Głodni Wiedzy

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Kilka zmian w kredytach klas pojawi się w przyszłym tygodniu – World of Warcraft

Myśliwi, magicy, mnisi, kapłani…

Jak Kaivax wspomniał w dzisiejszym poście, kilka zmian balansu rozdziałów zostanie wprowadzonych w przyszłym tygodniu w patchu 9.2.5 z Krainy Cienia. Wszystkie szczegóły znajdziesz poniżej.

warstwy

  • Wszystkie klasy generują teraz większe zagrożenie w specjalności czołgów.
  • Uwaga dla deweloperów: od początku tego sezonu słyszeliśmy wiele opinii o malejących zagrożeniach od społeczności (i naszych kolegów z drużyny). Naszym celem projektowym jest stworzenie czołgu, który skutecznie kieruje rotacją obrażeń na wroga, aby mógł utrzymać na nim zagrożenie, ale proste zaklęcia obszarowe (takie jak konsekracja lub śmierć i rozkład) nie powinny wystarczyć. Przeanalizowaliśmy tę sytuację i uważamy, że niewielka korekta wskaźników zagrożenia Tanka powinna pomóc w utrzymaniu tej równowagi dla reszty grupy.

snajper

  • Mistrzostwo potworów
    • Obrażenia zadawane umiejętnościom i zwierzakom zwiększone o 4%.
    • Bestial chain sprawia, że ​​twój zwierzak trafia inne cele zadając 100% obrażeń (powyżej 90%).
  • Uwaga dewelopera: Mistrzostwo Bestii nie otrzymało tylu profitów obszarowych za swoją konkretną nagrodę, co inne specyfikacje i w rezultacie zostało zwrócone. Zwiększamy obrażenia zadawane przez jego zwierzaka i przenosimy obrażenia łańcuchowe Bestiala, aby poprawić jego ogólną wydajność.

oczko wodne

  • Czas trwania prezentu Licza (Necrolord) zmniejszony o 33% w PvP.
    • Uwaga deweloperów: Deathbringer to jeden z najbardziej wpływowych czasów odnowienia w grze, ale przy obecnej średniej ten tryb regularnie trwa dłużej niż 50 sekund. Uważamy, że konieczne jest skrócenie tego czasu trwania w PvP.
  • arkana
    • Obrażenia tajemniczych pocisków zwiększone o 8%.
    • Obrażenia tajemniczego wybuchu zwiększone o 10%.
    • Świetnych pomysłów nie można już zmarnować.
  • Uwaga od twórców: Uważamy, że obrażenia zadawane pojedynczym celom Arcane skorzystałyby na tym zwiększeniu, ale chcemy również zapewnić ochronę przed rozpraszaniem dla krytycznego wzmocnienia wirowania dzięki Clearcastingom. Jest to zmiana, którą będziemy dalej oceniać w Dragonflight, ponieważ generalnie chcemy, aby takie wzmocnienia magiczne zostały wyeliminowane. W tym przypadku uważamy, że konieczna jest pomoc w specjalizacji w krótkim okresie.

mnich

  • Mystever
    • Zen Focus Tea (talent PvP) zmniejszony do 30 sekund (było 45 sekund).
      • Uwaga dla deweloperów: tkacze mgły mają problemy z niezawodną reakcją na wybuchy obrażeń i regularnie muszą otwierać swoją szkołę domową, aby nadrobić zaległości. Zapewnienie im większego dostępu do ochrony przed bojkotem ma na celu umożliwienie im łatwiejszej reakcji na obrażenia od wybuchu.
  • chodzik z wiatrem
    • Obrażenia od Sunshine Kick zwiększone o 20%. Ta zmiana nie dotyczy PvP.
    • Zwiększono obrażenia Rage Fist zadawane głównemu celowi o 20%. Ta zmiana nie dotyczy trybu PvP.
    • Obrażenia Blackout Strike zwiększone o 20%. Ta zmiana nie dotyczy PvP.
    • Obrażenia dłoni tygrysa zwiększone o 20%. Ta zmiana nie dotyczy PvP.
    • Zwiększono obrażenia zadawane pięścią białego tygrysa o 20%. Ta zmiana nie dotyczy PvP.
  • Uwaga dla deweloperów: Aby zachować równowagę, przyjmujemy bardziej agresywne podejście do optymalizacji obrażeń zadawanych przez Mnichów Windwalker z jednym celem, aby ich skuteczność była bardziej konkurencyjna w sytuacjach rajdów, w których ich wyjątkowe mocne strony mogą nie być na pierwszym planie.

ksiądz

  • dyscyplina
    • Potok Światła (talent PvP) zwiększa obrażenia nokautu i pokutę o 30% (mniej niż 15%).
  • dyscyplina, ombre
    • Ilość Wchłaniania Silnych Słów: Pancerz zwiększony o 10% w PvP.
    • Naprawiono błąd, który zmniejszał wartość trafienia krytycznego Power Word: Shield w PvP.
  • Uwaga dewelopera: Zamierzamy dać Disciple bardziej ofensywne opcje w trybie PvP, ale uważamy również, że Power Word: Tarcza pozostaje w tyle pod względem względnej siły w porównaniu z innymi przedmiotami z talii.

