Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Czerwone powiadomienie, najgorszy produkt konsumencki Netflix

Łącząc Dwayne’a Johnsona, Ryana Reynoldsa i Gala Gadota w komedii akcji, Netflix ma zamiar uczynić Red Notice swoim hitem pod koniec roku. Chyba że to tylko długa zapowiedź platformy…

Kiedy Netflix zrecenzował swoje filmy, które mają ukazać się w 2021 roku na początku tego roku, nie było przypadkiem, że wideo zostało otwarte z trio Ryana Reynoldsa, Gal Gadot i Dwayne Johnson. Platforma streamingowa (SVoD) mocno ucierpiała, łącząc trzy międzynarodowe, popularne, a przede wszystkim lukratywne gwiazdy w jednym filmie. Nawet w najbardziej pesymistycznej prognozie Red Notice jest pewnym trafieniem.

W tej komedii akcji analityk FBI John Hartley (Dwayne Johnson) stara się dorwać geniusza napadów, Nolana Bootha (Ryan Reynolds). Nazywani „Le Fou” (Gal Gadot), dwaj wrogowie będą musieli połączyć siły, aby odzyskać kosztowności przed nią.

Humor, pościgi, rabunki, ucieczki, niepowodzenia, kłótnie… Czerwony Biuletyn, na papierze, wszystkie narzędzia potrzebne do osiągnięcia wielkiego sukcesu społecznego. Tyle że w przypadku oszustwa ofiarą jest osoba postronna.

Frank Massey / Netflix © 2021

Kiedy sztuczna inteligencja pisała horror

Kilka tygodni temu Netflix dokonał wyczynu: powierzyć cały scenariusz horroru sztucznej inteligencji. Robot połknął ponad 400 000 godzin filmów fabularnych z tego gatunku, zanim narysował streszczenie absolutnego horroru. Rezultatem jest 4-minutowy, 22-minutowy film krótkometrażowy Mr. Puzzles chce, abyś był mniej żywy, bez spójności, ale chcielibyśmy spróbować.

Frank Massey / Netflix © 2021

Jeśli ci to powiemy, to dlatego, że teraz wydaje się jasne, że pierwszy test został wykonany dużo wcześniej. Wyszliśmy z czerwonego zawiadomienia z wrażeniem, że byliśmy świadkami podobnego procesu, ale ponad dwie godziny. Nagranie to nic innego jak kompendium tego, czym Hollywood służy nam od kilku lat, plując bez żadnego wysiłku oryginalności i dowcipu. To tak, jakbyśmy w jednym posiłku zjedli mieszankę pizzy/kebabu/fast foodu/sodowego burgera, a wnętrze naszego żołądka dostaje swój własny film.

READ  Rihanna, jedna z najbogatszych muzyków świata, dołącza do klubu miliarderów
Frank Massey / Netflix © 2021

Obserwacja jest surowa, ale to zależy od naszej trudnej sytuacji leniwej rozrywki, która otwarcie twierdzi, że jest czystym produktem konsumenckim bez duszy. Reżyser Rawson Marshall Thurber (Wieżowiec, Prawie tajni agenci) przedstawia nam swego rodzaju chaotyczną grę Lego, zbierając obejrzane już sceny, nie martwiąc się o najmniejszą spójność całości. Film staje się ironicznie doskonały, jeśli chodzi o postrzeganie go po prostu jako bardzo długiej reklamy giganta streamingu, podpisującego się tutaj, aby ucieleśnić jego algorytm rekomendacji. Przesłanie jest jasne: Red Notice przypadnie do gustu największej liczbie właśnie dlatego, że zawiera dosłownie cały katalog w jednym filmie. Najgorsze jest to, że bez jego całkowitego braku sarkazmu w jego komercyjnym podejściu, mógłby niemal postrzegać siebie jako smakowitą parodię tego rodzaju…

Frank Massey / Netflix © 2021

czerwona informacja o castingu

Doskonale zdajemy sobie sprawę z lukratywnego partnerstwa, jakie podpisali z Netflixem, nasi trzej przedstawiciele handlowi na misji doskonale wiedzą, czego się od nich oczekuje i nie powinniśmy liczyć na uwolnienie gwoździ. Swoimi zwykłymi żartami na koniec wyścigu Ryan Reynolds potwierdza, że ​​naprawdę potrzebuje przerwy w karierze (kochamy cię, Ryan, przywróć nam formę!), Dwayne Johnson gra samca alfa z jednym głosem, a Gal Gadot wydaje się być tylko osobą fizyczną. Pomyśleć, że sztuczna inteligencja zastąpiła też ekipę filmową…

Frank Massey / Netflix © 2021

Ostra nuta, ale ujawnia znudzenie, jakie odczuwa przed rozrywką, próbując utopić swoje intencje w jej jednolitym, jednostajnym rytmie. Tak, na ekranie zawsze jest coś, co próbuje zaimponować nam fajną stroną spektaklu, gdy jasne jest, że nikt zaangażowany w projekt nie interesuje się widzem. Przepraszam. dla klienta.

Frank Massey / Netflix © 2021

Jedynym sukcesem Red Bulletin jest bycie najbardziej irytującym produktem Red N. Jednak widzieliśmy ich wersję Knights of the Zodiac.