Założyciel luksusowej marki streetwearowej Off-White zmarł na raka.
Grupa LVMH ogłosiła w niedzielę śmierć Virgila Abloha, dyrektora technicznego Vuitton homme, w wieku 41 lat. Grupa, firma macierzysta Louisa Vuittona, powiedziała, że zmarł na raka, „z którym walczył od kilku lat”.
„Jesteśmy zszokowani tą okropną wiadomością” – napisał w komunikacie prasowym prezes grupy Bernard Arnault. Kontynuuje: „Wergiliusz był nie tylko błyskotliwym projektantem, wizjonerem, ale także piękną duszą i człowiekiem wielkiej mądrości”.
Choroba Virgila Abloha nie została ogłoszona. Pierwszy wielki czarny projektant, oddany sprawie podkreślania kultur afroamerykańskich, w 2018 roku zdobył jedną z najbardziej godnych pozazdroszczenia pozycji w modzie, we flagowej wytwórni LVMH.
Założycielka Off White
Król luksusowej mody ulicznej, aw ciągu kilku lat stał się jednym z najfajniejszych projektantów wśród połączonej tysiącletniej publiczności.
Jego marka? Styl, który odzwierciedla kulturę „uliczną”, z jej trampkami i bluzami, ale także łatwo rozpoznawalnym logo, wykonanym z czarno-białych skośnych pasków i udanej współpracy z Nike, Jimmy Choo, a nawet Moncler. Virgil Abloh stworzył swoją pierwszą markę w 2012 roku, Pyrex Vision.
Rok później narodziła się Off-White, luksusowa marka streetwearowa, która zapewniła sobie moc swoich grafik, zanim przekształciła się w bardziej kreacje „haute couture”. W 2015 roku marka znalazła się w gronie finalistów prestiżowej nagrody LVMH Award. LVMH podpisał w lipcu umowę z Virgilem Ablohem, aby stać się większościowym udziałowcem marki Off-White.
„Bacon ninja. Adwokat podróży. Pisarz. Nieuleczalny ekspert w dziedzinie popkultury. Zły maniak zombie. Ekspert od kawy przez całe życie. Specjalista od alkoholu.”
More Stories
Rywal Netanjahu, Benny Gantz, pod groźbą rezygnacji żąda powojennego planu dla Gazy.
Trump chce, aby przed następną debatą Biden przeszedł test narkotykowy
„Ktoś musi mieć broń”.