Jest to rzeczywiście optymalna korekta w trybie kompatybilności wstecznej, a nie nowy oryginał opracowany specjalnie dla nowej konsoli Sony, niemniej jednak pozwala na przekroczenie pierwotnie zaplanowanego przez twórców limitu 30 klatek na sekundę. Dla bardziej zaciekawionych osób Digital Foundry miało właśnie taką okazję Przeanalizuj to postęp.
„Po zainstalowaniu Correction 1.08 for The Last of Us Part II na PS5, na wyświetlaczu pojawi się opcja umożliwiająca ustawienie docelowej liczby klatek na 30 lub 60 fps. Umożliwi to wybranie preferowanej liczby klatek na sekundę, aby uzupełnić inne ulepszenia wprowadzone dzięki wstecznej kompatybilności gier PS4 na PS5, takie jak lepsze rozdzielczości, krótsze czasy ładowania i nie tylko.„Możemy czytać dalej Blog PlayStation.
Ta korekta jest więc owocem pierwszej pracy Naughty Dog z możliwościami PS5, ale kalifornijskie studio oczywiście liczy wiele innych rzeczy, w tym remake’i. Ostatni z nas I gra wieloosobowa oparta na tej samej serii, choć żadna z tych rzeczy nie jest całkowicie oficjalna, pamiętajmy.
- Przeczytaj także | Ostatnia część 3? Neil Druckman napisał podstawy scenariusza, ale niczego nie potwierdził
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną