Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Samolot traci część kadłuba w trakcie lotu

Samolot traci część kadłuba w trakcie lotu

Pasażerowie samolotu udostępnili w mediach społecznościowych zdjęcia, na których widać dużą szczelinę w boku samolotu, za lewym skrzydłem, jakby rozerwana została cała część kadłuba samolotu w okolicy okna. lekarz

Prawie nowy samolot Boeing Airlines z Alaski musiał zawrócić, aby awaryjnie lądować w Portland. Cudem nikt z pasażerów nie odniósł obrażeń.

Samolot linii Alaska Airlines lecący do Ontario w Kalifornii został zmuszony do zawrócenia i awaryjnego lądowania na międzynarodowym lotnisku w Portland w piątkowy wieczór, 5 stycznia, po tym, jak część kadłuba samolotu zawaliła się i nagle oddzieliła. Nie zgłoszono żadnych obrażeń. Pasażerowie samolotu udostępnili w mediach społecznościowych zdjęcia, na których widać dużą szczelinę w boku samolotu, za lewym skrzydłem, jakby rozerwana została cała część kadłuba samolotu w okolicy okna.

Lokalnej gazecie powiedział 20-letni pasażer Oregon słyszałem „Bum za głośno” Około 20 minut po starcie. „„Wyglądało na to, że dzwoniło ci w uszach jak zwykle w samolocie, ale dziesięć razy głośniej”.Powiedziała. „Nie mogłem uwierzyć, że to było prawdziwe”. Z zeznań zamieszczonych w mediach społecznościowych wynika, że ​​w chwili wypadku z samolotu zabrano wiele przedmiotów, na szczęście w pobliżu okna nie znajdował się wówczas żaden pasażer.

Zamiast popaść w stan chaosu, w samolocie, jak wynika z zeznań tego pasażera, panował dziwny spokój, choć na pokładzie było około 200 pasażerów. „Modliłem się tylko, żeby wszystko poszło dobrze”.Powiedziała. „Wszyscy byliśmy spokojni, ale czułam, że zaraz się rozpłaczę, bo kto wie, może to są moje ostatnie chwile”.
Inny pasażer, 29-letni Kyle Rinker, powiedział w SMS-ie, że samolot „Była śmiertelna cisza. Nikt nie wydał żadnego dźwięku”.

Firma ogłosiła w serwisie społecznościowym „Świadomy incydentu z udziałem Alaska Airlines Flight AS1282.”.

Z dziennika FAA wynika, że ​​Boeing 737-9 był prawie nowy, zbudowany w 2023 r. i certyfikowany w listopadzie. Osiągnął wysokość 5 000 metrów, po czym zawrócił w kierunku Portland.

READ  Amerykańskie dokumenty alarmują o zmiennej delcie