Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Formuła 1 2023 |  Red Bull ma dwie słabości, a Max Verstappen wie, gdzie można go pokonać

Formuła 1 2023 | Red Bull ma dwie słabości, a Max Verstappen wie, gdzie można go pokonać

Red Bull sprawiał wrażenie przytłaczającej dominacji w zeszłym roku, ale dopiero od roku nie można mu było się oprzeć. 10 lipca 2022 roku austriacka drużyna została pokonana po raz czwarty w swoim 11 Grand Prix przez Ferrari i od tego czasu nie zaznała nic oprócz porażki z Mercedesem George’a Russella podczas Grand Prix Sao Paulo.

Śledź Tour de France, subskrybując Eurosport

W ten weekend na Silverstone miał szansę wyrównać rekord McLarena z 11 kolejnych zwycięstw sięgający 1988 roku, a żaden z jego rywali nie wydawał się być w stanie zatrzymać go w tym wyczynie, który mówi wiele, nawet jeśli nie pojedynkuje się z Maxem Verstappenem – Sergio Perez ma nie ma nic wspólnego z Alainem Prostem i Ayrtonem Senną.

Grand Prix Wielkiej Brytanii

Bezrobotny Leclerc: „Praca na pół” w Ferrari

13 godzin temu

Lekarstwo na odchudzanie zmieniło wszystko

Niepokonany od Abu Zabi 2022, czy Red Bull jest nie do pokonania? Kierownictwo Milton Keynes mówi tak od kilku tygodni, wbrew dowodom i w jednym celu: nie odstraszyć zbytnio społeczności fanów F1 i promotora mistrzostw świata, ponieważ bez napięcia wyścigi wykraczają poza masowy brak zainteresowanie pomimo zakłóceń, takich jak fikcyjna drużyna na trybunach w ten weekend, a do końca roku kręcić film sponsorowany przez Brada Pitta i współprodukowany przez samego Lewisa Hamiltona.

Ale wróćmy do sedna: na początku zeszłego lata Adrian Newey i jego załoga zdołali pozbyć się Red Bulla z ponad dwudziestu kilogramów, które ciągnął od premiery, uwalniając Maxa Verstappena od problemów z prowadzeniem. narzekał na to. Wiemy, co się z nim stało od tego czasu, a Batavia wygrała 32 z ostatnich 52 wyścigów (61%) od Imola 2021.

Czy będziesz kontynuować? Jak powstrzymałeś Red Bulla?

Uważaj na Ferrari w Budapeszcie i Singapurze

„Doświadczyłem tego i byłem naprawdę szczęśliwy, będąc w tym zespole. Michael [Schumacher] Mam to (z Ferrari), Seb [Vettel] Masz to (z Red Bullem), teraz czas na Maxawspomina Lewis Hamilton w wywiadzie dla BBC. „Wykonaliśmy lepszą robotę, a teraz kolej na Maxa. Nie możemy im tego odebrać”.

READ  Pro D2 – W drugiej połowie Biarrots wyprzedzili Vannesa i ponownie wrócili do wyścigu o utrzymanie

O tej niewrażliwości, która również stała się zawstydzająca, Frédéric Vasseur, szef zespołu Ferrari, preferował humor w wywiadzie dla La Nazione w tym tygodniu, publikując: „Verstappen i Perez muszą odejść!” Już w 1988 roku na torze Monza McLaren upadł przez podwójne porzucenie.

„Będą wyścigi, w których będziemy czuli się bardziej komfortowo, jak w Budapeszcie czy Singapurze”.– dodał francuski reżyser. I ta uwaga może nabrać pełnego znaczenia podczas kolejnego etapu mistrzostw świata, za dwa tygodnie na Węgrzech; Lub, co bardziej prawdopodobne, we wrześniu, na ulicach miasta-państwa.

Max Verstappen (Red Bull) na Grand Prix Wielkiej Brytanii 2023

Źródło: Getty Images

Nasz samochód nie jest świetny.

Aby zakończyć passę Red Bulla, krzywe osiągów rzeczywiście musiałyby się przeciąć, między Ferrari w szczytowej formie i Red Bullem niezdolnym do wykorzystania swoich mocnych stron: wpływu DRS na proste i prowadzenie na szybkich zakrętach. I według samego Maxa Verstappena tak może się stać. Wydaje się, że RB19 bardziej lubi tory stojące niż szlaki miejskieujawnił podwójnego mistrza świata na czwartkowej konferencji prasowej w Silverstone. Na torach miejskich i terenowych. Myślę, że nasz samochód nie jest tak świetny, dlatego myślę, że nasza marża była niższa w Monako. Na przykład w Montrealu też nie było dobrze i wiemy, że zbliżają się tory miejskie, na których prawdopodobnie będzie to dla nas trudniejsze.

Być może również na Węgrzech tor kalendarzowy został przedstawiony jako najbliższy serpentynie Monako, co daje pierwszeństwo trakcji, która nie jest jedną z największych zalet RB19.

Max Verstappen (Red Bull) na Grand Prix Wielkiej Brytanii 2023

Źródło: Getty Images

„Inni mocno naciskają, aby dogonić”.

Tymczasem Max Verstappen zapewnia, że ​​Red Bull nie spocznie na laurach, nawet jeśli zespół nie spieszy się z instalacją nowych funkcji w swoim jednomiejscowym samochodzie. „To był wspaniały początek roku, a także lepiej rozumiemy samochód wyścigowy po wyścigu, czego chcemy i czego potrzebujemy. Ale nie siedzimy bezczynnie. Więcej jego dużych zmian, ale także wprowadzamy niezbędne rzeczy do Zostań z przodu.”

READ  La Liga - Barcelona miażdży Real Sociedad (1-4), podwaja Roberta Lewandowskiego i błyszczy Ousmane Dembele

Co osobiście chroni go przed nudą. „Inni mocno naciskają, aby dogonić – znamy tę mentalność – i staramy się pozostać na szczycie. Więc dla mnie zdecydowanie nie jest nudno”.Gwarantowane „Super Max”. Rozumiemy.

Grand Prix Wielkiej Brytanii

Coś się wymyka: Mercedesa nigdzie nie ma, Hamilton liczy na Micka Schumachera

14 godzin temu

Grand Prix Wielkiej Brytanii

Free 2: Verstappen, a następnie Sainz i Leclerc w garażu

16 godzin temu