Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Przejęcie Activision na konsolę Xbox zachęcone przez CEO Take-Two |  Xbox One

Przejęcie Activision na konsolę Xbox zachęcone przez CEO Take-Two | Xbox One

Chociaż to Shelly właśnie rozpoczęła śledztwoDyskusja o przejęciu przez Microsoft Activision Blizzard King trwa nadal na wysokich pozycjach. I to CEO Take-Two po raz pierwszy otwarcie mówi o Transakcji Roku.

Take-Two kontynuuje celowanie na wyżyny

Strauss Zelnick, prezes Take-Two Interactive, mówił przez mikrofon Yahoo o swojej roli w branży, ale także o roli swojej firmy, wydawcy popularnych franczyz, takich jak GTA, NBA 2K, Borderlands, Red Dead Redemption, a nawet BioShock .

Według niego jego misją jest po prostu zrobić z niego Take-Two „Najbardziej innowacyjna, innowacyjna i wydajna firma rozrywkowa na świecie”. C’est notamment pour cette raison qu’il s’est offert Zynga pour près de 13 miliardów dolarów, dans le but precis de suivre la croissance rapide du jeu sur mobile et devenir un acteur major sur ce secteur autrefosentéu rep ze Wspólnoty .

Byliśmy już pionierami na konsolach i komputerach PC i naprawdę myśleliśmy, że mamy najlepszy zestaw IP w tej dziedzinie. Mobilność to jednak najszybciej rozwijający się segment interaktywnej rozrywki.

Gry mobilne umożliwiają więc dotarcie do innej grupy odbiorców niż gry konsolowe, czasem znacznie starszej i bardziej kobiecej.

Strauss Zelnick zachęcał Microsoft do przejęcia Activision Blizzard

Podczas gdy Take-Two ogłosiło przejęcie Zyngi na początku stycznia 2022 roku, Microsoft zaskoczył wszystkich, ogłaszając kilka dni później zamiar zakupu Activision Blizzard King i jego głównych marek, takich jak Call of Duty, Warcraft, Diablo i Candy Crush. A dla szefa Take-Two Microsoft słusznie rozpoczął tę przygodę. Zelnick nie postrzega konkurencji jako zagrożenia. Postrzega Microsoft jako sojusznika, a zbliżające się przejęcie Activision to dobry ruch dla całej branży.

W końcu to konsumenci głosują. A jeśli trafimy na dużą skalę, co jest naszą specjalnością, klienci tam będą i nikt nam tego nie odbierze.

Przemysł rozrywkowy jest antytezą biznesu zastępczego. Każdy adres jest izolowany. Nie konkuruje więc z niczym innym, a mimo to jest w pewnym sensie bardzo konkurencyjny. Innymi słowy, konkurujemy ze wszystkim i nie konkurujemy z niczym. Nie możesz wymienić jednej z naszych gier na inną.

Tego lata Take-Two ponownie to potwierdził Mapa drogowa na najbliższe lata Ponad 80 gier wydanych w ciągu 2 lat, w tym 8 ulepszonych gier. Oczywiście wyobrażamy sobie, że GTA 6 w tym czasie przechyli nos.

READ  Badanie wykazało, że Internet może się załamać z powodu silnej burzy słonecznej