Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Lidl zachwyca wszystkich swoim designerskim projektantem za mniej niż 40 euro!

Lidl zachwyca wszystkich swoim designerskim projektantem za mniej niż 40 euro!

Wczoraj ręczny parowiec, wczoraj luksusowy zapach, dziś para trampek, a jutro robot kuchenny. W Lidlu super promocyjne flesze są już prawie stałe. Silna taktyka sprzedaży w stosunku do konkurentów, ale wciąż popularna wśród konsumentów. Teraz niemiecka marka startuje w branży meblarskiej. To przytłoczy IKEA!

6,2% udziału w rynku dystrybucji masowej we Francji

Na dziesięć tuzinów Lidl zajmuje poczesne miejsce na scenie handlowej. W rzeczywistości niemiecka marka konsekwentnie zdobywała udział w rynku od swoich konkurentów. Lidl ma obecnie 6,2% udziału w rynku dystrybucji masowej we Francji, wciąż daleki od 20% udziału Leclerca, historycznego lidera, ale wystarczający, by zrewolucjonizować i zmienić nawyki konsumpcyjne francuskich detalistów.

« Prawdziwa cena dobrych rzeczy »

Dzięki stałej sprzedaży flash, Lidl Obejmował dwie rzeczy: z jednej strony przyciągnięcie klientów do swoich sklepów, az drugiej usprawnienie komunikacji. Rzeczywiście, hasło jego przekazów reklamowych jest zawsze takie samo: „ Prawdziwa cena dobrych rzeczy Co więcej, z każdą promocją Lidl określa zarówno stany magazynowe, jak i czas trwania wydarzenia: za każdym razem konsumenci pędzą na półki, w sieci pojawia się szum i pewność, że nie skończą z niesprzedanymi przedmiotami. jest premium, a poza tym nie jest oryginalny: sprawdza się w innych markach od dziesięcioleci.

Dużo więcej niż prosta gra

Zresztą dzisiaj Lidl porzuciła swój twardogłowy wizerunek Beldy i idzie znacznie dalej. Jego strategia wykracza daleko poza prosty model twardej zniżki, który zasadniczo polega na obniżeniu kosztów w porównaniu z konkurencją w celu zaoferowania bardziej atrakcyjnych cen. Dlatego brak obsługi klienta, brak kuszących półek (produkty często pozostawiane są na paletach). Często nie ma wyboru w produktach, jest bardzo mało marek i dużych sklepów, w których czynsze są tańsze, czyli na przedmieściach, z dala od centrów miast. Wreszcie, dużą różnicą między klasyczną siecią supermarketów a silnym konkurentem dyskontowym jest budżet reklamowy.

READ  6 zapowiedzi spodziewanych w przemówieniu programowym Apple 20 kwietnia 2021 r

Lidl uważnie śledzi nowe trendy konsumenckie

Ale teraz Lidl zmienia swój wygląd i pozycjonuje się jako marka z bliska. Sklepy otwarte na ulicach handlowych w centrum miasta. Lidl dostosowuje się również do nowych trendów konsumenckich, poszerzając swoją ofertę o produkty ekologiczne lub produkty wysokiej jakości sygnowane różnorodnymi i zróżnicowanymi markami.

Liddell: Ta szafka będzie sprzedawać się jak ciepłe bułeczki!

Tak więc model Lidl Wydaje się, że w sercach Francuzów zyskuje sympatię. O ile niemiecka marka była jeszcze daleka od przyćmienia Mastodona Leclerca, to mimo wszystko zdołała dogonić swojego konkurenta Auchan. Pierwszy dla marki z dyskontem! Jeśli chodzi o Ikeę, Lidlowi daleko jeszcze do konkurowania z nią. W rzeczywistości niemiecka marka rzadko oferuje meble. Ale możemy się założyć, że ta komoda się rozerwie!

Gwarantowany trzyletni mebel składa się z dwojga drzwi i dwóch szuflad. Jeśli chodzi o wymiary, Lidl podaje, że mierzy 60cm x 33cm x 98cm (dł. x szer. x wys.). Waży około 20,7 kg. Trochę więcej? Posiada piękne metalowe uchwyty oraz półkę o regulowanej wysokości. Dodatkowo nie ryzykujesz uszkodzenia podłogi, ponieważ szafka posiada podkładki ochronne. Wygodne, prawda? I tak jak w Ikei, meble są oczywiście do samodzielnego złożenia.

« Potrzebujesz miejsca na swoje wnętrze? Odkryj naszych nowoczesnych stylistów, dostępnych jutro w supermarketach. „, zapowiada konto na Instagramie Lidl France.”Oferujemy dwa kolory: biały/beton lub imitacja dębu nieprzerwany. Twój wybór!