Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Youtuber niszczy swojego GMC Hummer EV zaledwie 15 kilometrów po zakupie

Youtuber niszczy swojego GMC Hummer EV zaledwie 15 kilometrów po zakupie

Hummer jest historycznie archetypem samochodu, który zbudowano z myślą o dosłownie wszystkich trudach, ale jasne jest, że projektanci jego nowej wersji elektrycznej popełnili błąd podczas jego rozwoju w najgorszym teście: Youtubeura.

Obserwowany przez 185 000 subskrybentów, Edmund Parsigian, administrator pod pseudonimem Mundy, jest amerykańskim YouTuberem, który specjalizuje się w wyjątkowych samochodach, których codzienne życie składa się z różnych i zróżnicowanych Ferrari, Porsche i Lamborghini. Przeglądanie jego kanału pozwala szybko zapoznać się z konkretnymi poruszanymi tematami, na podstawie „Złapała mnie policja po jeździe 300”, „Założyłem nielegalną linię wydechową” lub „Zepsułem silnik 911”. Podejrzewamy więc, że kiedy otrzymuje nowiutkiego GMC Hummer EV, nie jest on przeznaczony do jazdy w warunkach środowiskowych ani testów obciążeniowych.

Wręcz przeciwnie, gdy tylko opuszcza agencję, młody człowiek kieruje się wprost na tor terenowy, który zbliża się do jego stopy na ziemi, na tle wyśmiewania się jego kierowcy i krzyków strachu z pasażer. I co powinno było się stać: niecałe 15 km po jego otrzymaniu osiąga niski punkt z prędkością około 100 km/h, wstrząs jest gwałtowny, a w przedziale pasażerskim natychmiastowa cisza.

To prawda, że ​​GMC Hummer EV ma cztery koła skrętne, ale tylne koła nie są przeznaczone do dotarcia do tego zakrętu.

Zróbmy tutaj krótką przerwę, zanim odkryjemy konsekwencje tego nieszczęścia, wracając do mechanicznych szczegółów tego urządzenia, Hummer 2022: ponad 5,5 metra, ponad 4 tony na wadze, akumulator 246,8 kWh, do trzech silników Electric zapewnia Łącznie 1020 KM, od 0 do 100 km/h w 3 sekundy i średnie zużycie 44,6 kW/100 km, wszystko w cenie początkowej 86 000 USD. Czy spieszy nam się, aby taki potwór, symbol wszystkich wykroczeń, przybył do Europy? Trudno powiedzieć, bo wzbudza mieszankę fascynacji i obrzydzenia.

READ  Marvel's Avengers: wreszcie data premiery Spider-Mana, Son napada na dysonans z Klawem i naprawi niektóre systemy gry

Wróćmy jednak do naszego przyjaciela Mundy’ego, który z przerażeniem odkryje uszkodzenia po jego wyczynach, które na szczęście nie spowodowały żadnych obrażeń poza maszyną: pogięte przednie i tylne opony pomocnicze, awaria przedniego zawieszenia, nieczynny skraplacz klimatyzacji, chłodnica przebity akumulator, zepsuty tylny ściągacz itp. A lista jest długa. Już to wiemy Cena części zamiennych Hummer jest szczególnie wysoka I to jest tutaj dobitne, ponieważ ostateczny niszczyciel kosztuje 78 000 dolarów za części i robociznę. A więc prawie nowy wrak.

Jak to się stało ? Naprężenie masywnej masy związanej z nadmierną prędkością poprawiło sztywność podwozia, zwłaszcza że filmowiec precyzuje, że oddzielenie kontroli trakcji jest wynikiem maksymalnego obniżenia zawieszenia. I odpowiednio zmniejsz liczbę uderzeń. Rozsądne wyjaśnienia, ale spójrzmy prawdzie w oczy: nie spodziewaliśmy się niczego po tym Hummerze, ale w przypadku modelu, którego nazwa była najbardziej znana z niezwykłej odporności w czasie wojny, nadal byliśmy rozczarowani.


Przeczytaj także
GMC wprowadza na rynek katalog części elektrycznych Hummer