Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Tesla wprowadza nowe samochody bez pewnych podstawowych funkcji?  Podejrzenie wisi

Tesla wprowadza nowe samochody bez pewnych podstawowych funkcji? Podejrzenie wisi

Pierwsze wyposażone w instrumenty Tesla Model S i Model X 4 (HW4) są daleko poza liniami produkcyjnymi i zaczynają być dostarczane właścicielom. Mały problem, te pojazdy o wartości ponad 100 000 USD nie będą miały podstawowych funkcji. Chyba że to tylko pojedynczy owad.

Artykuł zaktualizowano 7 marca 2023 r : Najnowsze informacje od właściciela danego Modelu X rozwiązują problem. Rzeczywiście, jedna z kamer wydaje się być uszkodzona, co uniemożliwia prawidłowe działanie jakichkolwiek pomocy w prowadzeniu pojazdu. A ćwierkać Właśnie udostępniłem stwierdzenie, że po zresetowaniu kamer zarówno autopilot, jak i adaptacyjny tempomat działają przez kilka minut.

Możliwe więc, że inne dostarczone samochody nie będą miały tego problemu. Będziemy więc musieli poczekać na inne referencje, aby dowiedzieć się więcej.


Artykuł oryginalny, 6 marca 2023 r : Sprzęt 4 (HW4) od Tesli Nie skończyłem o tym mówić. Jeśli rewolucja jest spowodowana Dodatkowe kamery Jeszcze nie rzeczywistość, ponieważ produkowane obecnie samochody jeszcze z niej nie korzystają radar A nowy komputer dowodzenia jest tego częścią. Ale wydaje się Tesla po raz kolejny postawił wóz przed koniem, ponieważ oprogramowanie wymagane do jego działania pozostaje w tyle.

Głośniejszy niż wizja Tesli: brak autopilota i tempomatu

Od września zeszłego roku, kiedy przestały działać czujniki ultradźwiękowe, właściciele Tesli z niepokojem oczekiwali na powrót asystenta parkowania. W rzeczywistości, czy to w Modelu 3, czy w Modelu Y będącym obecnie w produkcji, minęło pięć miesięcy bez żadnych zmian w oprogramowaniu: nadal zauważalne są postępy klientów, jak zaobserwowaliśmy w teście dysku Modelu Y.

Autopilot Tesli nie polega już wyłącznie na kamerach // Źródło: Tesla

Dzisiaj, Dowiadujemy się z dostawy Tesli Model X Plaid w USA To, co Tesla mógł zrobić, jest jeszcze bardziej imponujące. Samochód, który kosztuje około 110 000 USD, ma kilka nieaktywnych funkcji oprogramowania (w przeciwieństwie do MG4 kosztuje około 20 000 EUR, nawet jeśli te funkcje oprogramowania pozostawiają wiele do życzenia w chińskim porozumieniu), jak określił właściciel:

W tej chwili najbardziej zauważam, że coś nie działa. Oto funkcje, które do tej pory zauważyłem, a których brakuje:

  • Automatyczna wizualizacja
  • Tempomat, autopilot, nawigacja z autopilotem
  • Możliwość uczestnictwa w wersji beta FSD
  • czujniki parkowania
  • Automatyczne parkowanie
  • przy wyjściu z samochodu

Oczywiście wszystko to bez wątpienia zacznie obowiązywać, gdy tylko aktualizacja oprogramowania stanie się dostępna, ale to dość oczywiste Tesla jest silniejsza niż rezygnacja z czujników ultradźwiękowych.

READ  Trzy lata po premierze chińska wersja gry Phenomenon zostaje wycofana

Bez tempomatu i autopilotaTen model Tesli X jest daleki od obietnic Elona Muska dotyczących autonomicznej jazdy. Według informacji przekazanych w miesiącu lutym br. Termin udostępnienia oprogramowania dla 4 urządzeń przez programistów upłynął 1 marca.

Tesla Investor Day minął i po krótkim tygodniu wygląda na to, że oprogramowanie nadal nie jest gotowe. Może Tesla chce skorzystać z okazji i skonsolidować trochę cegieł przed aktualizacją, Kto w końcu może pozwolić Tesli Vision i setkom tysięcy Tesli dostarczonych od zeszłego lata znaleźć słynnego Park Assit?


Chcesz dołączyć do społeczności pasjonatów? Nasza niezgoda Zapraszamy, to miejsce wzajemnej pomocy i pasji do technologii.