Apple nie odrzucił całkowicie pomysłu Flasha na iPhone’a, wyjaśnił Scott Forstel, były szef działu rozwoju iOS, a Apple nawet zapewnił pomoc techniczną Adobe, ale wyniki były katastrofalne..
W zeznaniach w kontekście pozwu pomiędzy Apple i Epic Games, Scott Forrestal wyjaśnił, że początkowo nie było sprzeciwu wobec animacji treści Adobe i technologii zarządzania mediami na iOS, ale użytkownicy nie znajdą tam swoich kont:
Nie wypuściliśmy lampy błyskowej. Próbowaliśmy uruchomić Flasha. Adobe pomogło nam. Byliśmy naprawdę zainteresowani. Znowu jest to obszar, o którym pomyślałem, że gdybyśmy mogli pomóc mu to zadziałać, mogłoby być fajne.
Flash był dużym problemem ze sposobem, w jaki integruje się z systemami, był koszmarem wirusów w systemie Windows, nawet na Macu.
A kiedy zaczęliśmy go na iOS, wydajność była przerażająca i denerwująca, nie można było wymyślić czegoś, co zwiększyłoby wartość dla konsumentów.
Flash na iPhonie to długoletnia seria między Apple i Adobe, z których obaj są partnerami. W marcu 2008 roku, nieco ponad rok po ogłoszeniu iPhone’a, Steve Jobs Zapłać za odwrót Pomysł zobaczenia tego gracza przybywającego do swojego nowego przenośnego systemu na podstawie tego, że wydajność Flasha była tam niewystarczająca i że bardzo wyczerpuje baterię.
Kilka dni później, przekonany o swoich możliwościach, Adobe Asura O zamiarze stworzenia wersji na iOS w oczekiwaniu na otwarcie sklepu z aplikacjami latem tego samego roku. Przyznając, że pomoc Apple była tak potrzebna, jak to konieczne. W październiku 2008 była to wersja Flash Playera na iOS Zatrudnienie W Adobe, ale drzwi Apple i App Store pozostały zamknięte.
W obliczu Adobe, który rozprowadzał Flash Player na wszelkie wiatry na innych platformach – nie bez krytyki za ich wydajność – i pośpieszny krytykowanie nieustępliwości Apple, Steve Jobs położył kres kontrowersjom w kwietniu 2010 roku.
Rozpiętość Słynny list otwarty Dopasował wiele argumentów Apple przeciwko technologii Adobe (zobacz także Steve Jobs próbował zwerbować Kevina Lyncha w 2010 roku). Ponownie wspomniano tam o słabej wydajności Flasha, ale nie jest to już jedyny problem.
W ciągu dwóch lat App Store urósł, a wraz z nim cały potencjał aplikacji na iPhone’a. Flash nie był już postrzegany jako cukier wrzucony do zbiornika iPhone’a, ale był również postrzegany jako samodzielna platforma programowa, zdolna do konkurowania z tworzeniem natywnych aplikacji. Adobe ma interes w popychaniu programistów do SDK, a nie do Apple Development Kit.
Od 12 stycznia Adobe jest właścicielem pochowany Flash domyślnie działa na wszystkich platformach i przeglądarkach, kompresując całą zawartość, która nadal jest online.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną