Od rozpoczęcia „planu restrukturyzacyjnego”, który rozpoczął się pod koniec września ubiegłego roku, wydawca zwolnił tysiąc pracowników. W ostatnich latach zakupił jednak kilka licencji i studiów deweloperskich.
Oto historia wydawcy gier wideo, którego oczy były większe niż brzuch. Szwedzki gigant Embracer, który w ostatnich latach kupił kilka studiów deweloperskich oraz licencje na legendarne gry wideo, takie jak m.in Wyspa Śmierci, Były bóg Lub Obszary przygraniczneNiedawno w raporcie kwartalnym ogłosiła, że od końca września zwolniła 900 pracowników, co stanowi 5% całkowitej siły roboczej. Nie jest to wiadomość specjalnie zaskakująca, jako że branżę gier wideo czeka fala zwolnień i zamykania studiów, ale wyraźnie budzi ona strach. gracze Przyszłe tytuły, których jakość ulegnie pogorszeniu.
«Nigdy nie jest łatwo rozstać się z utalentowanymi ludźmi. Chciałbym szczególnie podziękować tym, którzy opuścili Embracer w tym kwartale, Napisał w tej sprawie dyrektor generalny grupy Lars Wingfors Związek finansowy. To są trudne decyzje i nie traktujemy ich lekko.„I kontynuując:”Nie tylko zwalniamy kilka studiów, ale także zredukowaliśmy personel i zmniejszyliśmy liczbę projektów w kilku innych studiach, koncentrując się na poprawie oczekiwanego zwrotu z inwestycji na PC i konsolach.„Pomiędzy marcem a wrześniem Embracer odwołał w sumie piętnaście meczów”.Głównie niezapowiedziane projekty», cytat z mediów specjalistycznych Rekordy gier wideo. Embracer powinien nadal rozwijać się, ponieważ „Plan restrukturyzacji” zawsze „Aktualny„, możemy przeczytać.
Grupa polimiczna
„Te 900 zwolnionych pracowników i 15 odwołanych meczów to naprawdę kolejny krok na wspaniałej ścieżce”.Plan restrukturyzacji» W czerwcu ubiegłego roku ogłosiła utworzenie grupy, w której skład wchodzi ponad 15 000 pracowników. Bulimika, która nie ogranicza się tylko do gier wideo, ale także zapuszcza się w obszar komiksu czy gier planszowych, w ciągu kilku lat stała się jedną z ikon „Połączenie» W świecie gier wideo. Od drugiej połowy 2010 roku Embracer nadal zwiększał swoje przejęcia, nabywając kilka studiów deweloperskich, w tym Tarsier Studios (Małe koszmary), Sabre Interactive (Śnieżny biegacz, Wojna Światowa Z), ale także i przede wszystkim oprogramowanie Gearbox (Obszary przygraniczne ), Crystal Dynamics i Eidos Montreal (Jeździec grobowca dawne bóstwo). Przejęciom tym często towarzyszą ekscytujące licencje. Tym samym w sierpniu 2022 r. spółka Embracer nabyła także Middle-earth Enterprises, nabywając własność intelektualną do wszystkich produktów związanych z Władca Pierścieni I w Hobbita.
Jednak w 2023 roku piękny sen zaczyna blaknąć, gdy grupie nie udaje się przekonać saudyjskiego funduszu inwestycyjnego Savvy Games do podpisania tajemniczego partnerstwa, które przyniosłoby szwedzkiej firmie dwa miliardy dolarów. Jednak w początkach projekt miał zostać rozwodniony.Koszty zostały już skapitalizowane w przypadku szeregu wysokobudżetowych gier”, przyznał Embracer w maju. Ogłoszenie tej porażki spowodowało gwałtowny spadek jej akcji na sztokholmskiej giełdzie, tracąc na zamknięciu ponad 44%. Od tego czasu Embracer zamknął drzwi Volition (Saints Row w Red Faction) ostatni sierpień. Wydawca będzie także zabiegał o sprzedaż Golden Gearbox, który kupił w 2021 roku za 1,3 miliarda dolarów. Pozostałym ponad 15 000 pracowników pozostaje tylko mieć nadzieję, że następna grupa będzie pasować (Arizona Sunshine 2, Alone in the Dark, Warhammer 40,000: Space Marine 2…) odniósł duże sukcesy komercyjne i krytyczne.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Najlepsze programy do zdalnego sterowania komputerem
Ten wyjątkowy metal cieszy się zainteresowaniem przemysłu ze względu na swoją odporność na trudne warunki, co czyni go niemal niezniszczalnym.
Xbox: 5 gier wideo do obejrzenia w maju 2024 r., w tym ta niezwykle oczekiwana gra na wyłączność!