Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

LCL w żółtej koszulce do 2028 r. Odnowiona współpraca z LCL

LCL w żółtej koszulce do 2028 r. Odnowiona współpraca z LCL

Historia zaczyna się w Nicei, gdzie w 1981 roku Grand Tour Tour de France po raz kolejny zdominował Bernard Hinault. Mówiliśmy wtedy o Crédit Lyonnais, który debiutował wśród partnerów Grand Boucle. Rozpoczynając tę ​​przygodę, francuski bank został następnie wezwany do odegrania bardziej widocznej roli, łącząc siły z Maillot Jaune w 1987 r., w wersji, która do skrajności naznaczyła także historię tego wydarzenia dużym zgromadzeniem w Berlinie. Wyjazd z Francji w tym czasie. Na zakończenie pierwszego etapu, klasyfikację generalną po raz pierwszy zdominował Polak Lech Piasecki. Trzy tygodnie później ostatnia żółta koszulka trafiła do Irlandii dzięki Stephenowi Roche’owi, który paradował po Polach Elizejskich w towarzystwie Jenny Longo, która również założyła żółtą koszulkę po swoim pierwszym zwycięstwie w Tour de France kobiet.

Od tego czasu żółta koszulka podróżowała do Francji na barkach kolarzy z niemal wszystkich kontynentów, pozostając przez dwa lata na ramionach Duńczyka Jonasa Wingegaarda.

Najpopularniejsze logo na kolarskiej planecie zajmuje szczególne miejsce w sercach biegaczy, a anglojęzyczni nadali przydomek „Mufasa” małemu Królowi Lwu, który towarzyszy każdej prezentacji żółtej koszulki i który starannie zbierają dla tych, którzy zdobyć ten przywilej. Relacji stworzonej z rowerzystami towarzyszy intymność ze społeczeństwem, które jest zachwycone wyczynami żółtych koszulek i entuzjastycznie nastawione do pojazdów w konwoju. Bohater XXL i olbrzymie lwiątko, które codziennie otwiera przedstawienie, należą do postaci interesujących miliony przydrożnych widzów. To obiecuje dużą liczbę spotkań do lipca 2028 roku… a czemu nie więcej!

Michel Mathieu, dyrektor generalny LCL, powiedział: Od lat 80. LCL i Tour de France zbudowały silne więzi zbudowane na zaufaniu, szacunku i słuchaniu. Kolarstwo, żółta koszulka i Tour de France są teraz częścią życia zespołów LCL i ich klientów… Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy kontynuować tę przygodę przez kolejne 5 lat i być, bardziej niż kiedykolwiek, niezbędnym partnerem dla wszyscy rowerzyści. »

Oprócz partnerstwa sportowego z ASO, LCL jest także partnerem wszystkich rowerzystów, zachęcając do codziennej jazdy na rowerze, niezależnie od sposobu użytkowania.
Zobowiązanie to wiąże się z podejmowaniem działań na rzecz swoich klientów i pracowników.
Przykładowo od kilku lat LCL oferuje swoim klientom i potencjalnym klientom oferty finansowania zakupu roweru po preferencyjnych stawkach.
LCL umożliwia swoim zespołom korzystanie z pakietu zrównoważonej mobilności, jeśli przyjeżdżają do pracy na rowerze przez co najmniej 100 dni w roku. Dlatego na terenie kampusu LCL w Villejuif wdrażanych jest również kilka działań mających na celu zachęcenie pracowników do korzystania z rowerów i zmniejszenie ich wpływu na środowisko:

  • Aby rozpocząć praktykę, wypożycz rowery elektryczne
  • Stwórz dzień bezpieczeństwa rowerowego
  • Organizacja warsztatów naprawczych…
READ  Sportowcy umieszczają gry pod znakiem dumy LGBT+

Polityka ta została uznana przez FUB, odkąd LCL uzyskało dla swojego kampusu złoty poziom etykiety Pro-Vélo Employer.