Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Specjalista od dźwięku Devialet wypuszcza pierwsze przenośne głośniki

Specjalista od dźwięku Devialet wypuszcza pierwsze przenośne głośniki

W poniedziałek, 7 listopada, francuski specjalista ds. dźwięku Devialet wprowadził na rynek pierwszy mobilny zestaw słuchawkowy, małą kulkę ważącą nieco ponad 2 kilogramy o stylowym wyglądzie, sprzedawaną w cenie 790 euro. Dla wielu reklama jest anegdotą. Nie dla prezesa firmy, Franka Lebucharda: „Jedyny na świecie oferuje jakość dźwięku hi-fi”On mówi.

Poza aspektami technicznymi jest to premiera dla firmy „Ważny krok, który kończy pięcioletni cykl”czyli data przejęcia władzy przez pana Lebucharda. „W tamtym czasie oferowaliśmy tylko dwie serie: nasze własne wzmacniacze i wzmacniacze Phantom. Od teraz byliśmy pozycjonowani na wszystkich głównych rynkach audio.” Tymczasem Devialet zaprezentował swoje pierwsze słuchawki bezprzewodowe i pierwsze głośniki.

Rozszerzając swoją ofertę produktową, startup poszerzył również swoją ofertę cenową. Jeśli nadal będzie oferować własne głośniki, z których najdroższe kosztuje 28 000 euro, wejdzie również w bardziej przystępne przedziały cenowe, sprzedając słuchawki za 179 euro. „Jest to zdecydowanie urządzenie, które sprzedajemy najwięcej ilościowo”Pan Lebuchard przyznaje.

Szacunek względny

Jednak większość przychodów pochodzi z głośników Phantom, które stały się hitem od czasu ich premiery w 2015 roku. Pomimo wysokich kosztów, 6000 euro za parę, entuzjaści są na miejscu, ponieważ sprzedaż nadal rośnie. Zainteresowana jest również profesjonalna publiczność, zwłaszcza w branży luksusowych hoteli i restauracji: stanowią one od 5% do 10% sprzedaży i zapewniają widoczność marki wśród zamożnych klientów.

Przeczytaj także: Devialet oferuje sobie luksus stania się głównym nurtem dzięki nowym słuchawkom bezprzewodowym

Dawno temu jako bohater „rodzącego się narodu” dzisiejszy Devialet jest mniej widoczny na scenie trójkolorowej. Być może dlatego, że Lebuchard jest mniej obecny w mediach niż jego poprzednik, Quentin Sane, współzałożyciel firmy, którego opuścił latem 2018 roku, aby przekazać kontrolę liderowi uznanemu za bardziej efektywnego. Również biorąc pod uwagę, że od czasu zebrania funduszy w wysokości 100 mln euro w listopadzie 2016 r. – imponującego wówczas – nie zakończyła ona żadnych większych rund finansowania i była zadowolona z zebrania bardziej dyskretnych darowizn, w tym 50 mln euro we wrześniu przeznaczonych na finansowanie nowych produktów i otwarcia sklepów … Spółka nie mówi więcej o swojej wycenie.

READ  Mac Studio i jego nowy ekran mogą wyglądać tak
Przeczytaj także Devialet stara się poszerzyć swoją publiczność

To względne oszacowanie wynika z faktu, że rozwój firmy odbywa się na arenie międzynarodowej, co odpowiada za trzy czwarte jej przychodów. Azja koncentruje 40% swojej sprzedaży, nawet jeśli jej aktywność w Chinach zwalnia z powodu sukcesji lokalnych forów. Tak silną obecność zawdzięczamy partnerstwu z głównymi graczami w regionie: Tencent, który rozwija karaoke, ale przede wszystkim Huawei, który zintegrował swoje technologie z wieloma swoimi produktami (telefon, komputer i telewizor).

Do przeczytania pozostało 42,11% tego artykułu. Poniższe informacje są przeznaczone wyłącznie dla subskrybentów.