Orazio wspiera Altair w jego rozwoju poprzez przejęcie Grupy Briochen
Paryż, 16 września 2021 r.
Eurazeo, które od lutego 2021 r. wspiera Grupę Altaïr (117 mln euro obrotów w 2020 r.), europejskiego gracza i francuskiego lidera w dziedzinie produktów do pielęgnacji i ochrony przed owadami w dystrybucji specjalistycznej, poprzez swoją strategię przejęć małych i średnich przedsiębiorstw, ogłosił zakończenie przejęcia Altair Group Harris Briochin (36 mln euro obrotu w 2020 roku).
Założona w 1919 r. firma Briochin posiada i rozwija silną markę o wyjątkowej pozycji na rynku utrzymania ruchu, opartej na tradycyjnej wiedzy. wyprodukowano we Francji Pokaż przepisy z zeszłego roku. Przez 10 lat, pod przewodnictwem Philippe’a Alliota, Briochin stała się wiodącą francuską marką oryginalnych produktów do pielęgnacji domowej w dystrybucji żywności na dużą skalę, która zdobyła uznanie lojalnej bazy konsumentów. Do udanych referencji należą produkty na bazie czarnego mydła, sody oczyszczonej oraz ogólnie asortyment do pielęgnacji kuchni i łazienek. Produkty Briochin są znane ze swojej skuteczności i jakości formuł, opartych na naturalnych składnikach i w dużej mierze certyfikowanych pod kątem ochrony środowiska.
Altaïr i Briochin podzielają wspólne wartości jakości, tradycji rzemieślniczych i zaangażowania w zrównoważony rozwój.
Dzięki tej fuzji Grupa Altair wchodzi w nowy etap swojego rozwoju. Ta strategiczna akwizycja jest częścią strategii rozwoju Grupy, która wygeneruje ponad 150 mln euro skonsolidowanej sprzedaży, z bogatym portfolio marek i kategorii. Proces ten ugruntowuje jej pozycję w szczególności w atrakcyjnym segmencie rynku oryginalnych i certyfikowanych ekologicznie środków czyszczących.
Kierowana przez Etienne Sacilotto, Grupa Altaïr ma silne zasoby do realizacji własnej strategii innowacji i rozwoju, czerpiąc z portfolio silnych marek, Starwax i Starwax the Fabulous, swojej wiedzy w zakresie badań i rozwoju, produkcji i marketingu, obecności w kilku europejskich krajów oraz wsparcie akcjonariusza referencyjnego, Eurazeo.
Etienne Sacilotto, przewodniczący Altar Group, mówi:
- Zespoły Briochin kierują się ogromnym pragnieniem innowacji i rozwoju, czego dowiodły ogromne sukcesy marki w ciągu ostatnich 10 lat. Ich związek z projektem Altair to doskonała wiadomość. Ta fuzja wzbogaca naszą ofertę produktów i marek, szczególnie w zakresie oryginalnych i ekologicznych środków czystości. -Certyfikowany,
Orazio Paryż
1 Rue Georges Burger – 75017 Paryż www.eurazeo.com
Proszę kliknąć dwukrotnie tutaj, aby wypełnić informacje prawne.
Jeden z najatrakcyjniejszych segmentów rynku. Jesteśmy dumni z naszej zdolności do kontynuowania sukcesu Briochin poprzez korzystanie z wiedzy, zasobów i obecności międzynarodowej Altaira. Z przyjemnością wspieramy naszego udziałowca Eurazeo w realizacji tego transformacyjnego przejęcia. ”
Benjamin Hara, członek zarządu Eurazeo Mid Cap, potwierdza:
- Ten projekt jest symbolem tych, które Eurazeo zamierza wspierać. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Altair w tworzeniu wiodącej francuskiej, wielokanałowej firmy w zakresie produktów do sprzątania domu. Briochin, kierując się wizją Philipa Alliota, zajął wyjątkową niszę na swoim rynku i zademonstrował rosnące znaczenie oryginalnego segmentu produktów. Dzięki portfolio uznanych i wyróżniających się marek oraz obecności we wszystkich kanałach dystrybucji, grupa jest w idealnej pozycji do wprowadzania innowacji i rozwoju zgodnie z poszukiwaniem przez konsumentów autentycznych i odpowiedzialnych produktów do utrzymania domu. Cieszymy się, że możemy wspierać zespoły kierownicze Altair i Briochin kierowane przez Etienne Sacilotto w tej fuzji, która stanowi ważny strategiczny krok. „
2 / 3
o ptaku
Założona w 1946 roku firma Altaïr jest wiodącym francuskim producentem specjalistycznych środków czyszczących, oferującym gamę produktów zaspokajających szeroki zakres potrzeb: specjalistyczne środki czyszczące do użytku domowego, środki owadobójcze, środki do prania i sztućców, naprawy wielu materiałów i wiele innych. produkty. Altair jest obecny głównie we Francji, która jest jej historycznym rynkiem, a także jest bardzo obecny w Hiszpanii i sprzedaje swoje produkty w ponad 50 krajach poprzez swoje filie (w Belgii i Polsce) lub poprzez partnerstwa z dystrybutorami.
