Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Netflix testuje swoją usługę gier wideo w swojej aplikacji na Androida

Netflix testuje swoją pierwszą grę mobilną, integrując dwie gry Stranger Things ze swoją aplikacją na Androida. Gry dostępne bez dodatkowych opłat są w tej chwili dostępne tylko w Polsce.

Netflix ogłosił dziś, że rozpocznie testowanie gier mobilnych w swojej aplikacji na Androida dla swoich członków w Polsce, kraju, w którym opinia publiczna jest szczególnie aktywna w zakresie gier wideo na urządzenia mobilne. Po uruchomieniu aplikacji polscy abonenci mogą wypróbować dwie gry z głównego ekranu, Dziwniejsze rzeczy: 1984 I Dziwne rzeczy 3 Co odpowiada odpowiednio 2 i 3 sezonom serialu. Jednak nie są one nowe, ponieważ były już dostępne w przeszłości w App Store i Google Play, a nawet na komputerach stacjonarnych i konsolach tego pierwszego.

w tej samej kategorii

Axel Springer aspiruje do amerykańskich mediów Politico

Chociaż gry są oferowane subskrybentom ze środkowej zakładki aplikacji mobilnej Netflix, użytkownicy zostaną przekierowani do sklepu Google Play, aby zainstalować gry na swoich urządzeniach. Platforma, która obecnie testuje zalety szerokiej dystrybucji, obiecuje, że gry będą dostępne za darmo i bezpośrednio zintegrowane z globalną subskrypcją. Będzie więc podobna do zawartości bonusowej, która pozwoli poszerzyć doświadczenie subskrybenta wokół serialu lub programu. Nie będzie więc konieczne wydawanie dodatkowych euro i nie będzie obejmować reklam ani zakupów w aplikacji.

Firma potwierdziła już w zeszłym miesiącu, że chce poszerzyć swój świat o gry wideo, zaczynając od urządzeń mobilnych, zanim rozszerzy się na gry na konsole Xbox i PlayStation. Na razie jest to więc tylko test mający na celu lepsze zrozumienie, jak członkowie Netflix postrzegają gry mobilne i zidentyfikowanie obszarów wymagających poprawy. ” To wciąż bardzo wczesne dni i będziemy ciężko pracować, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia w nadchodzących miesiącach dzięki naszemu podejściu do gry bez reklam i zakupów w aplikacji. Rzecznik Netflix powiedział o premierze.

Netflix od lat inwestuje coraz więcej w gry, dostrzegając potencjał większego świata rozrywki, powiązanego z najpopularniejszymi programami. W przypadku platformy stawki są ogromne. Firma już uważa gry wideo za swojego głównego konkurenta pod względem czasu spędzanego na ekranie. Wraz z pojawieniem się Disney+ i Amazon Prime, staje w obliczu coraz bardziej zaciętej konkurencji strumieniowej. Powinna więc wprowadzać innowacje, aby zachęcić jak najwięcej użytkowników do pozostania na swojej platformie. Dodatkowo gry mobilne są bardzo ważne w Azji, gdzie Netflix wygenerował dwie trzecie swojego wzrostu w ostatnim kwartale.

READ  W najgorszym razie Thierry Lermitt: jego lato zamienia się w koszmar z powodu jego zdrowia!

Funkcjonalność „Gry” powinna zacząć pojawiać się dla wszystkich subskrybentów na całym świecie od 2022 roku. Firma będzie jednak musiała przyspieszyć dostarczanie treści swoim subskrybentom. W zeszłym miesiącu straciła ponad 400 000 abonentów w Ameryce Północnej i nie mówi się, że podwyżki taryf ogłoszone w niektórych krajach pomogą jej ograniczyć liczbę członków…