Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

10 najlepszych firm, które wyraźnie nienawidzą swoich klientów (nie fajne)

Każdy zawód ma swoje wymagane cechy! Jeśli chodzi o zawód związany z handlem, najlepiej jest lubić relację z klientem, aby była ona co najmniej przyjemna i życzliwa. Dotyczy to profesjonalistów, ale także i przede wszystkim firm komercyjnych! Oczywiście i zgodnie z tym reddit, nie do końca rozumieli te drobne szczegóły. Życie z klientów musi być nudne, kiedy nienawidzisz klientów. Trochę niewdzięczna jako filozofia, mimo wszystko.

Mistrz biletów

Według 7000 użytkowników reddit (zaczyna się robić tłoczno), ta strona „oczywiście nienawidzi fanów muzyki, zespołów i samej muzyki”. Ten frajer jest w biznesie biletowym. Trzeba powiedzieć, że algorytm strony odsprzedaży biletów online jest dość sadystyczny, ponieważ im większy popyt na koncert, tym wyższe ceny. Efekt: bilety na koncerty po cenach zupełnie niepraktycznych dla zwykłego śmiertelnika i sporo kontrowersji.

jabłko

„Hej, a co, jeśli produkujemy bardzo drogie produkty, dbając o to, aby dać im ekskluzywne akcesoria kompatybilne z Apple, które zawsze są bardzo drogie, aby wszyscy dbali o siebie tak bardzo, jak to możliwe? To jest skuteczny biznesplan!”

Brama oceaniczna

W OceanGate tak bardzo kochamy naszych zamożnych klientów, że oferujemy im przejażdżkę z 250 000 kulami na głowę łodzią podwodną mniej wytrzymałą niż Kinder. Jeśli specjalista zaalarmuje nas o bezpieczeństwie naszych klientów? Oczywiście został zwolniony.

Walmart

Również według użytkowników Reddita, ta amerykańska międzynarodowa firma specjalizująca się w masowej dystrybucji dobrze się bawi zmieniając swoje produkty, aby sprawić, że klienci mają problemy. To technika marketingowa, ale zła. „W dziale aptecznym po prostu umieścili aluminiowe puszki jednorazowego użytku”, zeznaje Redditor. Renesans.

READ  To niesamowite zdjęcie zostało właśnie zrobione przez czujnik wskazujący!

Wszystkie marki papierosów

Faceci zarabiają na raku swoich klientów. Przyznaję, że nie jest to najzdrowszy związek, z jakim się spotkałam.

Balenciaga

Przykro mi, ale najwyraźniej sprzedawanie torby IKEA lub ubrania w worku na śmieci za kilkaset euro nie interesuje twoich klientów otwarcie i otwarcie. Nie, ale szkoda, tak?

Świergot

Wreszcie, Twitter… To bardziej jak Elon Musk, który nienawidzi tweetowania, powiedzmy. Odkąd ten facet kupił sieć społecznościową, schodził do piekła. Idąc dalej, każdy może być „zweryfikowanym kontem”, jeśli zapłaci, liczba tweetów zostanie ograniczona lub sam Musk tweetuje fałszywe roszczenia. Przyznaję, że kupowanie czegoś, co działa, by go zabić, nie bardzo rozumiem zasadę.

EasyJet

Cóż, chcę, żeby to było tanie, ale jednak! Kontrowersje przeciwko tej firmie są liczne i wszystkie mrożą krew w żyłach! Pomiędzy osobami niepełnosprawnymi wysiadającymi z powodu swojej niepełnosprawności, pasażerami zastraszającymi się o torbę bananów czy ich rasistowskimi reklamami przedstawiającymi Włochy jako kraj mafii, można się zastanawiać, czy ta firma nie jest znienawidzona przez cały świat.

Wszystkie firmy telefoniczne

Niezależnie od tego, czy chodzi o internet, czy komórkę, zawsze jest to świetna historia. Pluskwa w twoim bagażniku? Nie martw się, operator powinien zająć się tym w ciągu najbliższych 10 lat. Twoja paczka jest uszkodzona i płacisz 50 dolarów miesięcznie? Nie martw się, pracujesz dopiero od 5 lat! Bardzo dobrze, prawda?

Cegła suszona na słońcu

W młodości wystarczyło kupić pakiet Adobe (oczywiście drogi, ale to była inwestycja), żeby mieć ad vitam æternam. Teraz musisz wykupić miesięczną lub roczną subskrypcję, ad vitam æternam. Nikiel. Naprawdę trader, który kocha ruch.