Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dlaczego przyszłe metro w Tuluzie powstanie w Polsce

Kluczowy
28 pociągów III linii metra w Tuluzie, które mają kursować w 2028 roku, będzie produkowanych w zakładach Allstom Sorzo w Polsce.

28 pociągów do przyszłego zautomatyzowanego metra Trzecia linia ma zostać uruchomiona w 2028 roku w Tuluzie Wyprodukowany przez francuską grupę Allstom, polską fabrykę w Sorso na południu Polski, niedaleko Katowic. Jean-Baptiste Imoud, prezes Allstom France, nie przedstawił tego wyjaśnienia podczas konferencji prasowej w sprawie podpisania umowy rynkowej o wartości 718 milionów (opcja opcjonalna) z Tissot Collectividus, kładąc nacisk na prace francuskie (od 700 do 800), z czego połowa będzie dedykowany wyłącznie marce Toulouse i marce Toulouse. Ale ultranowoczesne metro w Tuluzie, przedstawione przez Jean-Luca Moutenka jako „najbardziej zaawansowane ekologicznie i technologicznie”, będzie miało silny polski akcent. To wyjaśnia, dlaczego jest to najtańszy z czterech projektów ubiegających się o kontrakt. Witając rynek w Tuluzie, polska fabryka Alstom Gondal wita: „Fabryka Alstom Constable wyprodukuje na potrzeby tego projektu 28 pociągów metra. Będzie to trzecie miasto obok Rijadu i Dubaju, w którym będzie toczyć metro Sorso!”

Aktualne Metro „Made in Austria”

Mieszkańcy Tuluzy już od wielu lat jeździli metrem i nie było to do końca sześciokątne, ponieważ najnowsze pociągi w dolinie linii A i B zostały wyprodukowane przez niemiecki zespół Siemensa w austriackiej fabryce w Wiedniu. Ale utworzyła swoją siedzibę „zautomatyzowanego metra” w Tuluzie. Allstom znajduje się w Tuluzie we współpracy z Grupą Saffron jako serce jej sprzętu kolejowego oraz centrum wywiadu i pracy w Torpes. Alstom France ogłosił, że ogłasza utworzenie specjalnie połączonego hubu w kolorze różowym, aby „dosięgnąć 3. linii Tuluzy” w pobliżu Tissot Services.

READ  Polska sprzeciwia się bezczynnej Hiszpanii