Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Iliada nadal kwitnie we Francji, Włoszech i Polsce

Iliada nadal kwitnie we Francji, Włoszech i Polsce

Światła Iliady są zielone. Obecna we Francji (z Free), Włoszech (z Iliad Italia) i Polsce, grupa telekomunikacyjna Xaviera Neala odnotowuje silny wzrost na swoich trzech rynkach. Pierwszy we Francji Free zdobył około 67 000 abonentów stacjonarnego Internetu. Fibre nadal przyciąga klientów na tym froncie. Free, minęło 7 milionów subskrybentów Freebox. W tym samym czasie operator pozyskał 120 tys. abonentów telefonii komórkowej, łącznie 13,8 mln obserwujących. Wzrasta średni przychód na abonenta. W ciągu roku internet stacjonarny spadł z 32,7 do 33,4 euro, a mobilny z 10,9 do 11,5. Zachęcający jest obrót free, który wzrósł o 7,1% do 1,37 mld euro.

Po drugiej stronie Alp Iliad Italia również przyciąga więcej klientów. Cztery lata po wejściu na ten rynek operator kontynuuje rozbudowę bazy abonenckiej. Na urządzeniach mobilnych w drugim kwartale wygrał 257 000. Pozwoliło to na przekroczenie 9 milionów klientów. W stacjonarnym internecie Iliad dodał 68 000 abonentów od momentu uruchomienia swojej oferty Na początku roku. Grupa kwalifikująca wyniki biznesowe „Dobry” W swoim komunikacie prasowym. Na końcuSprzedaż Iliad Italia w drugim kwartale wyniosła 228 milionów euro, co oznacza wzrost o 16,8%.

Silna konkurencja we Włoszech

Operatorowi przypomina się, że środowisko pozostaje takie samo „Bardzo konkurencyjny” We Włoszech. Rynek naznaczony jest gwałtowną wojną cenową, w której operator Xaviera Neala oczywiście nie jest obcy… Od kilku miesięcy Iliad bardzo aktywnie uczestniczy w ewentualnej konsolidacji sektora. W lutym ubiegłego roku próbował kupić włoską filię brytyjskiej firmy Vodafone za czek na 11,25 mld euro. Ale jego propozycja została odrzucona.

Wreszcie w Polsce Iliad zauważa, że ​​fuzja jego operatorów Play i UPC obowiązuje dopiero od 1 kwietnia. „Koncentruje się na realizacji synergii zespołowych”, określa operatora. Jednak Iliad pozyskał w drugim kwartale nowych klientów zarówno w mobilnym (ponad 82 tys. abonentów), jak i stacjonarnym (ponad 41 tys.). W tym okresie Grupa odnotowała wzrost sprzedaży w tym kraju o prawie 23% do 495 mln euro.

READ  Poland Tour - Orand 5 poziom, zbliżając się do Mohorika Almeidy

Opłacalne inwestycje

Ogólnie rzecz biorąc, Iliad odnotował wzrost całkowitych obrotów o 11,4% w drugim kwartale do prawie 2,1 miliarda euro. Po prostu uśmiechnij się do dyrektora generalnego grupy, Thomasa Reynauda. Te dobre wyniki są wynikiem lat inwestycji w nasze sieci i naszej polityki innowacjiOn mówi. Posiadamy wszystkie atuty, zwłaszcza strategiczne i finansowe, aby nadal rosnąć pomimo obecnej niepewności międzynarodowej. » Alert konkurencji.