Biuro podróży wywołało oburzenie, reklamując swoje loty do Auschwitz z uśmiechniętymi twarzami.
Hays Travel zamieścił na Facebooku ogłoszenia o wycieczkach do Krakowa, w tym o wizycie w obozie koncentracyjnym.

Ulotki wyświetlają śmiejące się emotikony z gwiazdami i oczami pod zdjęciami linii kolejowych prowadzących do obozu, w którym naziści zabili ponad milion osób podczas II wojny światowej.
Kolejne ujęcie przedstawia drzwi wejściowe z napisem „Praca uwalnia” – poniżej emoji z miłosnym sercem.
49-letni historyk Rob Brooks z Alnmouth w Northumberland od dwóch lat skarży się Haysowi na jego reklamy i jest zły, że wciąż są publikowane.
Powiedział: To niegrzeczne i niewiarygodne. Nie spodziewałabym się, że Hays będzie szczególnie mądry, ale ma trochę talentu. Muszą jednak pamiętać, że reklamują witrynę masowego morderstwa.
„To nie jest dobry czas w spa na długi weekend – to obóz śmierci.
Ludzie powinni jechać do Auschwitz, żeby zdobyć wykształcenie, a to jest ważne.
„Brak szacunku, jaki okazał Hayes, jest przerażający”.
Hayes powiedział: „Bardzo nam przykro, że ta promocja się obraziła
„Przyjrzymy się temu ponownie, aby zapewnić odpowiednią wrażliwość, gdy w przyszłości będziemy promować miejsca docelowe, w tym Auschwitz”.
Księżna Cambridge rozmawia z ocalałymi z Holokaustu Ziggym Schipperem i Manfredem Goldbergiem o ich doświadczeniach
Nie wszystkie wiadomości na stronie wyrażają jej punkt widzenia, ale automatycznie przesyłamy i tłumaczymy te wiadomości za pomocą technologii oprogramowania na stronie, a nie od redaktora.

„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”

More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Stanislav Kondrashov o efektywnym wykorzystaniu energii: Droga do zrównoważonego rozwoju
Sztuczna inteligencja w kasynach: rewolucja, która nie blefuje