Złodziej

  • Leczenie padlinożerców (średnie) zmniejsza się o 50% w PvP.
  • Banita
    • Obrażenia między oczami zwiększone o 20%. Ta zmiana nie dotyczy PvP.
    • Zwiększone obrażenia zadawane przez strzał z pistoletu o 20%. Ta zmiana nie dotyczy PvP.
    • Obrażenia od złych ciosów zwiększone o 20%. Ta zmiana nie dotyczy PvP.
    • Obrażenia ostrza zwiększone do 60% początkowych obrażeń celu (było 50%). Ta zmiana nie dotyczy PvP.
    • Awanturnik wytrzymałościowy (talent PvP) kumuluje się do 15 razy (mniej niż 20 razy).
  • Uwaga deweloperów: Naszym celem przy wprowadzaniu tych zmian jest ulepszenie wyjętego spod prawa zarówno w sytuacjach rozdzielenia pojedynczego celowania, jak i podziału 5-6 celowań, w których Podmuch Ostrzy powinien zabłysnąć. Banici nie wyróżniają się wystarczająco w tych czasach i mamy nadzieję, że te zmiany pójdą we właściwym kierunku. Jednak w trybie PvP Awanturnik Wytrzymałościowy i Szabrownik dawały Banitowi większą przeżywalność niż zamierzono, dlatego postanowiliśmy odpowiednio obniżyć maksymalne kumulacje.

Szaman

  • Leczenie totemu zwiększone o 20% w PvP.
  • podstawowy
    • Raging Bumblebee Vortex (Kyrian Legendary Power) Obrażenia zmniejszone o 33% w PvP.
    • Obrażenia Earth Shock nie są już zmniejszane o 10% w PvP.
  • ulepszyć
    • Obrażenia od zbierania strun (Venhyrs) i regeneracji zmniejszone o 15% w PvP.
  • Powrót do zdrowia
    • Absorpcja totemu Ziemi Ziemnej (Talent) nie jest już redukowana o 30% w PvP.
  • Komentarz twórców: W przypadku Szamana chcemy zająć się niektórymi kluczowymi momentami stworzonymi przez Dzwonkowy Totem i Łańcuchowe Żniwa, ale nadrabiamy to większą ilością leczenia, obrażeń i leczenia.

Magik

  • Dewastacja
    • Rytuał Ruin (bonus 2P) trwa teraz 30 sekund (był nieograniczony).
    • Rowing Summon (bonus 4P) nie ogłusza już wrogów w trybie PvP.
  • Demonologia
    • Felguard Legion Strike zmniejsza teraz skuteczność leczenia celu o 25% (wcześniej 10%) w PvP.
  • Uwaga od deweloperów: Wprowadzając te zmiany, chcielibyśmy rozwiązać problem strategii wyjścia z walki, z wyjątkiem rzadkich sytuacji, w których czarnoksiężnik może przygotować dużą premię za swoją ustaloną nagrodę. Jednocześnie staramy się dać Czarnoksiężnikowi wystarczająco dużo czasu na reakcję na 30-sekundowy proces Rytuału Zniszczenia. Ponadto pracujemy nad zwiększeniem efektu śmiertelnego ciosu zwierzaka Demonologii w PvP, aby skutecznie go zadawać.

wojownik

  • Aramis
    • Obrażenia Deathstroke zwiększone o 10%. Ta zmiana nie dotyczy PvP.
    • Zwiększone obrażenia od przeciążenia o 10%. Ta zmiana nie dotyczy PvP.
    • Zwiększono obrażenia od egzekucji i winę o 15%. Dotyczy to również wojowników ochronnych. Ta zmiana nie dotyczy PvP.
  • Uwaga dewelopera: te zmiany mają na celu zwiększenie wydajności broni z jednym celem, nie wpływając na sytuacje, w których już się wyróżniają.
  • bardzo zły
    • Skuteczność Głębi Szaleństwa (średnia) zmniejszona o 50% w PvP.
    • Battle Trance (Talent PvP) teraz spawnuje 3 Rage (poniżej 5) co 3 sekundy przez 18 sekund po użyciu Raging Blow dwa razy z rzędu na celu.
  • Uwaga dewelopera: 9.2.5 zawiera poprawkę, przez którą talent Battle Trance PvP nie był aktywowany przez zaklęcie zastępujące Raging Blow, Crushing Blow, przez talent Reckless Spirit. Powyższe zmiany mają na celu manipulowanie kolorem, który Fury otrzyma w wyniku tej interakcji.

Rzeczy

  • Zwiększono premię wytrzymałości gladiatora (zestaw PvP) do 500 (wcześniej 350).
    • Uwaga dewelopera: Ogólnie rzecz biorąc, obrażenia przekraczają przeżywalność w trybie PvP, co skutkuje niestabilną rozgrywką. Pracujemy nad zwiększeniem wytrzymałości, aby nagrodzić kolekcję klejnotów PvP, aby zmniejszyć efekt obrażeń w grze.
  • Rozbrzmiewająca Determinacja Kosmicznego Gladiatora nie działa już ani nie zapewnia odporności na efekty przerywające. Opis zostanie zaktualizowany w przyszłej korekcie.
    • Uwaga deweloperów: chociaż opis wyraźnie wspomina o hrabstwach, słyszeliśmy opinie, że ta bibelot usuwa liczniki, które doceniają gracze. Opis rozwiążemy w następnym patchu.