Warszawa, Polska / Axisware / 19 kwietnia 2022 / W ramach nowego partnerstwa, Adshares i CyberLive poprawią wrażenia użytkownika w metawersie interaktywnych koncertów muzycznych. Protokół Adshares będzie odgrywał kluczową rolę w reklamie i marketingu powstającej platformy muzycznej, zapewniając rozwiązania promocyjne dla artystów, a także możliwości uzyskania przychodów dla właścicieli nieruchomości i producentów wydarzeń w Cyber Live Metaverse.
Adshares x Cyber Live Partnership
Zbuduj własną interaktywną platformę dla wydarzeń muzycznych cyberna żywo Ekosystem będzie się składał z trzech połączonych ze sobą komponentów: Cybercast, Marketplace i Metaverse – wszystkie będą się integrować Stawki reklamowe protokół. Reklamodawcy będą mogli dotrzeć do szerokiego grona melomanów podczas wirtualnych koncertów na żywo. Producenci tych wirtualnych wydarzeń muzycznych i streamów, a także właściciele wirtualnej ziemi, będą mogli zarabiać na swojej przestrzeni jako wydawcy. Docelowo to partnerstwo przyciągnie i stworzy specjalny rodzaj reklamodawcy i wydawcy Cyber Live skupionych na branży muzycznej.
Pierwszym komponentem, który zostanie wydany na początku trzeciego kwartału 2022 r., będzie platforma Cyber Live Broadcast znana jako nadawanie cybernetyczne. Tutaj użytkownicy będą mogli oglądać koncerty i brać w nich udział poprzez multi-show streaming – wchodząc w interakcję z artystami z różnych perspektyw. Reklamy będą wyświetlane pod różnymi kątami podczas wydarzeń. Z czasem reklamodawcy odkryją najlepsze miejsca do wyświetlania swoich reklam, a wydawcy będą mogli skutecznie zarabiać na swojej przestrzeni.
Ważna uwaga – Podobnie jak na innych platformach, użytkownicy mogą wybierać pomiędzy kontami premium i podstawowymi. Na koncie głównym użytkownicy będą widzieć reklamy. Funkcja protokołu Adshares umożliwi również tworzenie relacji polecających na platformie. Sponsorzy mogą prezentować produkty lub usługi na scenie publiczności na całym świecie, tak jak w prawdziwym świecie.
Oprócz wirtualnych koncertów na żywo reklamodawcy będą mogli wyświetlać reklamy i docierać do użytkowników za pośrednictwem drugiego komponentu CyberLive – jego marketplace. Tam użytkownicy mogą wybijać i sprzedawać NFT, a także kupować bilety na koncerty, awatary i dodatkowe funkcje interaktywne – wszystkie te transakcje są dokonywane za pośrednictwem rodzimej waluty platformy. Sprzedaj dolara. Oczywiście użytkownicy będą mogli reklamować produkty na rynku bezpośrednio za pomocą serwerów reklamowych Adshares.
Ostatnim elementem i jednym z głównych celów CyberLive jest rozwój jego metawersu – zdecentralizowanej wirtualnej przestrzeni dla użytkowników w świecie sztuki. Użytkownicy będą mogli wchodzić w interakcję z wieloma obiektami technicznymi w pełnej wirtualnej, a także rozszerzonej rzeczywistości (AR). w Metaverse Cyber na żywo, będzie można generować dochód poprzez monetyzację ziemi, wynajmowanie powierzchni i tworzenie kreatywnych wydarzeń. Reklama nie jest refleksją, a reklamodawcy mogą wykorzystywać wiele obiektów technicznych jako nośniki wyświetlania. Dla twórców miejsca oznacza to dodatkowy dochód, a dla reklamodawców (głównie artystów) nową możliwość zwrócenia uwagi na swoje pokazy lub wydarzenia.
Ponadto wprowadzono niedawno wprowadzone ogłoszenie Metaverse funkcja kierowania Pomoże to reklamodawcom w dotarciu do określonej grupy użytkowników. Artyści i producenci wydarzeń będą mogli dotrzeć do określonej grupy odbiorców i ogłosić odpowiednie nadchodzące koncerty.
Artyści mogą bardziej komunikować się ze swoimi odbiorcami, w pełni wykorzystując funkcje protokołu Adsshares. Na przykład producenci koncertów mogą tworzyć i wdrażać markowe produkty interaktywne Modele 3D Do sal koncertowych, które będą zawierać informacje o artystach, wydarzeniach itp.
Każdy element ekosystemu CyberLive, w synergii z protokołem Adshares, zapewni nowe wrażenia między artystami a użytkownikami. To partnerstwo poprawi zrozumienie przez artystów marketingu w metawszechświecie, zapewniając nowe możliwości monetyzacji ich sztuki.
O cyberżyciu
cyberna żywo Jest to wschodząca platforma, która wypełnia lukę między wydarzeniami rozrywkowymi na żywo i wirtualnymi dla artystów, fanów, producentów wydarzeń i nie tylko. Dostarczanie przełomowych doświadczeń muzycznych dzięki technologii blockchain. Poprzez połączony ekosystem Cyber Live CyberCast, Marketplace i Metaverse, artyści mogą zaprezentować swoją kreatywność i wchodzić w interakcje z odbiorcami na całym świecie, podczas gdy unikalne tokeny platformy umożliwiają promotorom i twórcom organizowanie i zarabianie na własnych wydarzeniach w ramach NFT.
O postach reklamowych
Ciągle rozwijane nowe podstawowe funkcje i rozwój protokołów oraz Zespół ds. udostępniania reklam Już teraz wyznacza standardy dla marketingu i reklamy blockchain w metawersie. Zoptymalizowane i zdecentralizowane rozwiązania mogą być wdrażane przez wszystkie firmy w przestrzeni Web2 i Web3. ten reklamy w dolarach Kryptowaluta, jako narzędzie płatnicze w transakcjach reklamowych, znacznie ułatwia i usprawnia interakcję między wydawcami a reklamodawcami.
dane dzwoniącego:
Jacek Studziński
[email protected]
Źródło: Stawki reklamowe
Zobacz wersję źródłową na accesswire.com:
https://www.accesswire.com/697989/Improving-the-Music-Industry-in-the-Metaverse-by-Adshares-x-Cyber-Live-Partnership
„Dumny fanatyk sieci. Subtelnie czarujący twitter geek. Czytelnik. Internetowy pionier. Miłośnik muzyki.”
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”