Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pierwsze spojrzenie bez fałszywej nuty

Pierwsze spojrzenie bez fałszywej nuty

Skacze po kolorowych platformach, nurkuje w rurach, odbija się po głowach uroczych przeciwników i podgryza grzyby, aby rosły. Pozorny, Super Mario Bros. zastanawia sięr wydaje się być kolejnym potomkiem popularnej serii gier platformowych, której pierworodna ukazała się w 1985 roku na konsoli NES.

Przewijanie boczne przywołuje nawet na myśl 2D z przeszłości, które zostało porzucone na rzecz 3D Super Mario 64 (1996) został następnie w znakomity sposób ponownie omówiony Nowy Super Mario Bros. (2006). Jednak po czterdziestu pięciu minutach praktycznych zajęć na Gamescom, targach gier wideo odbywających się w dniach 23–27 sierpnia w Kolonii, stało się jasne, że nadchodzący odcinek, który ukaże się na Switchu 20 sierpnia 2023 r. odnawia swoje dziedzictwo i stawia je na głowie. „W tamtym czasie pierwszy mecz był pełen tajemnic i sekretów, ale było to jedno z naszych wyzwań [sur cet épisode], jest to, że znormalizowały się one wraz z sequelami. Chcieliśmy więc zaprezentować grę pełną niespodzianek, nawiązującą do naszej epoki.wyjaśnia Shiro Mori, dyrektor gry.

„efekt kwiatowy”

Aby uniknąć powtórzenia się tego, co wydarzyło się w prawie czterdziestoletniej serii, jej zespoły zaczynają od zmiany scenerii: opuszczają Królestwo Grzybów i udają się do Królestwa Kwiatów księcia Floriana, zagrożonego przez sługi Bowsera – tradycyjnego ziejącego ogniem potwora.. W tym nowym wszechświecie Mario lub wystrój zmieniają się, gdy wchodzi w kontakt z „Wonder Flowers”, niebiesko-białymi roślinami umieszczonymi na jego drodze. Na każdym głównym poziomie kwiat wywołuje inną niespodziankę.Słowo „cud” [émerveillement] Zapisz to uczucie, które chcieliśmy wywołać. Początkowo był to kryptonim projektu, a później stał się tytułem gry.szczegóły Takashi Tezuka, producent gry, który stoi za serią od jej powstania i który w tym miejscu odrzuca wszelkie odniesienia do niej Alicja w Krainie Czarówprzez Lewisa Carrolla.

Rośliny o działaniu narkotycznym.

W ten sposób każdy „Cudowny Kwiat” generuje różne propozycje gry. Na jednym poziomie przyciągasz stado żubrów, które zabiera wszystko na swoją drogę, łącznie z tradycyjną flagą oznaczającą koniec poziomu. W innym miejscu przekształca Mario w Goombę, złego grzyba, którego po raz pierwszy spotkał trzydzieści osiem lat temu. W tej wrodzonej formie skaczący hydraulik zostaje przygwożdżony do ziemi i musi bawić się w chowanego z żarłocznymi potworami.

READ  Ten dowcip oparty na chorizo ​​jest wart objazdu

„Wielu członków zespołu chciało, żebyśmy zagrali w GoombęTakashi Tezuka pamięta. To był lekki i zabawny pomysł oraz dobry punkt wyjścia, od którego pracowaliśmy nad wprowadzeniem nowego pomysłu na rozgrywkę [manière de jouer]. »

Dlatego zespoły pracowały nad zebraniem wielu świeżych pomysłów, które mogłyby obalić dobrze zdefiniowaną matrycę arcydzieł 2D Nintendo. Nowy mechanik burzy zwykły wynik A.J Super Mario Bros.Zwykle tak eleganckie i subtelne jak utwór muzyki klasycznej, zmierzają w stronę filozofii zbliżonej do jazzu: nieprzewidywalnej, pełnej rozdarć i ciągle zmieniającej się.

Każdy ma swoje tempo

Zgodnie z tym nowym duchem, najnowsza gałąź sieci pozwala nam również wybrać własne tempo. Chcieliśmy dać więcej swobody. Gracze, mówi Shiro Mori. Ścieżka Krain nie jest już zgodna z kolejnością narzuconych poziomów. Możemy na nie klikać dowolną ilość razy, a o ich stopniu trudności informują gwiazdki. „Dzięki temu otwartemu systemowi map możesz pominąć poziomy, które wydają się trudne i wrócić do nich później. Posiadanie tego systemu pozwala nam również na włączenie trudnych poziomów od samego początku. Mamy nadzieję, że doświadczeni gracze spróbują.”mówi Takashi Tezuka.

Nie podróżujemy już po świecie koleją.  Żyj poza trasą.

Personalizacja postaci sprawia, że ​​zyskujemy także autonomię. W przeciwieństwie do indywidualnych uprawnień związanych z każdym z nich od tego czasu Super Mario Bros2, Mario, Peach, Toad, Luigi i inni mają tutaj te same zdolności, z wyjątkiem Yoshiego i Nabbita, które są przeznaczone dla niedoświadczonych osób, które są nieśmiertelne, ale odporne na bonusy. Od teraz możliwe jest odblokowywanie specjalnych ruchów, takich jak latanie kapeluszem czy wykonanie dodatkowego skoku po ścianie, dzięki odznakom, które można przypiąć do dowolnej postaci. Od nas zależy, czy dostosujemy nasze podejście do wyzwania, któremu będziemy musieli sprostać.

W ten sposób bardziej swobodne doświadczenie jest bardziej atrakcyjne Mario Pokaz boczny jest pełen animacji i efektów dźwiękowych. Dla Takashiego Tezuki ewolucja technologiczna sprzętu zmusiła jego zespoły do ​​zrobienia więcej „Eksperymentuj z wyrażaniem znaków”. Mario wchodząc do metra łapie kapelusz, Goombasie mają bąbelki śliny w kącikach ust, a gdy postacie biegną, tworzą się kłęby kurzu… Przygody tej maskotki Nintendo mają być równie żywe jak gra dostosowanie. Film animowany, który wejdzie do kin wiosną.

READ  Odkrycie skamieliny dinozaura podczas ostatniego posiłku w żołądku, co jest pierwszą tego typu nauką
W każdej grze może grać wiele osób na tej samej konsoli lub przez Internet.  Teraz różne postacie graczy nie utknęły już na rozstajach, a współpraca jest znacznie bardziej płynna.

Piękne dla oka i często komiczne, nowe przemiany, którym Mario może zostać poddany, w końcu ujawniają zestaw działań bardziej złożonych niż inne bonusy. Owoc, który zamienia nas w lisa, to okazja do pchania ciężkich przedmiotów i uderzenia trąbą. Wielofunkcyjny nasadka na nos pozwala manipulować muszlami, a także zbierać wodę, a następnie ją wypluwać, aby się obronić lub dostosować swój wystrój. Z drugiej strony kapelusz kopiący spycha nas pod ziemię lub pod sufit, pozwalając nam ominąć przeciwników lub wydostać się z nich, aby ich zaatakować.

W ten sposób pięść zostanie wykryta bez fałszywego powiadomienia. Jedyne, czego żałuję: pojawienie się nieznanych graczy w trybie wieloosobowym online w naszych grach w postaci ducha nie było technicznie możliwe. Będziemy musieli poczekać na premierę gry, aby zrozumieć, jak ważna jest ta funkcja. na końcu, Super Mario Bros. Cud Tytuł nie zdradza obietnic niespodzianki i przypomina o tajemnicy długowieczności wąsatego hydraulika: zawsze odkrywa on siebie na nowo, nie zdradzając DNA swojego znakomitego rodu.