Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

BURGER KING® rozszerza popularną markę restauracyjną w Polsce z nowym master-franczyzobiorcą McWin

BURGER KING® rozszerza popularną markę restauracyjną w Polsce z nowym master-franczyzobiorcą McWin

Marka Burger King i McWin ogłosili dziś nową znaczącą umowę franczyzową i rozwojową w celu rozwoju marki w Polsce, zobowiązując się do otwarcia ponad 200 restauracji. McWin, prywatna firma inwestycyjna specjalizująca się w branży restauracyjnej i technologii żywności, będzie zarządzać marką w Polsce, która jest obecna w kraju od 2007 roku, w tym obecnymi franczyzobiorcami, a po przejęciu BK SEE Poland SA rozpocznie działalność 20 sklepów

„Cieszymy się, że możemy podzielić się wspaniałymi wiadomościami z Polski, ponieważ ogłosiliśmy nasze plany rozwoju Burger King w całej Polsce. McQueen będzie naszym nowym flagowym franczyzobiorcą” – powiedział David Sher, Prezes Burger King International Markets. „Wiemy, że klienci tutaj uwielbiają słynny na całym świecie smak grilla na ogniu i doświadczają naszej marki na swój własny sposób dzięki spersonalizowanej cyfrowej innowacji. Postrzegamy ten projekt jako ważną część większego planu ekspansji na Europę Środkowo-Wschodnią, która pozwalają nam promować naszą popularną markę, prezentując nasze pyszne potrawy wśród większej liczby klientów Bigger niż. »

Założona w 1954 roku marka Burger King to globalna sieć fast foodów z hamburgerami znana z jakości i wartości, a klienci mogą znaleźć tylko słynną kanapkę Whopper z grilla na ogniu. Burger King prowadzi ponad 19 000 lokalizacji w ponad 100 krajach na całym świecie, w tym 33 w Europie.

Kierowany przez Henry’ego McGovern’a, założyciela AmRest Holdings SE, jednej z największych firm cateringowych w Europie, oraz Stephena K. weterani private equity z udokumentowanym doświadczeniem operacyjnym, niezrównaną siecią agrobiznesu i zdolnościami do zawierania transakcji; Jest partnerem z wyboru dla przedsiębiorców, inwestorów i zespołów zarządzających.

„Jest to pierwsza inwestycja funduszu restauracyjnego McWin o wartości 525 mln euro, który zamknęliśmy kilka tygodni temu. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy rozwijać markę Burger King w całej Polsce i korzystać z synergii platformy McWin. Współzałożyciel McWin Henry McGovern powiedział: „Zwrócimy szczególną uwagę na poprawę cyfryzacji marki i wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju w Polsce”.

READ  Polskie firmy transportu drogowego obawiają się ukraińskiej konkurencji

„Nasze połączone ponad 150-letnie doświadczenie w udanej działalności i rozwoju marek hotelarskich premium w wielu krajach pomoże nam dostarczać długoterminową wartość w zrównoważony sposób naszym klientom, naszym pracownikom, naszym społecznościom i całej polskiej gospodarce. Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani.To początek bardzo ważnego rozdziału zarówno dla burgerów Kinga, jak i McQueena” – współzałożyciel McWin, Stephen K. Weingara.

Oprócz pysznego jedzenia, Burger King jest zaangażowany w zapewnianie gościom niezrównanej obsługi klienta, zarówno w lokalu, jak i w Internecie. Nowe restauracje Burger King będą oferować cyfrowe ekrany zamawiania, mobilne przyjmowanie zamówień, obsługę stołową i dostawę, dzięki czemu klienci będą mogli łatwo zamawiać i cieszyć się jedzeniem BK tak, jak chcą.

O Henry McGovern, Stephen K. Wingar i McQueen

McWin to firma private equity założona przez Henry’ego McGovern’a i Stephena K. Weingara, wraz z wyjątkowymi założycielami i dyrektorami generalnymi, którzy odważyli się wprowadzić trwałe zmiany, głównie w branży restauracyjnej i technologii żywności.

