Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Nowy program Netflix z reklamami, Microsoft wkracza do tańca technologicznego

Nowy program Netflix z reklamami, Microsoft wkracza do tańca technologicznego

Nowy program Netflix z reklamami, Microsoft wkracza do tańca technologicznego

Aby wesprzeć tę pierwszą ofertę subskrypcji z reklamami, Netflix przewidział ważne partnerstwo technologiczne i biznesowe.

Pokazując utratę subskrybentów, która powinna być kontynuowana, Netflix wkrótce uruchomi tańszy pakiet z integracją reklam. W obliczu konkurencji, szczególnie ze strony Prime Video i Disney+, co-CEO Netflix potwierdził w tym tygodniu w wywiad Dano dinarowi: „Damy wybór. Oferując go klientom, którzy chcą płacić mniej i których nie zniechęcają reklamy. Wielu z nich dorastało, zgadzając się na obejrzenie trzydziestosekundowej reklamy przed filmem na YouTube”. Jeśli było Data uruchomienia tego nowego typu subskrypcji nie została jeszcze ustalona i będzie to globalna premiera.

Aby przygotować swój program, SVOD wybrał Juggernauta jako Partner ds. Technologii i Biznesu, Microsoft. Amerykański gigant ogłosił to 13 lipca na swoim blogu. „To wspaniały dzień dla Netflix i Microsoftu. Cieszymy się, że możemy wnieść nową, wyróżniającą się wartość do naszego ekosystemu marketerów i partnerów, jednocześnie pomagając Netflix w oferowaniu klientom większego wyboru”. poinformować.

Jego zadaniem będzie zarządzanie technologią związaną ze sprzedażą przestrzeni reklamowej w serwisie Netflix. „Marketerzy, którzy zwrócą się do firmy Microsoft w sprawie swoich potrzeb reklamowych, będą mieli dostęp do oglądalności Netflix i zasobów telewizji internetowej premium. Wszystkie reklamy wyświetlane w serwisie Netflix będą dostępne wyłącznie za pośrednictwem platformy Microsoft” Uczymy się.

„Microsoft ma udowodnioną zdolność do zaspokajania wszystkich naszych potrzeb reklamowych, gdy wspólnie tworzymy nową ofertę z reklamami. Co najważniejsze, grupa zapewniła elastyczność w zakresie innowacji w czasie zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży, a także silną ochronę prywatności ochrona dla naszych członków”Ze swojej strony odpowiedział Greg Peters, dyrektor operacyjny dowódcy SVOD.

READ  Będziesz mieć mniej trudności ze znalezieniem utraconego e-maila