Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Bigflo i Oli, La Clef, zaczynają dobrze sobie radzić

Bigflo i Oli, La Clef, zaczynają dobrze sobie radzić

Podstawowy
Półtora roku temu Big Flo i Ollie rozpoczęli przedsiębiorczość, zakładając firmę La Clef zajmującą się transportem, ochroną i usługami concierge. Czas podsumować.

Czas podsumować półtora roku po powstaniu La Clef, założonego przez duet Bigfellow i Ole z Tuluzy. Po ugruntowaniu swojej pozycji na francuskim rynku rapu bracia zwracają się teraz ku przedsiębiorczości. Za pośrednictwem La Clef oferują usługi transportowe, bezpieczeństwa i concierge.

Transport, ochrona i portier

Pierwszą usługą jest usługa transportowa i dotyczy ona osób fizycznych, firm oraz osób publicznych. Jedyne, co musisz zrobić, to zarezerwować lot stronie internetowej La CliffNajpóźniej dzień wcześniej. Zastępca menedżera i zawodowy kierowca Memon Habib współpracuje z około dwudziestoma niezależnymi kierowcami i „stara się dostosować ceny przejazdów do cen taksówek”. Na przykład możesz liczyć na 35 euro za podróż sedanem pomiędzy Place Capitole a lotniskiem Toulouse Blagnac.

„Nie napotkaliśmy żadnych problemów związanych z konkurencją w przypadku taksówek i utrzymujemy dobre relacje, ponieważ nie docieramy do tych samych klientów” – potwierdza Maimun Habib. W rzeczywistości La Clef wśród swoich różnorodnych klientów ma wiele dużych firm i instytucji, takich jak Airbus, La Dépêche Group, Toulouse Football Club (TFC) i region Occitanie, które wykorzystują firmę do oficjalnych podróży. W marcu Memon Habib i czterech niezależnych kierowców zostaną przeszkoleni przez okręg, aby uzyskać uprawnienia kierowców.

Jeśli chodzi o dział bezpieczeństwa, La Cleve zapewnia ochroniarzy osobom publicznym. Podobnie jak kierowcy, kierowcy ci są niezależni i mogą pracować dla francuskich artystów, komików, prezenterów telewizyjnych lub influencerów.

Wreszcie dwaj bracia z Tuluzy oferują usługę concierge, która różni się w zależności od rodzaju klientów. Z usług konserwacji i sprzątania mogą korzystać osoby prywatne i firmy. Osoby publiczne mogą sponsorować swoje dzieci. Tutaj ponownie La Clef pełni rolę pośrednika pomiędzy klientem a freelancerami lub firmami.

READ  Optymizm ekonomiczny doprowadza wartości marki do rekordowych poziomów

Nadal należy podejmować wysiłki

Maimoun Habib przyznaje: Początki La Clef były trudne. „Znamy Bigflo i Oliego w dziedzinie muzyki, ale nie w dziedzinie przedsiębiorczości. Na początku było pewne zdziwienie, które z czasem minęło. Teraz zaczynają robić hałas” – wyjaśnia związany z nimi menadżer. Nawet jeśli sektor transportu radził sobie całkiem nieźle, usługi konsjerża i ochrony miały trudności z uruchomieniem się. „Nie mamy jeszcze dzieci, którymi moglibyśmy się zaopiekować” – wyjaśnia Maimun Habib.

Beyond La Clef, Bigflo i Oli uruchomili także markę muzyczną Bonne Etoile, Rose Festival, a także markę odzieżową Visionnaire, której wiele produktów jest sprzedawanych w ich kawiarni mieszczącej się pod adresem 23 rue Puits w Tuluzie. Sprzedali także 50 000 butelek Matecito w 250 punktach sprzedaży we Francji. „Nie możemy powstrzymać się od uruchamiania projektów. Przechodząc obok naszego sklepu, gdy nosimy nasze ubrania lub gdy pijemy drinka, odczuwamy pewnego rodzaju dumę” – wyjaśniają obaj bracia w prezentacji. prażona kukurydza.