Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„On jest gwiazdą” „Ośmielił się” „Będziemy świadkami pierwszego rozdziału”, internauci byli zszokowani ogromnym „kluseczkiem” pracownika

„On jest gwiazdą” „Ośmielił się” „Będziemy świadkami pierwszego rozdziału”, internauci byli zszokowani ogromnym „kluseczkiem” pracownika

Na długo zapamięta „pułapkę” zastawioną przez swojego szefa… Joris, młody konsultant ds. sprzedaży w firmie e-commerce, mógł popełnić największy błąd w historii tajny beneficjent na M6. Nieświadomy obecności szefa po swojej stronie, ostro skrytykował produkty swojej marki na oczach klienta. Stanowisko, które wylądowało na Twitterze.

M6 Zrzut ekranu na żywo / Głowa incognito

W poniedziałek, 17 stycznia 2021, M6 wyemitował nowy numer tajny beneficjentJest to program, w którym liderzy biznesu ubierają się, aby spędzić kilka dni w pobliżu swoich pracowników. Tego wieczoru to prezes firmy e-commerce LDLC, Laurent de La Clergerie, poświęcił się grze, według niego, „zbliżyć się do współpracowników, zobaczyć ich na żywo i wprowadzić.[il] nie wie”. Kwalifikowany przez niektórych ludzi wokół niego jako „szef humanitarny”, ten biznesmen jako pierwszy we Francji oferował cztery dni, 32 godziny w tygodniu, aby pracownicy „czuli się dobrze, gdy pracują i mają prawdziwe życie za granicą”. Co wywołuje niektóre telefony na Twitterze…

Żeby być nierozpoznawalnym, przynajmniej możemy powiedzieć, że założyciel firmy dołożył wszelkich starań, akceptując najbardziej radykalne przemiany show: brodę, okulary, casualowy look i… gorzałę. zero! Prawdziwy zakład dla tego skradającego się szefa i prawdziwa niespodzianka dla jego żony, która śmiała się, gdy odkryła jego nowy wygląd.

Wideo – Nigdy wcześniej nie widziany w Patron Incognito: Reżyser goli głowę

Na pierwszy odpust Laurent de La Clergerie udał się do Besançon, do sklepu marki, który był otwarty dopiero od kilku miesięcy, a obroty nie były zadowalające. Wcielając się w osobę poszukującą pracy, zostaje tam wzięty pod swoje skrzydła przez Jorisa, konsultanta ds. sprzedaży z emocjonalnym i wybuchowym temperamentem. Młody człowiek szybko zdał sobie sprawę ze swoich mocnych i słabych stron. Joris był świetnym ekspertem od sprzętu komputerowego i miał odpowiedzi na wszystkie pytania klientów, czasami nawet używając wielu technicznego żargonu. Kolejna świetna jakość: uczciwość. Daleki od chęci nakłaniania klientów do kupowania sprzętu po wysokiej cenie, młody człowiek skierował ich na to, co zaspokoi ich potrzeby, nawet jeśli było to znacznie poniżej ich budżetu. Wystarczy, by usatysfakcjonować szefa działającego pod przykrywką, który uważa, że ​​taka postawa tworzy klimat zaufania, który buduje lojalność klientów.

READ  Poznaj nazwiska dwóch nowych trenerów, którzy dołączą do Kendjiego Giraca i Patricka Fiori w następnym sezonie w „The Voice Kids” na TF1

Ale Laurent de La Clergerie nie zdawał sobie jeszcze sprawy, jak daleko może się posunąć wielkie oddanie swojemu pracownikowi… Po bardzo (bardzo) długiej kłótni z takim namiętnym klientem jak on, młody człowiek z ulgą wyjawił mu kilka sekretów. …zbyt zaskakujące. „LDLC produkuje własne komputery, ale ja nigdy bym ich nie sprzedał. Sprzedałem jedną maszynę raz, a nie dwa razy, to prawdziwy nonsens, a mimo to widnieje na nim nazwa firmy!” , mówi, obok swojego szefa pod przykrywką. Za brodą i okularami Laurent de La Clergerie nie mógł ukryć szoku, który był widoczny dla kamery. Na Twitterze ta wersja doradcy handlowego była bardzo komentowana. Na wpół przerażony na śmierć ze śmiechu, wielu na Twitterze wierzyło, że niezbyt subtelny młodzieniec będzie pierwszym licencjonowanym programem. Niektórzy nie rozumieli, że mógł skierować taką krytykę na swoją wytwórnię, gdy dowiedział się, że jest fotografowany.

Jedno jest pewne, kiedy jego tożsamość została ujawniona pod koniec pokazu, jego szef nie zawahał się, aby przekazać słowa swojego pracownika z powrotem do stołu. „W takim razie to są laptopy, które kupuję, gwarantuję, że są ich jakości!” Wbrew obawom internautów, Joris nie został pominięty, ale zaoferował szkolenia sprzedażowe, aby go ulepszyć, a także udostępnił kanał na Youtube o produktach firmy, aby dzielić się swoją pasją. pożerać…

Wideo – Filtr płacz w Patron Incognito, internauci przenieśli się