Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Zjednoczone państwo. Zepsute paczki, walka … Sklepy przestają sprzedawać karty Pokemon

Amerykański gigant handlu detalicznego Target ogłosił w piątek tymczasowe zawieszenie sprzedaży niektórych kart kolekcjonerskich, w tym kart Pokemon, w swoich sklepach z „powodów zapobiegawczych”.

W mgnieniu oka szaleni klienci, a czasem przemoc.

„Jako środek ostrożności zdecydowaliśmy się tymczasowo zawiesić sprzedaż kart MLB, NFL, NBA i Pokémon w naszych sklepach od 14 maja” – dodała grupa, dodając, że te przedmioty nadal można kupować online.

Kolejki o świcie

Tak więc obrazy krążące w sieciach wskazują dziesiątki paczek, które zostały zdemontowane w nadziei, że o świcie znajdą karty i kolejki przed docelowymi supermarketami, które je sprzedają.

W obliczu szaleństwa Target zaczął w zeszłym miesiącu ograniczać sprzedaż kart kolekcjonerskich, pozwalając na zakup tylko jednego pakietu na osobę.

Pistolet wjechał na parking

Według doniesień lokalnych mediów to ostra kłótnia o karty kolekcjonerskie na parkingu w Target w północnym stanie Wisconsin, na północy kraju, w zeszłym tygodniu mogła wpłynąć na decyzję firmy.

Cztery osoby aresztowano 7 maja za napaść na 35-letniego mężczyznę, który w samoobronie użył pistoletu bez oddania strzału.

Karty pokemonów stają się coraz bardziej popularne

Popularna na stadionach od czasu premiery w 1996 roku, kolekcjonerska gra karciana Pokémon odniosła w ostatnich latach nowy sukces, który tylko zwiększył się podczas pandemii, według specjalistycznej strony Marketplace.

Pudełko kart Pokemonów z 1999 roku zostało sprzedane za 666 000 $ w lutym na stronie Golden Auction, podczas gdy niektóre rzadkie karty, takie jak Chargard Pokemon, mogły być sprzedawane pojedynczo za ponad 300 000 $.

Wzrost cen jest częściowo spowodowany gwiazdami internetu, takimi jak 26-letni YouTuber Logan Paul, który chwalił się wydaniem prawie 2 milionów dolarów na karty Pokémon w jednym filmie.

W obliczu szaleństwa Target zaczął w zeszłym miesiącu ograniczać sprzedaż kart kolekcjonerskich, pozwalając na zakup tylko jednego pakietu na osobę.

READ  W branży gier wideo wyścig o włączenie wciąż napotyka przeszkody