Założyciel luksusowej marki streetwearowej Off-White zmarł na raka.
Grupa LVMH ogłosiła w niedzielę śmierć Virgila Abloha, dyrektora technicznego Vuitton homme, w wieku 41 lat. Grupa, firma macierzysta Louisa Vuittona, powiedziała, że zmarł na raka, „z którym walczył od kilku lat”.
„Jesteśmy zszokowani tą okropną wiadomością” – napisał w komunikacie prasowym prezes grupy Bernard Arnault. Kontynuuje: „Wergiliusz był nie tylko błyskotliwym projektantem, wizjonerem, ale także piękną duszą i człowiekiem wielkiej mądrości”.
Choroba Virgila Abloha nie została ogłoszona. Pierwszy wielki czarny projektant, oddany sprawie podkreślania kultur afroamerykańskich, w 2018 roku zdobył jedną z najbardziej godnych pozazdroszczenia pozycji w modzie, we flagowej wytwórni LVMH.
Założycielka Off White
Król luksusowej mody ulicznej, aw ciągu kilku lat stał się jednym z najfajniejszych projektantów wśród połączonej tysiącletniej publiczności.
Jego marka? Styl, który odzwierciedla kulturę „uliczną”, z jej trampkami i bluzami, ale także łatwo rozpoznawalnym logo, wykonanym z czarno-białych skośnych pasków i udanej współpracy z Nike, Jimmy Choo, a nawet Moncler. Virgil Abloh stworzył swoją pierwszą markę w 2012 roku, Pyrex Vision.
Rok później narodziła się Off-White, luksusowa marka streetwearowa, która zapewniła sobie moc swoich grafik, zanim przekształciła się w bardziej kreacje „haute couture”. W 2015 roku marka znalazła się w gronie finalistów prestiżowej nagrody LVMH Award. LVMH podpisał w lipcu umowę z Virgilem Ablohem, aby stać się większościowym udziałowcem marki Off-White.
„Bacon ninja. Adwokat podróży. Pisarz. Nieuleczalny ekspert w dziedzinie popkultury. Zły maniak zombie. Ekspert od kawy przez całe życie. Specjalista od alkoholu.”
More Stories
Dlaczego zaangażowanie Korei Północnej budzi strach przed eskalacją w stosunkach z Koreą Południową
Stany Zjednoczone i Korea Południowa żądają od Pjongjangu wycofania swoich sił z Rosji
Rząd ogłasza trzydniową żałobę narodową, a liczba ofiar śmiertelnych sięga 72 ofiar