Jeśli konieczne są mody, aby zachęcić graczy do przejrzenia przedsprzedaży lub listy życzeń, przypominamy, że Motive Studios przyjmie również logikę sekwencyjnych ujęć w stylu God of War, aby przeżyć przygodę w jednym kawałku, bez najmniejszego rozróżnienie między nimi Bawić się Sekcje znajdują się z boku inscenizacji.
Możesz także zanurzyć się w atmosferze akustycznej, która działa szczególnie przerobićstarania studia w zakresie projekt dźwięku. Pomiędzy nowatorstwem przecinaka plazmowego używanego do ćwiartowania kosmitów a sposobem, w jaki pulsacje tętna wyznaczają rytm Twojej przygody, już teraz musisz spodziewać się słodkiego przypływu adrenaliny.
W związku z tą audycją firma Electronic Arts opublikowała komunikat prasowy szczegółowo opisujący ulepszenia wprowadzone przez tę transmisję przerobić, oprócz poprawki technicznej. I tak dowiadujemy się, że system wspinaczki będzie bardziej zaawansowany niż w oryginalnej grze, ponieważ Motive Studios obiecuje kilka warstw ciała, ścięgien i kości, które należy przeciąć, aby rozczłonkować wrogie stworzenia.
Nadal w kwestii nowości, w tytule pojawi się zupełnie nowy system o nazwie „Intensity Manager”, który zapowiada dynamiczne dostosowywanie wyglądu i metod ataku nekromanty, ale także wszystkiego, co wiąże się z atmosferą. – Efekty światła, dźwięku, cząsteczek i dymu – podczas gdy stan fizyczny i psychiczny Izaaka objawia się nam poprzez bicie serca, oddech i trudności w poruszaniu się. Wreszcie, Motive Studios wdrożyło nowe pokoje, korytarze i przeszkody, aby doświadczenie, które mamy nadzieję, będzie jeszcze bardziej zaskakujące, zwłaszcza dla graczy, którzy już znają USG Ishimura jak własną kieszeń.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną