Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Netflix stawia na gry wideo, aby przyspieszyć swój rozwój – rts.ch

Netflix stawia na gry wideo, aby przyspieszyć swój rozwój – rts.ch

Netflix, gigant streamingu wideo, inwestuje teraz w gry wideo. Właśnie kupił swoje pierwsze studio. W 2022 roku abonenci powinni mieć możliwość grania. W międzyczasie Netflix wprowadzi serię do świata gier.

zysk netto Netflix Podwoiła się między kwietniem a czerwcem w porównaniu z rokiem ubiegłym, do 1,25 miliarda franków. Platforma streamingowa ogłosiła teraz 209 milionów płatnych subskrybentów. Inwestorzy nadal się martwią. Wzrost spowalnia. Chodzi o rynek wideo na żądanie, który zaczyna się nasycać, szczególnie w Stanach Zjednoczonych. Mnożą się usługi: Amazon, Disney, Apple lub HBO.

Jeśli firma ma się dalej rozwijać, musi być innowacyjna. Na przykład otworzyła sklep internetowy sprzedający produkty bezpośrednio ze swojej sieci, ale podpisała też umowę ze Stevenem Spielbergiem na produkcję filmów. ten eksperymenty Pomnóż jako transmisje na żywo, wydania kinowe lub podcasty.

Netflix poszukuje teraz dobrze prosperującej branży gier wideo. Według badań opublikowanych przez firmę konsultingową Accenture, dałoby to 280 miliardów franków rocznie. przeglądarka googleI Portal społecznościowy Facebook I Amazonka Od dawna stara się wejść na ten bardzo dochodowy rynek. ledwie.

Fortnite, rywal czasu ekranowego

Kupując swoje pierwsze studio deweloperskie Nightschool, firma zajmująca się transmisją wideo na żywo chce pozyskać nowych klientów. Ale przede wszystkim zwiększ czas spędzany na aplikacji. „Konkurujemy z wieloma innymi serwisami, TikTok i YouTube, a także HBO czy grą Fortnite” – analizuje Reed Hastings, prezes grupy.

Firma Los Gatos (Kalifornia) również chce przyciągnąć tych entuzjastów gier wideo, oferując im gry, a także tworząc seriale i filmy specjalnie dla nich. Pod koniec roku Netflix wyda anime Arcane, którego historia osadzona jest w uniwersum League of Legends. Gra, która każdego dnia skupia do 8 milionów graczy.

W tym roku grupa powołała eksperta branżowego, który będzie kierował jej strategią. Mike Verdo sprawdził Facebooka i jego zestaw słuchawkowy do rzeczywistości wirtualnej, Oculus. Był również odpowiedzialny za część gier mobilnych giganta Electronic Arts (FIFA, Battlefield, Sims, …).

READ  „Elizabeth Bourne zwraca czek na jedzenie do St. Glinglen”, potępia socjalista Rashid Temal

W ofercie

Ponieważ na początek Netflix będzie oferował gry mobilne. Egzaminy prowadzone są obecnie w Polsce, Włoszech i Hiszpanii. Celem jest oferowanie ekskluzywnych gier, w szczególności wykorzystujących postacie z udanych serii.

W oficjalnej premierze zaplanowanej na 2022 r. sekcja gier wideo będzie dostępna bezpośrednio w aplikacji, bez dodatkowych kosztów. Podobnie jak nasze seriale i filmy, te gry będą objęte subskrypcją Netflix, bez reklam i zakupów w aplikacji. Komunikacja. Ta poprawa podaży może pozwolić firmie uzasadnić zwiększenie abonamentu, gdy jest to potrzebne.

https://www.youtube.com/watch?v=m0mU87qNCAW

Zakup studia Nightschool jest zwieńczeniem strategii zapoczątkowanej w 2017 roku, która przyniosła w szczególności premierę gry z serii „Stranger Things”. To studio jest najbardziej znane ze swoich narracyjnych przygód w Oxfree i Afterparty. „To surrealistyczny zaszczyt być pierwszym studiem gier, które dołączyło do Netflixa!” , firma ogłosiła w Komunikacja.

To dopiero początek, mówi Mike Verdo, który teraz chce „współpracować z programistami z całego świata i zatrudniać najlepsze talenty w branży, aby stworzyć portfolio ekskluzywnych gier dla graczy ze wszystkich gatunków i poziomów umiejętności”.

Pascal i Asmar