Wczoraj ręczny parowiec, wczoraj luksusowy zapach, dziś para trampek, a jutro robot kuchenny. W Lidlu super promocyjne flesze są już prawie stałe. Silna taktyka sprzedaży w stosunku do konkurentów, ale wciąż popularna wśród konsumentów. Teraz niemiecka marka startuje w branży meblarskiej. To przytłoczy IKEA!
6,2% udziału w rynku dystrybucji masowej we Francji
Na dziesięć tuzinów Lidl zajmuje poczesne miejsce na scenie handlowej. W rzeczywistości niemiecka marka konsekwentnie zdobywała udział w rynku od swoich konkurentów. Lidl ma obecnie 6,2% udziału w rynku dystrybucji masowej we Francji, wciąż daleki od 20% udziału Leclerca, historycznego lidera, ale wystarczający, by zrewolucjonizować i zmienić nawyki konsumpcyjne francuskich detalistów.
« Prawdziwa cena dobrych rzeczy »
Dzięki stałej sprzedaży flash, Lidl Obejmował dwie rzeczy: z jednej strony przyciągnięcie klientów do swoich sklepów, az drugiej usprawnienie komunikacji. Rzeczywiście, hasło jego przekazów reklamowych jest zawsze takie samo: „ Prawdziwa cena dobrych rzeczy Co więcej, z każdą promocją Lidl określa zarówno stany magazynowe, jak i czas trwania wydarzenia: za każdym razem konsumenci pędzą na półki, w sieci pojawia się szum i pewność, że nie skończą z niesprzedanymi przedmiotami. jest premium, a poza tym nie jest oryginalny: sprawdza się w innych markach od dziesięcioleci.
Dużo więcej niż prosta gra
Zresztą dzisiaj Lidl porzuciła swój twardogłowy wizerunek Beldy i idzie znacznie dalej. Jego strategia wykracza daleko poza prosty model twardej zniżki, który zasadniczo polega na obniżeniu kosztów w porównaniu z konkurencją w celu zaoferowania bardziej atrakcyjnych cen. Dlatego brak obsługi klienta, brak kuszących półek (produkty często pozostawiane są na paletach). Często nie ma wyboru w produktach, jest bardzo mało marek i dużych sklepów, w których czynsze są tańsze, czyli na przedmieściach, z dala od centrów miast. Wreszcie, dużą różnicą między klasyczną siecią supermarketów a silnym konkurentem dyskontowym jest budżet reklamowy.
Lidl uważnie śledzi nowe trendy konsumenckie
Ale teraz Lidl zmienia swój wygląd i pozycjonuje się jako marka z bliska. Sklepy otwarte na ulicach handlowych w centrum miasta. Lidl dostosowuje się również do nowych trendów konsumenckich, poszerzając swoją ofertę o produkty ekologiczne lub produkty wysokiej jakości sygnowane różnorodnymi i zróżnicowanymi markami.
Liddell: Ta szafka będzie sprzedawać się jak ciepłe bułeczki!
Tak więc model Lidl Wydaje się, że w sercach Francuzów zyskuje sympatię. O ile niemiecka marka była jeszcze daleka od przyćmienia Mastodona Leclerca, to mimo wszystko zdołała dogonić swojego konkurenta Auchan. Pierwszy dla marki z dyskontem! Jeśli chodzi o Ikeę, Lidlowi daleko jeszcze do konkurowania z nią. W rzeczywistości niemiecka marka rzadko oferuje meble. Ale możemy się założyć, że ta komoda się rozerwie!
Gwarantowany trzyletni mebel składa się z dwojga drzwi i dwóch szuflad. Jeśli chodzi o wymiary, Lidl podaje, że mierzy 60cm x 33cm x 98cm (dł. x szer. x wys.). Waży około 20,7 kg. Trochę więcej? Posiada piękne metalowe uchwyty oraz półkę o regulowanej wysokości. Dodatkowo nie ryzykujesz uszkodzenia podłogi, ponieważ szafka posiada podkładki ochronne. Wygodne, prawda? I tak jak w Ikei, meble są oczywiście do samodzielnego złożenia.
« Potrzebujesz miejsca na swoje wnętrze? Odkryj naszych nowoczesnych stylistów, dostępnych jutro w supermarketach. „, zapowiada konto na Instagramie Lidl France.”Oferujemy dwa kolory: biały/beton lub imitacja dębu nieprzerwany. Twój wybór!
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną