Po fali wycofywania się konsumentów Ferrero Group zdecydowała się otworzyć internetową platformę składania skarg.
Trzęsienie ziemi wstrząsnęło grupą Ferrero, która w okresie Wielkanocy była całkowicie nieobecna na półkach sklepowych.
Przypominamy, że Public Health France zidentyfikował 42 przypadki salmonellozy związane ze spożywaniem komercyjnej czekolady Kinder na dzień 19 kwietnia. Od czasu odkrycia tych przypadków salmonellozy konsumenci unikali produktów Ferrero.
W najbliższą sobotę grupa podjęła wysiłki, aby przywrócić zaufanie tych ostatnich, zapewniając, że „jakość, bezpieczeństwo żywności i troska o konsumentów są w centrum naszych priorytetów w Ferrero”.
„Jest nam bardzo przykro, gdy dowiadujemy się, że niektórzy ludzie mogli zachorować po spożyciu produktu Kinder, którego dotyczy obecnie wycofanie z rynku”, powiedział producent czekolady. „Jeśli uważasz, że te objawy miały znaczący wpływ na twoje zdrowie, karierę lub życie prywatne, zapraszamy do wypełnienia poniższego formularza. Nasza dedykowana platforma do zarządzania tymi konkretnymi prośbami”.
Ferrero gwarantuje, że „każdy plik jest bardzo dokładnie przestudiowany i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe”.
„Bacon ninja. Adwokat podróży. Pisarz. Nieuleczalny ekspert w dziedzinie popkultury. Zły maniak zombie. Ekspert od kawy przez całe życie. Specjalista od alkoholu.”
More Stories
Dlaczego zaangażowanie Korei Północnej budzi strach przed eskalacją w stosunkach z Koreą Południową
Stany Zjednoczone i Korea Południowa żądają od Pjongjangu wycofania swoich sił z Rosji
Rząd ogłasza trzydniową żałobę narodową, a liczba ofiar śmiertelnych sięga 72 ofiar