Trzeba przyznać, że wciąż nie jest to dalekie od dodatkowych 2 milionów graczy, a raczej 1,7, jeśli policzymy najnowszy spis z Apptopii, która specjalizuje się w analizie danych o aplikacjach firm trzecich na platformach mobilnych. Jednak dostępne gry można było pobrać w sumie tylko 23,3 miliona razy, co może wydawać się, szczerze mówiąc, marginalne, biorąc pod uwagę tak dużą publiczność.
I prawdopodobnie tak pozostanie, dopóki same gry nie zostaną w jakiś sposób zintegrowane z główną aplikacją Netflix; Obecnie gry dostępne dla subskrybentów należy pobierać osobno ze Sklepu. Co więcej, w czasach, gdy każdy gracz stara się zmonopolizować uwagę swoich użytkowników, kto wie, czy sam Netflix nie wampiruje swoich potencjalnych odbiorców, podwajając tradycyjne programy.
Jako dostawca treści, Netflix zawsze stara się poszerzyć swoją ofertę gier. Sposób na przyciągnięcie większej liczby subskrypcji lub utrzymanie istniejącej bazy użytkowników w czasie, gdy amerykański gigant musiał opłakiwać odejście ponad 1,2 miliona abonentów w ciągu ostatnich dwóch kwartałów. Celem jest nadesłanie około pięćdziesięciu tytułów do końca roku.
Kolejna ambicja strategiczna: przejęcie nowych studiów, m.in. Night School, odpowiedzialnego za serię Oxenfree, fińskiego studia Next Games, które pracowało na licencjach dla Stranger Things i The Walking Dead, czy ostatnio lepiej znanego Boss Fight Entertainment jako turowa gra strategiczna Dungeon Boss na iOS i Androida.
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną