Jeśli zwiastun daje poczucie degustacji najlepszej listy najlepszych gier wydanych w ciągu ostatnich 10 lat przez FromSoftware, było to wyraźnie zamierzone. Ponieważ dla jego autorów, elden pierścień „Stanowi kulminację całej naszej wiedzy i całej naszej pasji, która podróżuje przez wszystkie te gry, w formie nowej licencji na mroczną fantazję.’”, wyjaśnia Hidetaka Miyazaki w długim wywiadzie, który został nagrodzony na stronie IGN .. Pod względem architektonicznym, elden pierścień Oczywiście idzie o krok dalej z otwartym światem, który rodzi wiele pytań, ponieważ studio po raz pierwszy zasłynęło jako jubiler półliniowych lub połączonych struktur. W języku angielskim nazywa się to otwartym światem ląduje pomiędzy (L’Entre-Terre po francusku, według artykułu autorstwa JeuxVideo.com) i zawiera nową mechanikę eksploracji (koń jest bardzo fajny – ale ogranicza się do otwartych przestrzeni) i walki.
Te walki naprawdę pójdą o krok dalej w tym nowym tytule. Chociaż Souls jest już znane z tego, że oferuje imponującą różnorodność stylów gry, elden pierścień Zamierza iść naprzód pod względem elastyczności, a nawet przejąć spaloną stronę Topór. Hidetaka Miyazaki zdaje sobie również sprawę, że mechanika włamań zostanie w jakiś sposób zintegrowana”dość proste„: Zakręt ułatwi dostrzeżenie w wysokiej trawie, zaskoczy wrogów za ich plecami lub uniknie niebezpieczeństwa. Ale prawdziwa cecha elden pierścień Jest to elastyczność, którą zamierza wykazać w budowaniu swojego charakteru i stylu gry.
„Wcześniej konkretna umiejętność była powiązana z konkretną bronią, ale teraz możesz swobodnie wymieniać umiejętności między różnymi rodzajami broni. Myślę, że w sumie jest sto umiejętności. Możesz łączyć różne umiejętności z różnymi rodzajami broni. Możesz swobodnie budować swoją postać za pomocą różnych broni i wyposażenia. Możesz także uczyć się magii. Wierzymy, że dostosowywanie budynków będzie znacznie bogatsze i bardziej zróżnicowane niż w przeszłości„Ponadto, aby zachęcić do eksploracji, wiele z tych umiejętności i magii zostanie odkrytych poprzez badanie świata w każdym zakamarku zamiast kupców.
A co z kultowym zarządzaniem wytrzymałością w tym wszystkim? „Tak, wskaźnik wytrzymałości znajduje się w Elden Ring, ale uważamy, że będzie miał mniejszy wpływ na gracza. Chcieliśmy uczynić ją mniej restrykcyjną i przyczynić się do tego poziomu wolności bardziej niż nasze poprzednie tytuły.’, powiedziano nam Budujepostać powinna być bardziej elastyczna niż bohater than Złe duchy Choćby poprzez możliwość skakania do woli (zwłaszcza w celu uniknięcia niskiego ataku, dla tych, którzy zachowali refleks) Topór).
Pytanie o wpływ George’a R.R. Martina na konstrukcję i narrację gry jest oczywiście pytaniem. „George R.R. Martin wydobył rzeczy, których nie moglibyśmy zrobić sami, jeśli chodzi o bogatą narrację i dramaturgięMówi Hidetaka Miyazaki, który i tak nie może nic więcej powiedzieć, biorąc pod uwagę sposób, w jaki Bandai Namco nadal promuje nazwisko autora powieści Gry o tron (Gra o tron). Według Hidetaki Miyazakiego jednym z rezultatów udziału powieściopisarza jest opowieśćelden pierścień Powinien być mniej tajemniczy niż Other FromSoftware, ponieważ jego narracja dotyczy bardziej postaci.
W legendach gry L’Entre-Monde to miejsce pobłogosławione obecnością Kręgu Eldenów. Ale niektórzy ludzie stracili tę łaskę do tego stopnia, że wyraźny blask w ich oczach w końcu zniknął. Ci ludzie są określani jako poplamionelub Sans-brilliance w języku francuskim. Później wydarzenie historyczne doprowadzi do rozwiązania Kręgu Eldenów i powrotu Bezodprysków do podziemi, skąd zostali wygnani. „To jest więc punkt wyjścia, albo impuls do samej gry. Kierowany utraconą łaską, Shardless wraca do metra. Czuję, że jednym z głównych tematów w grze jest to, jak gracz, Shards, radzi sobie z tym przywróconym błogosławieństwem, tym powrotem do krainy, z której kiedyś został wygnany, i jak to interpretuje. A jakie jest znaczenie.Miyazaki wyjaśnia.
Zwiastun nie omieszkał ujawnić wielu wrogów i bossów, co jest główną atrakcją dobrego FromSoftware. W tym miejscu, oprócz faktu, że George RR Martin napisał ich historię, Hidetaka Miyazaki zauważa, że jednym z powtarzających się tematów Wodzów jest to, że są oni półbogami, którzy odziedziczyli skorumpowaną władzę po części Kręgu Eldenów. . „Chcieliśmy przedstawić te istoty nie tylko jako przerażające stworzenia i potwory, ale z bohaterskim aspektem i legendarną pieczęcią. Są to w zasadzie starożytni bogowie tego świata– Czy możemy czytać?
Wywiad uczy nas również, że Entre-Terre składa się z sześciu dużych regionów, a każdy z nich gości jednego z głównych półbogów. Gdyby rzeczywiście istniał nieformalny układ, w którym gracz mógłby odwiedzać te obszary, w szczególności podążając za mechanizmem „łaski” odpowiedzialnym za wytyczenie ścieżki, nikt nie musiałby nią podążać. Wymaga otwartego świata, więc regiony można eksplorować w wybranej przez siebie kolejności. Nie oznacza to jednak, że wszystko będzie dostępne od początku. Zwłaszcza, że dla FromSoftware ważne było zapewnienie graczowi niezbędnych narzędzi, aby nie zgubił się i nie znalazł się bez pojęcia jaką drogę powinien obrać. Podkreślano również, że cykl dnia/nocy będzie miał wpływ nie tylko na atmosferę czy pole widzenia wrogów, ale także na zwierzęta i potwory.
„Jest więc element przewodni, zwłaszcza na początku. Istnieje główna droga, którą gracze mogą podążać, ale w każdej chwili mogą z niej zboczyć i wybrać niezbadane ścieżki. Chcieliśmy skoncentrować się na projekcie, który zapewnia wysoki poziom wolności, ten darmowy system postępu w świecie – kolejność, w jakiej wybierasz radzenie sobie z różnymi regionami, różnymi bossami oraz sposób, w jaki radzisz sobie z każdym z nich. im. Możesz zostać wysłany do kilku obszarów wbrew swojej woli, ale istnieje wiele sposobów na zbadanie i radzenie sobie z tymi różnymi sytuacjami.– wyjaśnia dyrektor kreatywny.
Można uzyskać do niego dostęp z środek Jak odkryjemy na początku przygody, wszystkie sześć regionów składa się z dużego głównego lochu, który jest bezpośrednio połączony ze światem zewnętrznym (w związku z tym nie ma czasu ładowania), a na końcu jest półbogiem regionu. Oprócz tych głównych lochów, gra zawiera „Ogromna ilość katakumb, zamków i fortec rozsianych po mapie’, powiedziano nam. Oczywiście, elden pierścień Posiada system szybkiej podróży, ale dzięki starannej eksploracji zdobędziesz cenne zasoby do tworzenia przedmiotów. „Po drodze jest też więcej zasobów, które pozwolą ci odzyskać zdrowie, ponieważ będziesz walczył dłużej niż wcześniej.Chodzenie po skorupkach jajek w obliczu tyranów kontrataku, dodaje Miyazaki, ale chodzi o to, że otwarty świat wymaga pewnych korekt w radzeniu sobie z trudnościami i punktami kontrolnymi.
„Aby dać przykład z poprzedniej gry, można by pomyśleć o mechanice wskrzeszenia Sekiro jako o zachowaniu poczucia postępu i chęci, by nie chcieć zepsuć poczucia rytmu. Mamy więc kilka podobnych przedmiotów w Pierścieniu Eldenów. Coś, co ich utrzyma i zachęci do głębszego odkrywania. Ale w tej grze nie będziesz mógł się odrodzić„”, wyjaśnia Miyazaki, który zauważa, że śmierć jest prawdopodobnie mniej karająca w tym FromSoftware w otwartym świecie. Artykuł z JeuxVideo.com zdaje się to potwierdzać, przywołując obecność pośrednich punktów kontrolnych rozmieszczonych na otwartych przestrzeniach, oprócz tradycyjnych ognisk .
Pod względem wielkości byliśmy już podejrzliwi, elden pierścień „Będzie to największa gra w historii FromSoftwareHidetaka Miyazaki nie podaje dokładnej liczby, ale wydaje się, że liczba bossów, które trzeba pokonać, aby ukończyć grę, będzie mniejsza niż normalnie (co najmniej 6, koniecznie).Hidetaka Miyazaki szacuje czas życia gry na 30 godzin w prostej linii i zdaje sobie sprawę, że otwarty świat nie będzie domem dla miast ani wiosek, w których mieszka wielu ludzi, w najlepszym razie ruin wiosek.Decyzją jest skupienie naszych ograniczonych zasobów na tym, co robimy najlepiej أفضل’, potwierdza w Famitsu.
Jak wszyscy widzieliśmy w zwiastunie, powraca tradycyjna mechanika przywoływania duchów. w elden pierścieńW rzeczywistości byłoby możliwe przywołanie dusz zmarłych wrogów, aby uczynić ich sojusznikami. Skutkuje to możliwością zebrania tylu istnień i wiedząc, jak wybrać najlepszego sojusznika do przywołania w zależności od sytuacji. „I oczywiście w Elden Ring nadal będziesz mógł przyzywać innych graczy online do gry w trybie współpracy.Tutaj znowu wygląda na to, że zrobiono mały krok w kierunku dostępności, ponieważ mówimy o niższych kosztach zasobów, aby ułatwić dostęp do trybu wieloosobowego. Z kilkoma wyjątkami, spotkania wieloosobowe będą możliwe na otwartych przestrzeniach, a nie tylko w lochach. .
- Czytaj także | Elden Ring nie tylko się zmienia, ale ma też datę premiery
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną