Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Lidl prezentuje swój nowy smartfon w bezkonkurencyjnej cenie!

Podczas gdy Lidl sprzedaje coraz więcej urządzeń podłączonych do naszego codziennego życia, król dyskontów twierdzi, że sprzedaje smartfon za 70 euro w sklepach.

Cena w Lidl jest naprawdę niska: tylko 70 €! To niedrogie urządzenie z Androidem załatwia sprawę! Sprawdź niektóre z jego funkcji: 1 GB pamięci RAM, 16 GB pamięci wewnętrznej, procesor ARM Spreadtrum SC9863A Octa-Core.

bardzo atrakcyjna cena

Ma też rozpoznawanie twarzy, Androida 9.0 Pie i baterię 3000mAh. Świetny występ. Posiada 6,1-calowy ekran HD IPS LCD, 5-megapikselowy aparat przedni oraz 8-megapikselowy aparat tylny z autofokusem. Główną cechą jest oczywiście Cena : tylko 69,99 euro.

Czy powinieneś kupić ten produkt?

W takim przypadku możesz się zastanawiać, czy to dobry interes. Korzystanie ze smartfona jest nieco ograniczone. Na przykład trudno będzie korzystać z niektórych podstawowych aplikacji, takich jak WhatsApp. Zamiast tego powinieneś używać prostych wersji, takich jak Gmail Go lub Facebook niskotłuszczowy. Ale wydajność tego urządzenia, które sprzedaje Lidl, jest nadal bardzo lekka.

Dla tego CenaWydaje się, że nie jest łatwo znaleźć działający smartfon! W przeciwnym razie będzie to przedmiot używany! Na nowe i skuteczne narzędzie, budżet przynajmniej 100 EUR. Po raz kolejny Lidl mocno uderza i wywołuje zamieszanie.

to urządzenie musi być Bardzo atrakcyjny. ten Osoby Przy napiętym budżecie doceniam inicjatywę. W dzisiejszych czasach posiadanie smartfona stało się niemal koniecznością.

Za pomocą tego urządzenia można wykonywać wiele zadań, takich jak sprawdzanie wiadomości e-mail, oglądanie filmów, odwiedzanie sieci społecznościowych, czatowanie z bliskimi czy sprawdzanie godziny.

ten Francuski A Francuzi, jak wszyscy mieszkańcy Zachodu, spędzają wiele godzin dziennie na swoich smartfonach. U niektórych nastolatków jesteśmy świadkami pewnego rodzaju zjawiska uzależnienia. Naukowcy wykazali, że użytkownicy mogą: Popraw swoje urządzenie 2000 razy dziennie, a to dużo.

Socjologowie mówią nawet o cyfrowej kolonizacji, zauważając coraz większą ingerencję smartfonów w życie codzienne. Aby niektórzy ludzie poszli wakacje Cyfrowy detoks, w którym nie korzystają z internetu przez tydzień. W cyfrowym świecie smartfon może również stać się kontrolerem.

Lidl, odnoszący sukcesy sprzedawca

Od wielu lat zespoły marketingowe Lidla potrafią realizować skuteczną strategię promocji marki. Seria Supermarkety często sprzedają bardzo pożądane produkty po cenach bardzo niski. Tak jest w przypadku popularnej pary butów lub konsoli do gier.

ten produkty Wyprzedane szybko w sklepach. Klienci patrzą na ceny w Internecie i uważają, że to, co sprzedaje Lidl, jest bardzo atrakcyjne. Budżety rodzinne są coraz bardziej ograniczone, więc kiedy sklep oferuje tego typu operacje, jest to całkowity sukces. Czasami są duże akta Poczekaj, a klienci udostępnią filmy o tym.

Należy również zauważyć, że Lidl sponsoruje wydarzenia sportowe. Tak jest w przypadku mistrzostw w piłce ręcznej i kolarstwie. Ostatnio Lidl chciał zmienić swoją lokalizację. Przez długi czas marka kojarzyła się z rabatem. Dziś marka ma nowy wizerunek, a sieci sklepów udało się wznieść na wyższy poziom i pozyskać nowych klientów. dziwna zmiana.

Lidl

Magazyn People Act jest używany przez cały rok, aby dostarczać Ci dobrych ofert z Lidla. Trzeba powiedzieć, że często dokonuje się wielkich odkryć. Lidl oferuje szeroką gamę produktów, takich jak roboty, odzież i sprzęt letni. Reputacja Lidla naprawdę eksplodowała. Młodzi ludzie i dorośli uwielbiają chodzić do punktów sprzedaży marki, których jest wiele m Francja.

READ  Na dnie Morza Śródziemnego „BathyBot” odkryje tajemnice „ciemnego oceanu”