Tego lata dyrektor generalny Ateliers Reunions, Caddy Stéphane Dedieu, ogłosił swoją decyzję o otwarciu alzackiej stolicy firmy dla „ Finansowanie rozwoju firmy Transakcja została sfinalizowana 15 listopada. Zakłada ona objęcie 70% udziałów w Ateliers Reunited Cadie przez Caddus, francuską spółkę zależną polskiej spółki przemysłowej Damix (obrót na poziomie 44,5 mln euro w 2017 r.) za kwotę około 10 mln euro.
Pozostałe 30% zostanie podzielone pomiędzy włoskiego dystrybutora Bertoldiego, niemiecką grupę serwisową ShopBox i dyrektora generalnego Stefana Diedio, historycznych akcjonariuszy firmy.
Ten ostatni, który przejął zarządzanie spółką w 2014 roku, w momencie likwidacji jej poprzedniego właściciela, Grupy Altea, nadal pełni swoje obowiązki.
Idealnie byłoby, gdyby pragnieniem tego dyrektora generalnego było pozostanie jedynym właścicielem Caddy. Ale „ Nie chciałem nadmiernie obciążać firmy „, zwierza się, podkreślając związek z” Wytrzymały zestaw industrialny „Dzięki temu producent nadwozi może zapewnić sobie środki na ponowny wzrost o około 12%, przy obrotach, które w 2018 r. powinny osiągnąć poziom 34 milionów euro, z czego 60% zostanie wygenerowane przez „eksport”.
Zwiększony zasięg
Grupa Damix ma swoją siedzibę w Rybinie, 150 kilometrów na północ od Warszawy i specjalizuje się w produkcji wyposażenia sklepów, supermarketów, magazynów i stacji paliw. Posiada dwie lokalizacje w Rosji i Czechach i rości sobie miano lidera na polskim rynku.
Obie firmy zamierzają działać synergicznie: Caddy będzie produkować wózki dla Damix i będzie mogła zdywersyfikować swoją działalność, włączając do swojego portfolio elementy mebli i wystroju sklepów, których dotychczas brakowało, a które są precyzyjnie produkowane przez Damix za pośrednictwem jego firmy. Firma Broadus. Tym samym Caddy będzie mogło wyposażać pod swoją marką całe sklepy.
„ To dobra wiadomość dla Cady „, podkreśla Stephane Didio, który zapewnia, że „ Know-how pozostaje w Alzacji „Caddy, która w tym roku obchodzi swoje 90. urodziny, zatrudnia w swoich fabrykach w Drusenheim i Detwiler (Bas-Rhin) 240 osób na podstawie umów stałych i około sześćdziesięciu pracowników tymczasowych.
Producent nawiązał współpracę ze startupem przy opracowaniu „koszyka przyszłości”, którego premiera planowana jest na rok 2020.
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce