Reboot przeciętnej gry, która była żenująco naśladowcza Złe duchy, Władcy Upadłych Wyciągnąłem wnioski z tej pierwszej porażki. Jednak do osiągnięcia poziomu mistrzowskiego jeszcze daleka droga.
Pięć masywnych czerwonych promieni wzniosło się z ziemi i przebiło niebo. Wybrany urzędnik, który otrzymuje mistyczną latarnię, musi ich oczyścić, aby zapobiec ponownemu szaleństwu sił zła. Naprawdę nie ma innego wytłumaczenia i musimy się z tym pogodzić: istnieje po prostu bardzo trudny do osiągnięcia cel. zapraszamy Władcy Upadłychbędący restartem wydanej w 2014 roku gry o tym samym tytule, ma wpisywać się w niezwykle poważny gatunek Soulsborne – inspirowany trylogią Dark Souls.
W 2014 roku, Władcy Upadłych To było, nie bójmy się słów, prawdziwe katharsis. Niecałe dziesięć lat później wydawca CI Games ponownie próbuje szczęścia z innymi ambicjami, nowym silnikiem graficznym (Unreal Engine 5) i innym studiem (Hexworks zastępujący Deck13). W ciągu ostatniej dekady gra Soulsborne była nadal udoskonalana przez firmę FromSoftware, która pozwoliła sobie na włączenie jej wymagającej formuły do otwartego świata. Może od razu to powiem Władcy Upadłych Nie nowe Pierścień Al-Din. O wiele fajniej jest próbować być przyzwoitym Dark Souls, ale bez powodzenia.
Forty punktowe
- Dobry projekt poziomów, pomyślałem
- Mechanika Krainy Umarłych
- Bardzo ładny…
Słabości
- …ale technicznie jest doskonały
- Mnóstwo pułapek w otoczeniu
- Akceptowalni i słabo zrównoważeni przywódcy
Między 2014 a 2023 rokiem Lords of the Fallen nie nauczyło się zbyt wiele
Są tam podstawy Soulborne: rozproszone punkty kontrolne, które ożywiają wrogów, trudne do zrozumienia bitwy, bossowie uczący sztuki odporności, punkty doświadczenia, które wyparowują, jeśli nie powrócisz do zwłok, tajemnicza narracja z jedynie dziwnymi diagramami wskazującymi kierunek , postęp w samorozumieniu… Władcy Upadłych Poszedłem do dobrej szkoły i z całą dobrą wiarą na świecie odtworzyłem strukturę gier FromSoftware. Fani zostaną w pierwszej chwili przyciągnięci przez tę propozycję, która jest na tyle szczera, że uwierzą w iluzję Dark Souls 4. Jednak bardzo szybko zdajemy sobie sprawę, że Hexworks zapomniał zmierzyć swoją propozycję. Aby zrekompensować brak kontroli?
Im dalej idziemy Władcy UpadłychIm bardziej zdajemy sobie sprawę, że twórcy zapomnieli o zbalansowaniu swojej gry i ustaleniu jasnych parametrów. Z powodu pragnienia skrajnej niejasności możemy przegapić krytyczne elementy, aby kontynuować spokojnie (np.: kowal musi zostać zwolniony, aby ulepszyć swoją broń). Kiedy nie jest to ważny klucz dawany po pokonaniu dowolnego wroga. Prawdziwy problem, gdy wiemy, że przygoda podąża prostą ścieżką i jest źródłem wielkich trudności w przekraczaniu środowisk. Władcy Upadłych Często brakuje przejrzystości. Najbardziej odważni będą dumni ze swojego sukcesu. Ale inni będą po prostu narzekać, w kółko.
Możemy zidentyfikować kto Władcy Upadłych Jego architektura została zaprojektowana z udręczonym umysłem, co zaowocowało absolutnie oszałamiającymi (w tym pionowymi) środowiskami labiryntowymi. Zawsze zaskakujące jest stwierdzenie, że drzwi, które przekroczyłeś po dziesięciu godzinach gry, są w rzeczywistości powiązane z jednym z obszarów, które przekroczyłeś jako pierwszy. Niestety, te ustawienia są stale wypełnione pułapkami mającymi na celu manipulowanie naszymi nerwami. Nie liczymy już, ile razy wróg czekał na nas na zakręcie korytarza (po pięciu już nam się to znudziło), nie mówiąc już o tym, że gra stawia na niekorzystne warunki przeciwnikom, którzy potrafią karać z dystansu. A co z tymi rzeczami, które skrywają potwora, który prawie pozostawi cię martwym…
Wszystkie te elementy, które przyczyniają się do sztucznego zwiększania trudności, sprawiają, że nigdy nie rozwijamy się po cichu Władcy Upadłych. Ciągle do nas strzelają, gdy próbujemy znaleźć drogę przez to wirtualne piekło (pomyśl o jego najgorszym obszarze Mroczne Dusze 2 I pomnóż przez 100). Zatem pozostając zawsze czujnym, nigdy nie będziesz się dobrze bawić. Co gorsza, punkty kontrolne są bardzo daleko od siebie, choć równoważy to fakt, że możesz tworzyć własne punkty kontrolne. Tutaj znowu twórcy idą jeszcze dalej: potrzebujesz obiektu, aby umieścić efemeryczny punkt kontrolny, i możesz go głupio zmarnować, jeśli użyjesz go w niewłaściwym miejscu. Czasem mamy takie wrażenie Władcy Upadłych Wyciąga do nas dobrą rękę, lepiej dać nam dużą rolę w tym procesie.
Starcia również nie są zbyt zabawne, szczególnie przeciwko dziwnie zrównoważonym bossom. Niezbyt imponujące wizualnie, mają pewne uderzenia, które są zdecydowanie zbyt karalne w porównaniu z ich ogromnym paskiem życia – kolejna sztuczka mająca na celu nadmuchanie idei wyzwania poprzez zbytnie przedłużanie walki. Władcy Upadłych Preferowane jest bardziej agresywne podejście, np Przenoszony przez krew i in Kłamie P. Konkretnie zachęca się go do blokowania ataków, aby obniżyć wskaźnik ochrony i zadać potężny cios. Blokowanie spowoduje erozję paska życia poprzez uszkodzenia korozyjne, które można przywrócić, stawiając opór. Ale jeśli dostaniesz kolejny cios, stracisz wszystko. filozofia Wysokie ryzyko, wysoka nagroda » (High Risk for High Gain), co ożywia bitwy, nawet jeśli moment uników jest trudny do odczytania w przypadku niektórych wątpliwych animacji.
Władcy Upadłych Wciąż próbuję wnieść swój wkład z ciekawym pomysłem. Zdobyta w prologu słynna latarnia pozwala przenieść się do świata umarłych. Oferuje inne podejście do gry i służy głównie do eksploracji, z zablokowanymi przejściami, które nagle nie są już zablokowane. Mały akcent: możesz udać się do zmarłych w dowolnym momencie, ale podróż powrotną można odbyć tylko z wyznaczonych totemów.
Kolejny zwrot akcji: kiedy umrzesz w świecie żywych, masz drugą szansę w świecie umarłych.
Ostatnia kolejka: W świecie umarłych jest wielu wrogów i ciężko jest tam odzyskać zdrowie, co sprawia, że tak naprawdę nie chcesz tam pozostać. Władcy Upadłych Próbujemy więc zagrać podwójną grę i na tym etapie całkiem nam się to udaje.
Pomyśleliśmy, że użycie Unreal Engine 5 zapewni olśniewającą prezentację wizualną, co może wydawać się sprzeczne w przypadku gry o okropnym kierunku artystycznym. Nasze pierwsze piętnaście godzin na PS5 było bardzo zachęcające (w trybie wydajności dla maksymalnej liczby klatek na sekundę). Potem sprawy się skomplikowały. Zaczęliśmy doświadczać niezliczonej ilości problemów technicznych, od drobnych spowolnień (nowość w grze wymagającej precyzji) po błędy kolizji, które spowodowały upadek na ziemię. Na szczęście, Władcy Upadłych Otrzymał już kilka głównych aktualizacji mających na celu naprawienie sytuacji, ale sposób, w jaki działa, jest nadal niestabilny. Co więcej, wydawca CI Games ostrzegał Właściciele konsoli Xbox O problemach, jakie mogą napotkać podczas oczekiwania na inne łatki.
Osąd
Kochamy to
- Dobry projekt poziomów, pomyślałem
- Mechanika Krainy Umarłych
- Bardzo ładny…
Mniej nam się to podobało
- …ale technicznie jest doskonały
- Mnóstwo pułapek w otoczeniu
- Akceptowalni i słabo zrównoważeni przywódcy
Lords of the Fallen po raz kolejny stara się naśladować Dark Souls z jego gorylowymi ambicjami. Ale w końcu znajduje się w sytuacji umierającego makaka. Pomimo mocnej koncepcji (porozumiewanie się dwóch światów) i dużych ambicji w zakresie inżynierii poziomów, tytuł popada w przesadną karykaturę. Zastawiając pułapki na graczy, w końcu sam wpada w pułapkę. Nie wspominając już o długu technicznym, jaki zaciągasz na konsolach, który będzie stopniowo usuwany przez aktualizacje.
A szkoda, bo gatunek Soulsborne przyjmuje coraz więcej szanowanych członków, co udowodniło Lies of P na kilka tygodni przed Lords of the Fallen. To nie FromSoftware tego chce, a japońskie studio nie robiąc nic, udowodniło, że wciąż nie ma sobie równych. Co więcej, Lords of the Fallen nawet nie próbuje porównywać się z Elden Ring, chociaż ma trudności z byciem satysfakcjonującą grą Dark Souls. Oryginalny odcinek z 2014 roku był jeszcze gorszy i uważamy, że może trzecia próba będzie właściwa. W ciągu dziesięciu lat?
udział w Nomerama w Wiadomościach Google Dzięki temu nie przegapisz żadnej informacji!
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną