28 lutego na oddziale im Sady przyjazne środowisku Na targach rolniczychKrajowe Stowarzyszenie Jabłek i Gruszek (ANPP) Pierwszy nagrodzony Kieliszek dla zaangażowanej marki francuskich jabłek. Sygnał LIDLTym samym została ukoronowana, największy wolumenowo dystrybutor francuskich jabłek, swoją polityką zaopatrzeniową. Nagroda ta przyznawana jest, gdy Państwowa Agencja Atomistyki nie omieszkała potępić stanowiska innego dystrybutora, który w ostatnim czasie eksponuje polskie jabłka.
Przeczytaj także : jabłka: w przypadku Daniela Sauvaitre (ANPP) nie można osiągnąć rewaluacji w wysokości 0,20 euro za kilogram, biorąc pod uwagę ceny przez trzy lata
A było to podczas prezentacji kampanii 2022-2023 pod koniec sierpnia ubiegłego roku LIDL Oficjalnie ogłosił, że w sezonie będzie sprzedawał tylko francuskie jabłka dwukolorowe. I to zaangażowanie to jest toANPP Chciałem się przywitać: Oczywiście działamy na otwartym rynku europejskim, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby dystrybutor pokazał swoje preferencje w oferciezapamiętać Daniel Soveter, prezes ANPP. LIDL Jako pierwszy odpowiedział na wezwanie producentów. To trofeum jest przeznaczone dla marki, która osiąga dobre wyniki i której relacje biznesowe na wyższym szczeblu są cenione. Sprawdziliśmy u producentów i sprzedawców. LIDL ma najwyższą ocenę „.
Pokaz jabłek LIDL jest zorganizowany wokół stabilnej bazy określonych referencji (Golden, Granny Smith itp.) uzupełnionych regularnymi promocjami innych odmian, takich jak na przykład Ruby Gold lub Swing.
© LIDL Francja
Jak zorganizowany jest dział jabłkowy LIDL?
Lauren DorflingerDyrektor Zakupów Owoców i Warzyw w LIDL Francja, szczegółowo wyjaśnia ofertę jabłka dystrybutora: „ Na półkach prezentujemy od 10 do 15 referencji. Oferta składa się z części stałej bazy: złotyI Babcia SmithGotuj jabłka np Boskop Prezentowane luzem iw saszetkach o małych rozmiarach. Z drugiej strony do tego dochodzą zalety innych odmian: wkrótce zaoferujemy je naszym klientom wahadłowy i Kanclerz O 4 w opakowaniach kartonowych i my też testowaliśmy uwodzenie i Rubinowe złoto. Nie zapominajmy też o naszej ofercie jabłek nisko ocenianych, czyli niewielkich rozmiarów, zwykle zarezerwowanych do przetwórstwa. Dla Kierownika ds. Zakupów Owoców i Warzyw w firmie LIDL Francja regularna komunikacja z głównymi podmiotami jest niezbędna do osiągnięcia tego celu: „ Konieczne jest jednocześnie, aby producent nie pracował za darmo, otrzymywał godziwe wynagrodzenie i oferował klientom najlepszy stosunek jakości do ceny „.
przyjęcie pucharu, Michał Biro Potwierdziliśmy, że był to wspólny sukces zespołów LIDL. Błagał także innych dystrybutorów: Oczywiście jesteśmy w biznesie, ale można zrobić lepiej. LIDL jest dziś wiodącym dystrybutorem francuskich jabłek ilościowych. Ale to nie tylko kwestia ceny: Dla LIDL, oprócz aspektu logistycznego, wyzwaniem jest dziś dostępna ilość I dlatego będziemy musieli wzmocnić partnerstwo z produkcją i być częścią długoterminowej „.
„Miłośnik muzyki. Miłośnik mediów społecznościowych. Specjalista sieciowy. Analityk. Organizator. Pionier w podróżach.”
More Stories
Ta polska firma produkuje w 100% biodegradowalne talerze i sztućce z wykorzystaniem pszenicy
Toupret kupuje konkurenta w Polsce
Drobiarski gigant LDC jest w trakcie przejęcia fabryki Konspolu w Polsce