Gazety południowe
„13 godzin” – Anne-Claire Coudray (TF1): 4,78 mln (41,3%)
„13 godzin” – Laila Qaddour (Francja 2): 2,02 mln (17,7%)
„12,45” – Dominik Tenza (M6): 1,05 mln (9,4%)
Oto 12-13 regionalnych (Francja 3): 617 000 (5,8%)
Przeczytaj także
Przesłuchania
Fani: Czy Anglia przystąpiła do Euro 2024 na TF1?
Przesłuchania
Publiczność w przedsprzedaży: „C dans l’air” i „C à vous” wskakują na France 5, „Here…
Przesłuchania
Dotarcie do publiczności o 20:00: Cyril Hanouna na wakacjach, „Quotidien Week-end” Yanna…
„13 Heures” Anne-Claire Coudray zwiększyło oglądalność o 0,6 punktu w porównaniu z poprzednią niedzielą. Dla porównania, w tym samym okresie wskaźnik Laili Kaddour w PDA spadł o 0,8 punktu. Różnica między tymi dwoma programami informacyjnymi powiększa się i zbliża się do 3 milionów widzów.
Indeksy „12,45” i „Here 19/20” spadły z wariancją odpowiednio -2,4 pkt PDA i -1,9 pkt PDA w porównaniu do poprzedniej niedzieli.
Dostęp
„Od siedmiu do ośmiu” (TF1): 2,75 mln (19,9%)
„66 minut, duży rozmiar” (M6): 1,12 mln (8,1%)
Po porażce w zeszłym tygodniu w obliczu rywalizacji w finale mężczyzn Roland Garros 2024, „Sept à trois” powraca na właściwe tory w TF1 i zyskał prawie milion dodatkowych widzów (+ 8,4 punktu PDA).
Gazety wieczorne
„Dwadzieścia godzin” (TF1) – Anne-Claire Coudray : 6,18 mln (32,3%)
„Le 20 Hours” (Francja 2) – Laurent Delaos: 4,12 mln (21,6%)
„Ósma trzydzieści w niedzielę wieczorem” (Francja 2): 4,27 mln (21,8%).
„19,45” (M6) – Dominik Tenza : 2,24 mln (12,5%)
„Tutaj 19/20” (Francja 3): 2,10 mln (13,2%)
„Magazyn Arte” (Arte): 499 000 (2,8)
Anne-Claire Coudray, która gościła Celine Dion, osiągnęła najwyższy poziom oglądalności od 15 października 2023 r. Dwa najczęściej oglądane programy informacyjne we Francji to ponad dwa miliony widzów.
Oglądalność „19.45” gwałtownie wzrosła o 500 000 widzów i uzyskała dodatkowe 4,5 punktu zaangażowania widzów w porównaniu z zeszłotygodniowym programem specjalnym na Euro 2024. Ta sama pozytywna odmiana w przypadku „Here 19/20” (+2,8 punktu).
gry
„Les 12 kopii midi” (TF1): 2,97 mln (32,4%)
„Każdy chce zająć jego miejsce” (Francja 2): 1,26 mln (13,1%)
„Wielki Szlem” (Francja 3): 1,46 mln (12,6%)
„Liczby i litery” (Francja 3): 844 000 (8,6%)
Moja sąsiadka ma problemy w niedzielę w porze lunchu (-2,4 punktu PDA w porównaniu do poprzedniej niedzieli).
Z kolei „Liczby i litery” oraz „Wielki szlem” Cyrila Ferauda wzrosły odpowiednio o 3,8 i 4,4 punktu PDA.
Przeczytaj: Cyril Féraud przerywa „Slam” we France 3, aby wznowić „Każdy chce zająć jego miejsce” we France 2
Czasopisma
„Ekskluzywne śledztwo” (M6): 1,05 mln (14,9%)
„Media C” (Francja 5): 242 000 (2,5%)
„Ktoś na wsi” (Francja 2): 1,10 mln (11,2%)
Rekord sezonu w „ekskluzywnej ankiecie” w zakresie obu wskaźników.
Sporty
„Telestopa” (TF1): 773 000 (12,3%)
„Automoto” (TF1): 496 000 (9,5%)
„Turbo” (M6): 400 000 (5,2%).
„Faza druga” (Francja 3): 1,41 mln (7,2%).
Dane medialne.
More Stories
W Cannes można zobaczyć film biograficzny o Władimirze Putinie, wyprodukowany w całości przez sztuczną inteligencję
Polski thriller Netflixa to wielka niespodzianka jesieni (wspina się na pierwszą dwójkę)
Gerard Depardieu zostaje oskarżony o napaść na tle seksualnym, a jego prawnik mówi: „Przypuszcza się…”