Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

4 punkty za płatności, aby przewidzieć swoją internacjonalizację

Wprowadzenie produktu za granicę może być dużym krokiem naprzód, ale jest też źródłem wielu wyzwań. Dosłowne przekształcenie działalności firmy na nowy rynek w efekcie pozbawiłoby ten ostatni spodziewanego wzrostu wolumenu biznesu. Jakich kluczowych punktów należy się poważnie spodziewać? W jaki sposób Twój e-commerce dostosowuje się do każdego kraju, w którym został założony? Skazany, Ujednolicona platforma płatności, opublikowała dzisiaj przewodnik Przyspiesz swój rozwój dzięki płatnościomZawiera wiele praktycznych porad dla startupów i e-handlowców każdej wielkości. Wybraliśmy 4 podstawowe punkty:

1. Dostosuj się do lokalnych zwyczajów płatniczych

Umiędzynarodowienie marki wymaga stworzenia dostosowanej i uspokajającej podróży klienta dla każdej witryny. Oczywiście oferowanie płatności w lokalnej walucie ułatwia transakcję. Ale pomyślna internacjonalizacja oznacza również znajomość nawyków płatniczych przyszłych klientów.

We Francji jesteśmy bardzo przyzwyczajeni do płacenia za nasze zakupy online kartą kredytową, ale nie ma to miejsca w Niemczech, gdzie preferowaną metodą płatności jest przelew elektroniczny, jak ma to miejsce w Holandii. W Niemczech przelewy są dokonywane za pośrednictwem SoFort, w Holandii za pośrednictwem iDeal … aby zaoferować klientowi pewną i znaną podróż, która dostosowuje się do każdego z ich nowych rynków, dlatego idealnym rozwiązaniem jest posiadanie elastycznego i łatwo dostosowywalnego rozwiązania płatniczego. Bez wysokiego poczucia bezpieczeństwa transakcje będą znacznie poniżej ich prawdziwego potencjału.

Dla Lauren Lecompte, szefowej ds. Ryzyka, płatności i zarządzania oszustwami w Back Market, konieczne jest wspieranie każdego nowego wprowadzenia na rynek analizą nawyków konsumpcyjnych: „Staramy się odkryć podstawowe sposoby płatności oprócz podstawowych usług, które świadczymy naszym klientom. Na przykład w Wielkiej Brytanii konieczne jest zaoferowanie bezpłatnej jednodniowej dostawy, a w Niemczech jasne przedstawienie warunków i warunki i oferować różnorodne metody płatności. Prowadzi to do znacznego wzrostu tempa transferu ”.

Nie każda firma ma zasoby, aby zarządzać tymi korektami wewnętrznie, indywidualnie dla każdego przypadku. Payment Solutions świadczy usługi wsparcia, aby pomóc firmom akceptować wszystkie rodzaje płatności, jeśli to możliwe, z jednego systemu. Rozwiązanie to można wdrożyć online, na komputerze czy telefonie komórkowym, ale także w sklepach.

READ  Międzynarodowa fala skrajnie prawicowej fali populistów?

Właśnie to oferuje w szczególności holenderska firma Unicorn, platformę płatniczą obsługującą Back Market, Weezevent, Glasses pour Tous czy Lancaster i Spotify. Proponowana opcja „drop in” pozwala na przykład na dodanie metod płatności, które dostosowują się do każdego z rynków docelowych, a także na zarządzanie ich ofertą w niestandardowy sposób poprzez dedykowaną wtyczkę. Ta elastyczność i wielokanałowe dostosowanie są kluczem do stworzenia płynnej i bezpiecznej jazdy.

„Zapewnienie naszym klientom metod płatności było niezbędne. W Polsce zintegrowaliśmy DotPay i odnotowaliśmy wzrost transakcji o 42% w ciągu trzech miesięcy”. Dennis Freemiding jest dyrektorem ds. Płatności w Flixbus

2. Spodziewaj się przepisów w poszczególnych krajach

RGPD, SEPA, DSP2, 3DS2 … te regulacje i protokoły z nieco abstrakcyjnymi skrótami dotyczą ochrony danych, wymagań technicznych i handlowych związanych z transferami lub bezpieczeństwem elektronicznych usług płatniczych … i są niezbędne do prowadzenia działalności w Europejskim Obszarze Gospodarczym Powierzchnia.

Aby handlować poza tym regionem, konieczne będzie zapoznanie się z lokalnymi przepisami, ale także prowadzenie stałego monitoringu, ponieważ przepisy te regularnie się rozwijają. Od lipca 2020 r. Szwedzkie prawo nakazuje na przykład, że pierwszą opcją płatności wyświetlaną na stronie nie może być karta kredytowa.

