Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Orange Polska dołącza do Onfido

Orange, międzynarodowy operator telekomunikacyjny i Onfido, globalny dostawca rozwiązań do weryfikacji tożsamości i uwierzytelniania, ogłosili współpracę w kontekście automatyzacji procesu weryfikacji tożsamości Orange Flex, dzięki czemu subskrypcja planu mobilnego jest łatwiejsza i szybsza niż kiedykolwiek wcześniej. Technologia Onfido łączy sztuczną inteligencję (AI) z biometrią twarzy w celu weryfikacji tożsamości użytkowników. Zapewnia swoim polskim klientom lepsze doświadczenia użytkownika, a także skuteczną ochronę przed oszustami.

Orange Flex został uruchomiony w maju 2019 r., Aby odświeżyć doświadczenia komunikacyjne i odzwierciedla wizualne podejście Orange. Bazując na badaniach i opiniach klientów, Orange opracował unikalną ofertę telekomunikacyjną ze stuprocentowym doświadczeniem cyfrowym w oparciu o usługę abonamentową, umacniając tym samym swoją pozycję na rynku.

Aby w pełni zautomatyzować korzystanie z usługi Orange Flex, Orange potrzebował niezawodnego dostawcy weryfikacji tożsamości, który pomógłby jej zrealizować w 100% zorientowaną na klienta wizję cyfrową. Partnerstwo z Onfido pozwoliło im spełnić wszystkie te kryteria, integrując weryfikację dokumentów tożsamości i weryfikację twarzy w procesie tworzenia konta Orange Flex.

Ta współpraca natychmiast się opłaciła:

  • Orange Flex ma 90% skuteczność weryfikacji tożsamości
  • Orange Flex był w stanie zmniejszyć ingerencję swoich zespołów w ręczne korygowanie błędów danych, a firma ma teraz lepszą ochronę przed złośliwymi działaniami
  • Orange Flex oferuje swoim klientom poprawę komfortu użytkowania. Obecnie podpisanie umowy przez użytkownika zajmuje średnio mniej niż 10 minut
  • Klienci posiadający urządzenie obsługujące eSIM mogą aktywować numer telefonu komórkowego w mniej niż dwie minuty
  • Orange Flex ma obecnie w Polsce ponad 100 000 aktywnych klientów

Użytkownicy Orange Flex mogą zarejestrować się, po prostu robiąc zdjęcie swojej oficjalnej karty i osobiste zdjęcie. Korzystając z technologii opartej na sztucznej inteligencji, Onfido weryfikuje prawdziwą tożsamość użytkownika, analizując zdjęcie tożsamości, upewniając się, że jest autentyczne i nie jest fałszywe, a następnie porównując je ze zdjęciem selfie. Gwarantuje to, że dana osoba jest fizycznie obecna i że jest prawdziwym właścicielem identyfikatora. Dzięki w pełni samoobsługowemu rozwiązaniu do cyfrowej weryfikacji tożsamości klienci mogą zarejestrować się w Orange Flex bez wychodzenia z domu. Nie musisz iść do sklepu: możesz teraz zarejestrować się, zapłacić i zmienić lub odnowić pakiet z poziomu aplikacji.

READ  Miasto Mody PTAK: świątynia tekstyliów i odzieży w Polsce

« Naszą misją jest dostarczanie w 100% oferty komunikacji cyfrowej i dostarczanie naszym klientom nowych doświadczeń. »- powiedział Artur Stankovic, Dyrektor ds. Marketingu i Digital Officer w Orange Polska. ” Dzisiejsi konsumenci szukają rozwiązań i usług, które są łatwo dostępne i spełniają ich potrzeby oraz mogą być używane w dowolnym czasie i całkowicie online. Onfido przyczynia się do realizacji naszego celu, umożliwiając nam całkowicie zdalną identyfikację naszych klientów ».

« Operatorzy telekomunikacyjni i konsumenci nie muszą już iść na kompromisy w zakresie komfortu użytkowania, niezawodności i bezpieczeństwa Dodaje Robin Sagar, menedżera regionalnego Onfido. ” W erze cyfrowej użytkownicy powinni mieć możliwość łatwego udowodnienia swojej prawdziwej tożsamości, wiedząc, że jest ona chroniona. Dlatego z przyjemnością współpracujemy z Orange Flex, aby zapewnić dostęp do usług cyfrowych, stawiając na pierwszym miejscu bezpieczeństwo i wygodę użytkownika.. ».

O Onfido

Onfido ustanawia nowy standard tożsamości dla dostępu cyfrowego. Firma weryfikuje prawdziwą tożsamość klienta w Internecie za pomocą sztucznej inteligencji (AI), analizując tożsamość wizerunku i porównując ją z danymi biometrycznymi twarzy użytkownika. W ten sposób firmy mogą kontrolować tożsamość swoich użytkowników bez narażania doświadczenia, konwersji, prywatności lub bezpieczeństwa.

Uznany za światowego lidera w dziedzinie weryfikacji tożsamości i uwierzytelniania opartego na sztucznej inteligencji, Onfido jest wspierany przez TPG Growth, Idinvest Partners, Crane Venture Partners, Salesforce Ventures i M12 – fundusz Microsoft Enterprise Fund i inne fundusze. Onfido zebrał ponad 200 milionów dolarów i korzysta z ponad 400 pracowników w siedmiu krajach, aby zapewnić dostęp cyfrowy do największych firm na świecie.

O Orange Flex

Orange Flex to aplikacja komunikacyjna oparta na subskrypcji. Orange Flex został uruchomiony w 2019 roku w Polsce i łamie kodeksy branżowe, oferując w 100% obsługę cyfrową. W aplikacji klienci mogą wybrać abonament komórkowy, dokonać płatności i nie tylko.