W rezultacie towary wykonane ze stali, metali żelaznych, węgla i niektórych materiałów budowlanych nie są „Nie jest już upoważniony do przejścia Litwa„. Co gorsza, ciężarówki są zablokowane na granicy. Wszystkie ładunki są sprawdzane. „Jesteśmy pracownikami. Nie rozumiemy polityków. Zostaniemy tu w naszej kajucie przez trzy lub cztery dni. SzkodaKierowca zaprotestował w filmie TF1 o 20:00 na początku tego artykułu. W niektóre dni kolejka ciągnie się na kilka kilometrów.
Te korki są szczególnie bolesne dla fabryk w okolicy. Taka betoniarska fabryka, której podwórko jest zwykle opuszczone przez ciężarówki. Cementu już nie ma, silosy są puste.„Cała produkcja odbywa się tutaj. Masz zapas piasku tu i tam, my produkujemy beton. Cóż, produkowaliśmy” Wyjaśnia TF1 Igor Plechkov, menedżer Thomasa Peytona. Dostawy nie są już możliwe transportem drogowym. Jej fabryka, która od marca działa już w zwolnionym tempie, jest całkowicie zamknięta. „Wykorzystamy wszelkie możliwe środki, aby ominąć te przeszkody transportem łodzią lub samolotem. Ale to nie rozwiązuje problemu…”przepraszam, dzwoni „Zatrzymaj tę wojnę” między Rosją a Ukrainą.
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
„To, na co czekamy, to działania” – mówi Emmanuel Dancourt (Prezes #Metoomedia).
Waleczność filmowa Dariusza Wolskiego w „Napoleonie” Ridleya Scotta
– Nawet samochodu? : Matka Emilien (12 średnich zamachów) nie jest zbyt rozpieszczona i Jean-Luc Reichmann nie może w to uwierzyć!