Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Zapowiedź nowego odcinka „Assassin’s Creed” na rok 2023

Zapowiedź nowego odcinka „Assassin’s Creed” na rok 2023

Członkowie ” Zabójca doktryny Wkrótce będzie mógł przeżyć nowe przygody. W sobotę ogłoszono, że Ubisoft rzeczywiście wyda kolejny odcinek sagi w 2023 roku. Francuski wydawca będzie też produkować mobilne gry wideo dla giganta streamingu Netflixktóry już z nim przygotowuje się do serialu.

Ta futurystyczna seria Assassin’s Creed, jedna z najpopularniejszych w jej katalogu od czasu jej premiery w 2007 roku, będzie nazywać się Mirage i osadzona zostanie w średniowiecznym Bagdadzie. Poprzednie dzieło, „Valhalla”, wprowadzone na rynek w 2020 roku, przekroczyło osiągnięty poziom „1 miliarda euro przychodu”, stwierdził prezydent D Ubisoft Yves Guillemot.

Japonia jako następna klatka

Dodał, że po ogłoszeniu partnerstwa z Netflix w 2020 roku w celu zaoferowania kilku serii marki „Assassin’s Creed”, Ubisoft zawarł umowę na produkcję na platformie „trzech gier mobilnych”, w tym „Assassin’s Creed”. Konkurencja ze strony innych usług przesyłania strumieniowego, takich jak Disney + lub HBO maks.Netflix dąży do dywersyfikacji, w szczególności poprzez wzmocnienie swojej pozycji w grach wideo.

Saga Assassin’s Creed została już zaadaptowana do komiksów i kin w 2016 roku, ilustrując strategię Ubisoftu polegającą na dostosowaniu swoich produkcji do innych mediów. W najbliższych latach planowane są dziesiątki filmów i seriali opartych na jej grach, w tym „Raving Rapids”. Oprócz tego „Mirage” w 2023 roku, w przyszłości planowane są inne operacje „Assassin’s Creed”, w tym jedna, która zostanie osadzona w Japonii, według Ubisoftu.

Tencent spotkał 300 milionów euro

Yves Guillemot powrócił również do sojuszu utworzonego w tym tygodniu z chińskim Tencent, aby utrzymać kontrolę nad swoją grupą. Według niego ta umowa daje mu „prawo do pracy ze wszystkimi (partnerami), których chcemy”. W ramach tej umowy Tencent jest już obecny w stolicy mistrza Francji gra wideo, zainwestuje 300 milionów euro i będzie współpracować z rodziną Guillemot. Razem będą posiadać 24,9% praw głosu grupy.

READ  Lidl wprowadza na rynek dżinsową kurtkę największych marek za mniej niż 15 euro! - Tuxboard

Ta umowa zapewnia rodzinie kontrolę nad Ubisoftem, podczas gdy sektor gier wideo jest areną wielkich manewrów fuzji, a francuski wydawca przyciąga chciwość.