Choć sprzedawane jako „Made in France”, francuskie flagi zdobiące fasady ministerstw, ratuszów i władz lokalnych są w rzeczywistości produkowane w Polsce.
Flagi francuskie na frontonach ministerstw i władz lokalnych nie mają nic „made in France”. Flagi francuskie wyprodukowane przez firmę w Tromso i dostarczone państwu nie były w całości francuskie. Tak naprawdę są one po części produkowane w Polsce, mimo że posiadają metkę „Made in France”.
Informacja potwierdzona przez Dyrektora Produktu Uniq, dostawcy rządowego. „Włókno poliestrowe niestety pochodzi z zagranicy, bo nie produkujemy go we Francji, ale produkcja winorośli odbywa się w całości w Drôme” – przyznaje w felietonach. punktJean-Louis Konin, dyrektor produkcji Unikalna fabryka.
„Jesteśmy brani za szynki, sprzedaje się nam flagi wyprodukowane we Francji, ale wyprodukowane w Polsce i kupione przez rząd francuski, który nie przestaje reklamować „Made in France”” – już w najbliższy wtorek w Sette duże usta, Olivera Trusota.
„To prawie kłamstwo państwowe” – mówi lekarz Jerome Marty. „Prefektury, ratusze i rady regionalne kupują te flagi, ponieważ cały sektor jest francusko-francuski, ale w końcu dowiadujemy się, że tak nie jest. W końcu jest opatrzony etykietą „Made in France”. Symbolicznie wprowadza to w błąd” – stwierdził. dodaje RMC i Historia RMC.
„Zamówienia publiczne są mniej cnotliwe niż konsumenci”
„Sprzedaje się nam reindustrializację i zdajemy sobie sprawę, że rząd nie daje dobrego przykładu francuskim konsumentom” – skarży się Gilles Attoff, szef certyfikacji „Gwarancja pochodzenia we Francji”. „Problem z etykietą „Made in France” polega na tym, że reguluje ją Europejski Kodeks Celny i znaczna aktywność dotycząca produktu we Francji wystarczyłaby, aby zagwarantować „Made in France” – kontynuuje.
Istnieje jednak potrzeba reindustrializacji. „Produkcja we Francji musi być wyborem społecznym i jeśli chcemy odzyskać spójność regionalną i społeczną, stanie się to poprzez przemysł. Ważne jest, aby go odbudować”.
Z 82% produktów wyprodukowanych w 1965 roku, tylko 38% jest obecnie produkowanych we Francji.
„Guru mediów społecznościowych. Bardzo upada. Wolny fanatyk kawy. Entuzjasta telewizji. Gracz. Miłośnik internetu. Nieskrępowany wichrzyciel.”
More Stories
Euro 2024: Holandia od tyłu pokonała Polskę w finale grupy C przeciwko Francji
W Polsce protest przeciwko wykorzystaniu sztucznej inteligencji w radiu
Polska zabiega o czasowe zawieszenie praw azylowych z UE