która umożliwi przypisanie umiejętności do rozwijania oraz przygotowanie odpowiednich szkoleń i szkoleń.

READ  Kim jest Couche-Tard, belgijski partner zarządzający stacjami paliw Total Energies?

Wreszcie, firma Smile stawia teraz odpowiedzialność (a dokładniej zrównoważony rozwój) w centrum swoich priorytetów, wspierając swoją politykę doskonałości w zakresie CSR i proponując propozycję wartości, która pasuje do jej klientów. Propozycja wartości oparta na trzech filarach: zielone IT (projektowanie środowiska, architektura, zielony kod i GreenOps), IT dla ludzi (dostępność, RODO, produkcja treści) oraz zarządzanie i bezpieczeństwo.

Aby osiągnąć cel w wysokości 250 mln euro, grupa stawia na roczny wzrost organiczny na poziomie około 10% dla jednego segmentu oraz na docelowy wzrost zewnętrzny dla pozostałych.