Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Twórca Starfield: God of War pokonuje bossa Xbox po opóźnieniu | Xbox One

Główna wiadomość tygodnia niestety nie była dobrą wiadomością. Ogłoszono Bethesdę Redfall i Starfield są przełożone, jedyne dwie gry studia Xbox, które miały datę premiery na ten rok. Czekając na to, jakie gry na Xboksa ukażą się w tym roku, twórca God of War nie zrobił wszystkiego, co w jego mocy, by skrytykować dyrektora ds. gier Microsoftu.

Twórca God of War, Phil Spencer, opisuje, że nie radzi sobie z zarządzaniem rozwojem

W swojej najnowszej transmisji David Jaffe, twórca serii God of War na PlayStation 15 lat temu, mówił o przesunięciu Redfall i Starfield na przyszły rok. Znany już z tego, że nie ma języka w kieszeni, wyraźnie skrytykował kierownictwo Phila Spencera w związku z wydaniem gry z Studia Xbox.

Jesteś do niczego, Philu Spencerze. Jesteś mną, gdy miałem 28 lat. Wiedziałem, że mogę fantazjować, wiedziałem, że przynajmniej w tym czasie mogę mieć pomysły na biznes, mój umysł był bezpośrednio połączony z duchem czasu. Zajęło mi siedem, osiem, dziewięć miesięcy, zanim zdałem sobie sprawę, że w ogóle nie mogę stworzyć gry, nie mówiąc już o grze, którą też robiłem… Uświadomiłem sobie, że są rzeczy, w których jesteśmy dobrzy, nawet w których jesteśmy świetni, i rzeczy, którymi nie jesteśmy.

Słowa były ostre, a David Jaffe poradził Philowi ​​Spencerowi, aby poszedł na terapię. „Nie jesteś dobry w tej roli […] O rany, to nie jest odosobniony przypadek. »

Mówiąc, że nie jest to odosobniony przypadek, David Jaffe odnosi się tutaj do innych opóźnień w grach, które Xbox musiał ogłosić w ostatnich latach. Halo Infinite było zdecydowanie najlepszym przykładem, w którym po roku opóźnienia twórcy wciąż nie wypuszczają na czas trybów kooperacji i Forge.Tryby te były kilkakrotnie opóźniane, a dziś są nieco opóźnione w tym roku .

READ  Google Pixel 6 i 6 Pro będą wyposażone w główny czujnik obrazu o rozdzielczości 50 MP podpisany przez Samsung

Według Jaffe zwlekanie niekoniecznie jest problemem samym w sobie, ale z pewnością staje się problemem, gdy nie ma już nic do jedzenia.

David Jaffe nadal przyznaje, że Phil Spencer jest wizjonerem

z jego strony, Phil Spencer odpowiedział fanom Xbox Po przełożeniu tych dwóch ważnych meczów. Zauważył, że tego rodzaju decyzja zawsze była trudna, ale wspierał swoje drużyny poza meczami, kiedy były naprawdę gotowe. Powiedział jednak, że usłyszał opinie społeczności i chciał „lepiej spełnić oczekiwania. Bez sprecyzowania, co to było, wyobrażamy sobie, że Xbox Studios będzie teraz bardziej ostrożne, jeśli chodzi o ogłaszanie daty premiery”.

David Jaffe nie jest tak naprawdę znany z tego, że ma język w kieszeni. W zeszłym roku, kiedy w Sony pojawiły się plotki o nowej grze Twisted Metal (franszyza, którą współtworzył), zagroził bezpośrednio producentowi, gdy dowiedział się, że nie został ponownie powołany. „Wiem różne rzeczy. Wiem, gdzie są zakopane ciała. I wiem nawet, kto pociągnął za spust, zanim zakopali te przeklęte ciała… Powinieneś do mnie zadzwonić. Nie mówię, że ujawniłbym rzeczy, które zranią ludzkie uczucia bo nie chcę być idiotą. Ale… powinieneś był do mnie zadzwonić. Powinieneś był do mnie zadzwonić.

Komentarze twórcy dotyczące Phila Spencera były surowe, ale wciąż przyznaje, że szef Xboksa pozostaje wizjonerem i mówi, że chciałby zobaczyć Phila Spencera w Game Pass. „Jesteś tak blisko, Phil Spencer. Twój plan jest solidny, twoja infrastruktura w odniesieniu do tych studiów jest solidna, jest świetna, ale nie wiesz, jak nią zarządzać. Po prostu nie wiesz, jak to zrobić” on dodał.

Chociaż Phil Spencer był częścią zespołu stojącego za Xbox One, zmienił się drastycznie Xbox od czasu objęcia urzędu. Jak wyjaśnialiśmy w wielu artykułach od tego czasu, to on wiedział, jak wzmocnić swoje siły po trudnych latach przy wsparciu CEO Microsoft, Satyi Nadelli.

READ  Czy możesz zgadnąć, którego smartfona używa Bill Gates?

Phil Spencer ciężko pracował nad włączeniem, popychając Xbox Game Pass jeszcze dalej, ożywiając markę nowymi konsolami i przejmując główne studia. Na razie, po szczególnie pomyślnym 2021 roku, jasne jest, że minie trochę czasu, zanim wersje na Xboksa osiągną maksymalną prędkość.