Henry McGovern jest założycielem AmRest Holdings SE, jednej z największych firm restauracyjnych w Europie, która pod kierownictwem Pana McGovern rozrosła się do 2300 restauracji w 25 krajach i zatrudnia obecnie ponad 55 000 pracowników. Stephen K. Weingar był udziałowcem i dyrektorem generalnym Grupy Zena oraz założycielem Restauravia Grupo Empresarial, Megafood SL; Był także członkiem zarządu Telepizzy. Razem zbudowali lub prowadzili ponad 4200 restauracji w całej Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach. Mają duże doświadczenie w inwestowaniu w technologie żywnościowe i przełomowe technologie na większą skalę. McWin i fundusze doradzane przez McWin są obecnie inwestorami w Gail’s, Vapiano, CookUnity, Dean & David oraz alternatywne firmy białkowe, takie jak BlueNalu, Perfect Day, The Every Company (dawniej Clara Foods), Impossible Foods, UPSIDE Foods (dawniej Memphis). mięso) oraz firmy technologiczne Pioneer Food, takie jak Footprint, Oishii i Menu.

O BURGER KING

Założona w 1954 r. marka Burger King® to globalna sieć restauracji fast food z hamburgerami, znana z jakości i wartości, a klienci mogą znaleźć tylko słynną kanapkę grillowaną na ogniu Whopper®. System BURGER KING® działa w ponad 18 700 lokalizacjach w ponad 100 krajach. Prawie 100% restauracji Burger King® jest własnością i jest zarządzanych przez niezależnych franczyzobiorców, z których wielu to firmy rodzinne działające od dziesięcioleci. Aby dowiedzieć się więcej o marce BURGER KING® odwiedź www.bk.com.

READ  Tekst SA: Na rozdrożu – 15 stycznia 2024 o godzinie 08:32

O restauracji Brands International

Restauracja Brands International Inc. (RBI) jest jedną z największych na świecie firm restauracyjnych szybkiej obsługi z roczną sprzedażą przekraczającą 35 miliardów dolarów w ramach swoich sieci i ponad 29 000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech największych i najpopularniejszych na świecie marek restauracji szybkiej obsługi: TIM HORTONS®, BURGER KING®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Te niezależne marki od dziesięcioleci służą swoim klientom, franczyzobiorcom i społecznościom. W ramach inicjatywy Restaurant Brands for Good RBI pracuje nad poprawą wyników zrównoważonego rozwoju związanych z żywnością, planetą, ludźmi i społecznościami.

wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia i informacje dotyczące przyszłości, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników operacyjnych i są aktualne wyłącznie na dzień publikacji niniejszego dokumentu. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z szeregiem zagrożeń i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują między innymi stwierdzenia dotyczące naszych oczekiwań dotyczących działalności Burger King w Polsce i jej zdolności do otwarcia ponad 200 restauracji w nadchodzących latach oraz jej zdolności do odblokowania długoterminowej wartości ze zrównoważonej sposób dla klientów, pracowników i społeczności, a także dla gospodarki Polski jako całości, aby stworzyć niezrównane doświadczenie i zdolność Burger King do rozszerzenia swojej działalności na Europę Środkowo-Wschodnią. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą znacząco różnić się od oczekiwań RBI, są szczegółowo opisane w dokumentach RBI w amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz w kanadyjskich organach nadzoru papierów wartościowych, takich jak roczne, kwartalne i bieżące raporty na formularzu 8-K i obejmują następujące Ryzyka: Ryzyka związane z naszymi zdolnościami W sprawie pomyślnej realizacji krajowej i międzynarodowej strategii wzrostu oraz ryzyka związane z operacjami międzynarodowymi; Ryzyka związane z naszą zdolnością do konkurowania lokalnie i na arenie międzynarodowej w wysoce konkurencyjnej branży; globalne warunki ekonomiczne lub inne warunki biznesowe, które mogą wpływać na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; nasze relacje z naszymi franczyzobiorcami, ich sukces oraz ryzyko związane z naszym pełnym modelem biznesowym franczyzy; oraz skuteczność naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie franczyzodawców dla tych programów. Z wyjątkiem sytuacji wymaganych przez obowiązujące prawo, nie zobowiązujemy się do aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub warunków, zmian oczekiwań, czy z jakiegokolwiek innego powodu.

READ  Moskwa twierdzi, że udaremniła atak dronów morskich na most krymski – rt.ch

W żadnym wypadku tekst komunikatu prasowego powstałego w wyniku tłumaczenia nie może być uważany za oficjalny. Jedyną oryginalną kopią komunikatu prasowego jest oryginalna wersja językowa. Tłumaczenie należy zawsze porównywać z tekstem źródłowym, co będzie stanowiło precedens.