Nie chodzi o to, aby nikogo zniechęcić, ale aby zachęcić ludzi do oczekiwania. Tutaj również specjalistyczne palety są w pełni zdolne do przygotowania podłogi, ponieważ na co dzień mają do czynienia z tymi technicznymi pytaniami. Przykład ostatnich wydarzeń na rynku europejskim: Od 15 stycznia 2021 r.Dyrektywa w sprawie usług płatniczych 2 (PSD2) zwiększyła bezpieczeństwo płatności kartami bankowymi. Tam, gdzie protokół 3D-Secure (wskazanie trzycyfrowego szyfrowania karty płatniczej uzupełnione tajnym pytaniem lub jednorazowym kodem) do tej pory pozostawał opcjonalny, w aplikacjach bankowych stosowane są solidne urządzenia uwierzytelniające. .

„Nie mieliśmy czasu, aby uporać się ze złożonością PSD2. Nasz partner zadbał, aby nas nie zmylił”. Vestiaire Collective, któremu towarzyszy Adyen

3. Unikaj decentralizacji danych dotyczących płatności

Jeśli trafisz na platformy płatnicze, Twoje dane nieuchronnie się rozprzestrzenią. Ta decentralizacja, niezależnie od tego, czy jest związana z danymi finansowymi, czy marketingowymi, prawdopodobnie doprowadzi do problemów z wydajnością i spadku wyników firmy.

READ  NATO dokonuje przeglądu opcji przed rozmowami wysokiego ryzyka z Rosją

Centralizacja wszystkich informacji na jednej platformie płatniczej pozwala zaoszczędzić cenny czas na zarządzaniu transakcjami finansowymi i identyfikowaniu źródła przychodów. W przypadku rozproszenia etap rozliczenia banku może być bardzo złożony, zwłaszcza jeśli internacjonalizacja ma miejsce w kilku krajach. Idealną opcją jest połączenie wszystkich krajów, ale także online i offline, za pomocą jednego rozwiązania płatniczego.

„Dla nas omnichannel oznacza łączenie wszystkich danych ze znormalizowanymi doświadczeniami klientów, na przykład zezwalanie na rekompensatę niezależnie od kanału zakupu!” Thierry Chang, dyrektor ds. Handlu elektronicznego i marketingu cyfrowego, Lancaster

Jeśli chodzi o marketing, skupienie danych w naturalny sposób korzystnie wpływa na krytyczną analizę danych dotyczących płatności. Ujednolicona platforma i wiele kanałów pozwalają lepiej zrozumieć klientów, ich zwyczaje zakupowe i preferencje. Dzięki odpowiednim funkcjom możliwe jest analizowanie i ulepszanie całej jego wydajności w pulpitach nawigacyjnych i skonsolidowanych raportach.

4. Przewiduj zwielokrotnienie ryzyka oszustwa

Testy kart, włamania na konta, obciążenia zwrotne, a nawet oszustwa związane z płatnościami lub kartami podarunkowymi … Istnieje wiele technik oszustw związanych z płatnościami, a hakerzy są zawsze bardziej innowacyjni. Z definicji ekspozycja firmy na większy rynek wiąże się z narażeniem na większe ryzyko. A kto mówi o ryzyku, mówi o dużych potencjalnych stratach. Na przykład na rynku zaplecza fałszywy produkt powoduje utratę 100% obrotów, ponieważ sprzedawca musi otrzymać rekompensatę. ” Możemy ewoluować w bardzo oszukańczej branży i mieć stosunkowo niewiele oszustw na Back Market, ponieważ dzięki Adyen jesteśmy w pełni zabezpieczeni w 3D ”. , Laurene identyfikuje Lecomte, odwołując się do bezpiecznego protokołu płatności online za pomocą jednorazowego hasła lub kodu dynamicznego.

Aby skutecznie radzić sobie z tym zwiększonym ryzykiem, wybrane rozwiązanie płatnicze musi obejmować nowoczesny system przeciwdziałania oszustwom. Pomaga łączyć osobiste reguły biznesowe z zaawansowanymi algorytmami do podejmowania decyzji w czasie rzeczywistym.

READ  „UE nie powinna przegapić możliwości rozwoju neutralnego pod względem emisji dwutlenku węgla sektora wodoru”

Krótko mówiąc, aby odnieść sukces w internacjonalizacji płatności, konieczne jest przede wszystkim zrozumienie rynku – pod kątem lokalnych przepisów i preferencji – ale także, a przede wszystkim, poleganie na obu technologiach. Elastyczny, ustandaryzowany i o krok przed ryzykiem oszustwa.

Aby przejść dalej, skonsultuj się z przewodnikiem ” Przyspiesz swój rozwój dzięki płatnościom », Zaprojektowany przez Adyen.

Madins, partner medialny, Adyen