Misją Altar jest satysfakcja entuzjastów poprzez dostarczanie im najskuteczniejszych, innowacyjnych i cenionych rozwiązań upiększających, dezynfekujących, chroniących i regenerujących ich siedliska, przy jednoczesnym zapewnieniu zrównoważonego i rentownego rozwoju firmy i jej klientów. Grupa szczyci się produkcją produktów we Francji i Hiszpanii, które są doceniane za ich wydajność i innowacyjność, a także zaangażowanie w bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój.
Grupa ma siedzibę w Waskehal na północy i zatrudnia około 400 osób. www.groupe-altair.com/fr
O Grupie Briochen
Założona w 1919 roku przez Raoulta Reno, Marchanda Serera, Briochin projektuje i produkuje produkty do czyszczenia i higieny dla całego domu i całej rodziny. Z siedzibą w Saint-Malo (siedziba główna) i Quentin (warsztat produkcyjny), grupa jest obecna w ponad 7500 sklepach we Francji i za granicą. Briochin jest liderem w tradycyjnej francuskiej aptece w dziale DPH, dzięki swojej silnej pozycji (made in France, doskonałość, tradycja i zdrowy rozsądek). Zatrudnia 85 osób. Grupa rozwija również markę Harris, francuskiego lidera produktów lekkich (zapalanie i konserwacja) w GSA.
O EURAZEO
Eurazeo to wiodąca globalna firma inwestycyjna, zarządzająca zdywersyfikowanymi aktywami o wartości 25,6 mld euro, w tym 17,8 mld euro w imieniu stron trzecich inwestujących w portfel ponad 450 spółek. Dzięki swojemu doświadczeniu w zakresie private equity, nieruchomości i długu prywatnego, grupa wspiera firmy każdej wielkości i wykorzystuje zaangażowanie 300 pracowników, głęboką wiedzę branżową i uprzywilejowany dostęp do rynków globalnych w celu obsługi ich rozwoju. Jako odpowiedzialne podejście do tworzenia wartości opartego na wzroście. Jej instytucjonalni i rodzinni akcjonariusze, silna, bezdłużna struktura finansowa oraz elastyczny horyzont inwestycyjny pozwalają jej wspierać przedsiębiorstwa z biegiem czasu.
Eurazeo ma biura w Paryżu, Nowym Jorku, Sao Paulo, Seulu, Szanghaju, Singapurze, Londynie, Luksemburgu, Frankfurcie, Berlinie i Madrycie.
Eurazeo Mid Cap zarządza strategią przejęć małych i średnich przedsiębiorstw Eurazeo notowanej na giełdzie Euronext Paris.
ISIN: FR0000121121 – Bloomberg: RF FP – Reuters: EURA.PA.
EURAZEO .kontakty |
Kontakt z mediami |
|||
Virginie Kristenacht |
Mila parzysta |
|||
skontaktuj się z kierownikiem |
Havas |
|||
+33 (0) 1 44 15 76 44 |
||||
+33 (0) 6 44 12 14 91 |
||||
Pierre Bernardin |
||||
DYREKTOR. Relacje Inwestorskie |
||||
+33 (0) 1 44 15 16 76 |
3 / 3
zastrzeżenie
Eurazeo SA Udostępnij tę treść na 16 września 2021 Ponosi wyłączną odpowiedzialność za zawarte w nich informacje. Dystrybuowane przez ogólny, niezmodyfikowany i niezmodyfikowany, datowany 16 września 2021, 16:11:01 UTC.
Publiczny 2021
|
|
|
|||||||||
|
|||||||||
|
|
|
||||
Trendy analizy technicznej EURAZEO SE
Sąd termalny | środkowa granica | Długoterminowe | |
trendy | maleje | rosnący | rosnący |
Rozwój rachunku zysków i strat
wyprzedaż Zakup |
|
Średnia rekomendacja | Kupić |
liczba analityków | 9 |
ostatnia cena zamknięcia |
82,95 € |
Średni cel kursu |
94,95 € |
Odchylenie/średni cel | 14,5% |
Funkcjonariusze i menedżerowie
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce