Od rozpoczęcia „planu restrukturyzacyjnego”, który rozpoczął się pod koniec września ubiegłego roku, wydawca zwolnił tysiąc pracowników. W ostatnich latach zakupił jednak kilka licencji i studiów deweloperskich.
Oto historia wydawcy gier wideo, którego oczy były większe niż brzuch. Szwedzki gigant Embracer, który w ostatnich latach kupił kilka studiów deweloperskich oraz licencje na legendarne gry wideo, takie jak m.in Wyspa Śmierci, Były bóg Lub Obszary przygraniczneNiedawno w raporcie kwartalnym ogłosiła, że od końca września zwolniła 900 pracowników, co stanowi 5% całkowitej siły roboczej. Nie jest to wiadomość specjalnie zaskakująca, jako że branżę gier wideo czeka fala zwolnień i zamykania studiów, ale wyraźnie budzi ona strach. gracze Przyszłe tytuły, których jakość ulegnie pogorszeniu.
«Nigdy nie jest łatwo rozstać się z utalentowanymi ludźmi. Chciałbym szczególnie podziękować tym, którzy opuścili Embracer w tym kwartale, Napisał w tej sprawie dyrektor generalny grupy Lars Wingfors Związek finansowy. To są trudne decyzje i nie traktujemy ich lekko.„I kontynuując:”Nie tylko zwalniamy kilka studiów, ale także zredukowaliśmy personel i zmniejszyliśmy liczbę projektów w kilku innych studiach, koncentrując się na poprawie oczekiwanego zwrotu z inwestycji na PC i konsolach.„Pomiędzy marcem a wrześniem Embracer odwołał w sumie piętnaście meczów”.Głównie niezapowiedziane projekty», cytat z mediów specjalistycznych Rekordy gier wideo. Embracer powinien nadal rozwijać się, ponieważ „Plan restrukturyzacji” zawsze „Aktualny„, możemy przeczytać.
Grupa polimiczna
„Te 900 zwolnionych pracowników i 15 odwołanych meczów to naprawdę kolejny krok na wspaniałej ścieżce”.Plan restrukturyzacji» W czerwcu ubiegłego roku ogłosiła utworzenie grupy, w której skład wchodzi ponad 15 000 pracowników. Bulimika, która nie ogranicza się tylko do gier wideo, ale także zapuszcza się w obszar komiksu czy gier planszowych, w ciągu kilku lat stała się jedną z ikon „Połączenie» W świecie gier wideo. Od drugiej połowy 2010 roku Embracer nadal zwiększał swoje przejęcia, nabywając kilka studiów deweloperskich, w tym Tarsier Studios (Małe koszmary), Sabre Interactive (Śnieżny biegacz, Wojna Światowa Z), ale także i przede wszystkim oprogramowanie Gearbox (Obszary przygraniczne ), Crystal Dynamics i Eidos Montreal (Jeździec grobowca dawne bóstwo). Przejęciom tym często towarzyszą ekscytujące licencje. Tym samym w sierpniu 2022 r. spółka Embracer nabyła także Middle-earth Enterprises, nabywając własność intelektualną do wszystkich produktów związanych z Władca Pierścieni I w Hobbita.
Jednak w 2023 roku piękny sen zaczyna blaknąć, gdy grupie nie udaje się przekonać saudyjskiego funduszu inwestycyjnego Savvy Games do podpisania tajemniczego partnerstwa, które przyniosłoby szwedzkiej firmie dwa miliardy dolarów. Jednak w początkach projekt miał zostać rozwodniony.Koszty zostały już skapitalizowane w przypadku szeregu wysokobudżetowych gier”, przyznał Embracer w maju. Ogłoszenie tej porażki spowodowało gwałtowny spadek jej akcji na sztokholmskiej giełdzie, tracąc na zamknięciu ponad 44%. Od tego czasu Embracer zamknął drzwi Volition (Saints Row w Red Faction) ostatni sierpień. Wydawca będzie także zabiegał o sprzedaż Golden Gearbox, który kupił w 2021 roku za 1,3 miliarda dolarów. Pozostałym ponad 15 000 pracowników pozostaje tylko mieć nadzieję, że następna grupa będzie pasować (Arizona Sunshine 2, Alone in the Dark, Warhammer 40,000: Space Marine 2…) odniósł duże sukcesy komercyjne i krytyczne.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną