Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Test — jasna pamięć: nieskończona — wysyłaj ciężkie!  |  Xbox One

Test — jasna pamięć: nieskończona — wysyłaj ciężkie! | Xbox One

Po półtora roku Bright Memory, która była grą o szybkim tempie, chińskie studio FYQD w końcu pozwoliło nam zagrać w Bright Memory: Infinite, które ukazało się 21.07.2022 w Xbox Store. Odkryjemy więc historię Shelii Tan, która ma miejsce w 2036 roku po dziwnym zjawisku, które miało miejsce na niebie całego świata. A co z fabułą, czy gra wciąż jest szybka, czy grafika z Ray Tracing, która była już w pierwszej grze, nas zafascynuje? Wszystkie informacje już teraz!

Shelia Tan na ratunek

Test zaczynamy od omówienia list. Dostępne są cztery opcje: Nowa gra, Zaczynając od określonej sceny, Skórki i Ustawienia. Co ciekawe, w menu Skórek mamy dostęp do wielu opcji, jeśli chodzi o stroje i kolor broni. Dla tych, którzy wybrali platynową wersję tytułu, wszystko zostanie odblokowane, dla innych konieczne będzie wykonanie określonych wyzwań w celu jego zdobycia. Fajnie jest móc wybrać w menu ustawień, czy aktywować Ray Tracing, synchronizację pionową (Vsync), a także liczbę klatek na sekundę przy 120 fps. Oczywiście na początku rozgrywki możemy wybrać poziom trudności gry pomiędzy Easy, Violent, Vengeance i Hell, z których to drugie odblokowuje się po ukończeniu gry na poziomie trudności Vengeance. Więc zaczynamy od przemocy, domyślnie trudności, aby jak najlepiej wykorzystać historię.

niepokojące zjawisko

Historia zaczyna się 27 stycznia 2036 roku, pierwszego dnia chińskiego roku. Podczas gdy fajerwerki rozświetlają deszczowe niebo, nasza bohaterka Shelia cieszy się widokiem i dniem odpoczynku. Ale to nie potrwa długo, ponieważ telefon od dyrektora Chen, szefa Organizacji Badawczej Nauk Nadprzyrodzonych, prosi nas o pilne zbadanie niepokojącego zjawiska meteorologicznego. Niestety, potwierdza też, że jednostka generała Lin, naczelny dowódca urządzenia, które pod względem technologicznym przewyższy SRO, jest już na miejscu. Po krótkiej sekwencji QTE odkryliśmy na niebie ogromną czarną dziurę, która wsysała wszystko dookoła. Kierownik mówi nam, że nasz przyjaciel Wake już tam jest i czeka na nas w miejscu spotkania. Następnie rozpoczyna się faza walki, po której następują kolejne osoby, które służą przez pierwszy poziom samouczka.

Miecz, moce i pistolety: To bardzo dobrze!

Jasne wspomnienie: Infinite jest generalnie taki sam jak stary, tj. FPS z intensywnymi dynamicznymi bitwami, w których będziemy biegać i skakać we wszystkich kierunkach. Ale od tamtego czasu wiele się zmieniło. Po pierwsze, obrona została poprawiona w górę, ponieważ oprócz możliwości wykonywania uników, można teraz odwracać ataki wroga i pociski mieczem. Wtedy moce Shelii różnią się. W rzeczywistości jego ramię Exo pozwala na użycie IEM, który sprawia, że ​​nasi wrogowie lewitują, użycie promienia ściągającego, a nawet gromadzenie energii w celu podpalenia lub unieruchomienia naszych wrogów.

Nowość: amunicja specjalna

Ostrze Lumi również otrzymało modyfikacje. Od teraz trzeba go ulepszać, aby uwolnić jego ostre fale. Ale to nie wszystko, bo oprócz osuwu powietrznego, który zrzuca wroga w powietrze i gigantycznych kotłów rozsiewających ostrą falę, pojawia się nowa moc: osuwisko ziemi. Pozwala nam to gromadzić energię w naszym ostrzu, uruchamiając atak obszarowy, który zadaje obrażenia i wyrzuca przeciwników w powietrze. Kolejna zmiana, skala czasowa mocy zniknęła i została zastąpiona skalą, która zmniejszała się w zależności od użycia sił, pozwalając na ograniczenie kombinacji z zawrotną prędkością. Wreszcie pojawia się specjalna amunicja, porozrzucana tu i ówdzie na stołach, aby dodać jeszcze więcej emocji do rozgrywki! Zwróć też uwagę, że niektóre sekcje gry wymagają od nas pozostawania w ukryciu, z możliwością potajemnego zabijania wrogów i prowadzenia samochodu podczas strzelania we wszystkich tych ruchach. Aby opanować nasz „mały” arsenał, musimy oczywiście węszyć na poziomach.

Pachnie poprawą!

Po drodze porozrzucane są skrzynie, które można zniszczyć, niektóre z nich zawierają ślady, coś w rodzaju niebieskiej aury i często musimy grać w yamakasis, aby odkryć ukryte w scenie skrzynie. Jeśli zbierzemy dziesięć artefaktów, automatycznie otrzymujemy amunicję resztkową, która pozwala nam albo odblokować, albo ulepszyć naszą broń. Tym, którzy niestrudzenie przeszukują obrazy, wydaje się, że amunicja jest porozrzucana w różnych miejscach!

Doskonałość nie istnieje…

Musimy również opowiedzieć o kilku drobnych problemach, które napotkaliśmy podczas testów. Kilka awarii gry miało miejsce podczas faz walki, a często przed punktami kontrolnymi. Pomimo wyczyszczenia pamięci podręcznej konsoli, problem pojawiał się w kółko. Również bardzo dziwna sprawa, walcząc z drugim bossem, po tragicznej śmierci, uporaliśmy się z dość długim ładowaniem, po czym wróciliśmy na początek rozdziału. Pół godziny rozgrywki jest jakoś zmarnowane… Gra kończy się na brutalnym poziomie po trzech godzinach, co stanowi ponad 45 minut głównej części gry. W końcu nie ma historii i tak naprawdę nie rozumiemy, skąd pochodzi twórca gry, szkoda.

Jeśli chodzi o ścieżkę dźwiękową, to muzyka podczas bitew jest rytmiczna, idealnie dopasowuje się do sytuacji, a hałas otoczenia doskonale wczuwa nas w atmosferę gry. Jeśli chodzi o grafikę, gra jest absolutnie fantastyczna. Wszystko jest piękniejsze niż podczas pierwszego Bright Memory, które ukazało się półtora roku temu, ale jest też wizualnie bardziej brutalne. W rzeczywistości kończyny naszych wrogów mogą zostać odcięte podczas niektórych kombinacji, a nawet całkowicie zamienione w pastę, obiecującą litry i litry hemoglobiny na wyświetlaczu! Shelia skorzystała również z niewielkiego wizualnego liftingu, z bardziej wyrzeźbioną twarzą i bardziej imponującymi kobiecymi kształtami.

Dla łowców osiągnięć jedyną prawdziwą trudnością będzie ukończenie gry na piekielnym poziomie trudności. Cokolwiek innego, musisz uzbroić się w cierpliwość, aby zabić dużą liczbę wrogów każdą bronią i mocą, kończąc grę ponownie lub ponownie uruchamiając punkt kontrolny w pętli, ponieważ to wszystko się liczy. Aby uzyskać więcej informacji, z łatwością odblokowaliśmy 575G w jednej grze.

Testowane na konsoli Xbox Series X (edycja rozszerzona)

READ  60 milionów konsumentów zgłosiło alergie związane z Airpodami i słuchawkami! -Teksboard