Na dżersejowych rękawach
Nazwa firmy pojawi się na rękawie koszuli. Założona w 1990 roku firma zatrudnia obecnie ponad 1100 pracowników, a według „Forbesa” jej sprzedaż w 2016 roku szacowana była na 142 miliony euro, z czego ponad 25% realizowana była za granicą. Trwają przygotowania do instalacji biur i magazynu w Marmande.
„Świadectwo rozpoznawalności wizerunku klubu na arenie międzynarodowej.”
„Liczy na rozwój Girondins na rynku francuskim. To wyraz uznania wizerunku klubu na arenie międzynarodowej. Jesteśmy bardzo szczęśliwi i pewni, że będzie to długa i owocna współpraca” – skomentował bez ogródek prezes Stephane Martin. chcąc przekazać kwotę partnerstwa. „To nie tylko bycie na koszulce, ale także szereg usług, występy na boisku i w klubowych mediach. Podobnie jak w przypadku wszystkich sponsorów, możemy z tym wiele zrobić, zwłaszcza gdy jest to zagraniczna firma, która może – napisali. Nasze działania promocyjne w Polsce. Chcemy umiędzynarodowić klub i w tej strategii jest to ważne.
„Przyspiesz nasz proces instalacji na rynku francuskim”
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Polska musi wybierać najlepsze dostępne technologie
Tunezyjsko-polskie fora biznesowe w Tunezji i Sousse
„Stolarka filarem polskiej gospodarki”