Na LinkedIn powitano jego (przyszłego) poprzednika. „Międzynarodowe doświadczenie» A duch przedsiębiorczości Kena Campbella pozwoli mu to zrobić „Dalsze wzmocnienie pozycji Play na rynku».
Założona w 2007 roku polska firma telefonii komórkowej została przejęta przez Grupę Iliad – której założycielem i głównym akcjonariuszem jest Xavier Niel – w listopadzie 2020 roku. Przejęcie, a następnie fuzja UPC Polska i Ridge Technologies pozwoliła Play stać się także dostawcą dostępu do Internetu i rozwiązania.
W czerwcu 2024 r. operator miał w Polsce 13,3 mln aktywnych abonentów telefonii komórkowej i 2,1 mln abonentów stacjonarnych (źródło: Grupa Eliad).
Ken Campbell, Dyrektor ds. Rozwoju w londyńskim biurze PMP Strategy
Od 2019 r. do września 2024 r. ta ostatnia była częścią sił napędowych francuskiej firmy, znanej z początkowego silnego skupienia się na „komunikacji” (strategia PMP wkrótce stała się multidyscyplinarna).
Odkrywszy firmę, gdy stał na czele operatorów telekomunikacyjnych w regionie Maghrebu, Ken Campbell był w stanie docenić potencjał strategii PMP „Prowadzenie projektów od A do Z, w kontekście fuzji lub partnerstw pomiędzy operatorami, od strategii do wdrożenia, dobra znajomość młodszych i starszych konsultantów w sektorze telekomunikacyjnym„.
W 2019 roku zgodził się zostać starszym konsultantem firmy: przekonała go możliwość pracy w różnych lokalizacjach geograficznych. Następnie poszedł o krok dalej, zostając partnerem i zakładając londyńskie biuro PMP Strategy. W styczniu 2023 r. Londyn miał 6 młodszych i 2 doświadczonych doradców, na czele których stał Ken Campbell i osobiście wspomagany przez Reeve’a Reida, zastępcę dyrektora ds. Wielkiej Brytanii i Francji. Misje do Republiki Południowej Afryki, Irlandii, Francji i… Polski realizowane były za pośrednictwem Biura Brytyjskiego.
Przeczytaj także
Ekskluzywna kariera w TMT po rozpoczęciu pracy jako konsultant
Po ukończeniu London Business School w 1994 r. Ken Campbell rozpoczął karierę w Kearney w 1994 r. w biurze w Waszyngtonie, gdzie przebywał przez 5 lat. Pracuje już nad kilkoma projektami TMT.
W 1999 roku uwolnił się od doradztwa strategicznego – przynajmniej na kilka lat – i dołączył do Orange Egypt jako dyrektor ds. marketingu. Spędził 4 lata w Kairze, następnie piastował stanowiska menadżera ds. marketingu lub sprzedaży – w tunezyjskim oddziale Ooredoo (grupa telekomunikacyjna wywodzącego się z Kataru), a następnie w Vodafone w Rumunii.
Od 2007 do 2019 roku zajmował stanowisko dyrektora generalnego i/lub dyrektora generalnego, odpowiednio w krajach bałtyckich (sieć partnerska Vodafone po jej przejęciu przez prywatnych inwestorów), w Toronto (Wind Mobile) i ponownie w Tunezji (Ooredoo Tunisia), następnie w Casablance (Inwi, 3 Marokańska Grupa Telekomunikacyjna).
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce