Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„Och, już zarezerwowałem, należało mi powiedzieć, znałem bardziej wiarygodny adres”: Wspaniałe wakacje

„Petra, niewiarygodna jest niespodzianka po przyjeździe!” Wakacyjne spojlery tworzą oczekiwania, które mogą być zawiedzione tylko wtedy, gdy postawisz stopę w jordańskim mieście. Często ci sami ludzie dają nam do zrozumienia, że ​​nawet jeśli pojedziemy tam jutro, to już będzie za późno. Nie chodzi o to, że tam nie poszli, po to, że już ich tam nie ma! („Patmos, zrobiłem dużo, ale już tam nie jadę…”, „Na plażach jest dużo ludzi, a ty jesz tłuszcz”, „Praga, musiałeś tam pojechać w 1995 roku, a teraz to Disneyland”). Podkładają ładunek, którego zniszczenie jest częścią projektu („Na Islandii jest tak wiele firm Airbnb, że miejscowi nie mogą już znaleźć zakwaterowania”). Gdyby, tak jak my, zostali wezwani na południe w tasowaniu, nigdy nie zawahaliby się strzelać: „Naprawdę zainspirowaliśmy się do kupowania w Normandii, kiedy jeszcze nie rozmawialiśmy o globalnym ociepleniu”. Wszystkie nasze porażki są jednym z ich najnowszych zwycięstw.

Nasz cel był świetny, kiedy tam jechali. Teraz była. W każdym razie nie zostało nam jeszcze, że te spoilery już nam uświadomiły, że nie zdążymy tam na czas („Szkoda, nie będzie cię w czasie przypływu”, „Trzeba tam iść na procesje wielkanocne, jest super”A „Argentyna jest przyjemna w styczniu”, „W kwietniu tulipany mogły zakwitnąć”nie we właściwym miejscu„Ach! Wynająłem tam, musisz być po drugiej stronie zatoki, inaczej będziesz miał wszystkie meduzy „,” Ach! Szkoda, po tej stronie góry będziesz cały ranek w cieniu „, ” Ach! Zarezerwowałem już , powinieneś był mi powiedzieć, znałem bardziej wiarygodny adres „,” Zapytałbyś mnie…”). Nieważne gdzie jedziemy, kiedy tam byli, był kowboj, pogoda była lepsza i od razu znaleźli miejsce parkingowe.

READ  Międzynarodowa Agencja Energii Atomowej mówi: „Nie ma bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa jądrowego” w Zaporożu

Wakacyjny spoiler nie wspiera podróży innych osób. Osoba, która wraca z Ułan Bator we wrześniu i opowiada o dalszej podróży do Mongolii, zostaje skrócona: Mongolia to kraj zimowy. »

Jeszcze nie wyszliśmy, gdy na tydzień przed wyjazdem zrobili listę tego, za czym będziemy tęsknić, bo niestety trzeba było rezerwować z trzymiesięcznym wyprzedzeniem.

To tak, jakby miejsca, które zamierzamy odkryć, miały trochę swojego. Zaznaczają swój obszar („Mam nadzieję, że podoba ci się tak samo jak nam”), poznaj pseudonimy lokalnych przewodników („Przede wszystkim pytasz Papillona”, „On jest mentorem … Cóż, zostaliśmy przyjaciółmi”). Wyjaśniają położenie ruchomych piasków i prądów, zanim jeszcze zbliżymy się do plaży. Otwierają nam oczy, zanim zdążymy spojrzeć („Na szczycie wieży kościelnej zobaczysz… rybę.”). Jeszcze nie wyjechaliśmy, gdy na tydzień przed wyjazdem zrobili nam listę tego, za czym będziemy tęsknić, bo niestety wymaga to rezerwacji z trzymiesięcznym wyprzedzeniem („To niezwykłe, ale trzeba to zrobić bardzo wcześnie, tam…”). Gdyby nam towarzyszyły, wszystko byłoby lepiej ” Ostatni raz „. Zatrzymujemy się w hostelu? Opowiadają o swojej nocy w czterogwiazdkowym hotelu w tym samym mieście. „Szkoda, że ​​nasza mała restauracja myśliwska jest zamknięta. » Znowu nam się nie udało.

Masz jeszcze 16,62% tego artykułu do przeczytania. Poniższe informacje są przeznaczone wyłącznie dla subskrybentów.