Wielu graczy Modern Warfare 3 narzeka na „uciążliwy” SBMM. Po AMA na Reddicie firmie Sledgehammer Games trudno jest zignorować problem.
Dziesięć dni po premierze opinii na temat MW3 jest coraz więcej i widać, że obecnie są one bardzo zróżnicowane. Tryb kampanii jest wyjątkowo krótki i nieoryginalny, zombie w otwartym świecie, który zadowala i rozczarowuje, a nawet jest ostro krytykowany przez stronę wieloosobową „z recyklingu”… Wygląda na to, że twórcy MW3 nie dostarczyli nic, albo prawie nic.
Artykuł kontynuowany po reklamie
Odkrycie nie mogło być bardziej odkrywcze, Notatka Metacritic dla Modern Warfare 3Obecnie jest ustawiony na 55/100, co daje radę Najgorsza ocena Call of Duty Po Call of Duty: Black Ops Declassified na PS Vita (które wówczas uzyskało notę 33/100).
Co gorsza, jak dotąd szczególnie niepokojąca jest ocena użytkowników: 1,7/10 na 1265 recenzji. Jeśli wydaje się, że gra przez wiele dni cierpi z powodu ciągłego bombardowania recenzjami, to fakty są pewne: MW3 nie może tego przekonać.
Ale to, co przede wszystkim krystalizuje napięcia i krytykę, można podsumować w 4 małych literach: SBMM (skrót od „Umiejętności kojarzenia„lub kojarzenie oparte na umiejętnościach).
Artykuł kontynuowany po reklamie
SBMM: Co to jest i dlaczego budzi kontrowersje?
SBMM to algorytmiczny system dobierania graczy, którego głównym celem jest zapewnienie graczom zrównoważonych gier online poprzez grupowanie graczy w lobby na podstawie ich poziomu gry. Po więcej szczegółów zapraszamy do zapoznania się z naszym artykułem poświęconym SBMM.
SBMM jest od wielu lat tematem gorącej debaty w społeczności Call of Duty. W MW3 krytycy tego systemu są szczególnie głośni, ponieważ SBMM jest uważany za wszechobecny i nadmiernie agresywny.
Artykuł kontynuowany po reklamie
Gracze narzekają, że muszą cały czas się starać i nie mogą się już zrelaksować. Ponadto SBMM ma kilka zauważalnych wad: większe prawdopodobieństwo głosów (w celu znalezienia graczy na tym samym poziomie), bardziej „płynne” gry i tym podobne, ponieważ gracze mają mniej więcej równy poziom, trudności w grze ze znajomymi na niższym poziomie ponieważ spotykają się z bardziej wydajnymi graczami poprzez przywrócenie równowagi lub nawet dłuższy czas oczekiwania na znalezienie gry… To tylko niewyczerpująca lista wielu krytycznych uwag sformułowanych w SBMM.
Sledgehammer otwiera puszkę Pandory, prosząc graczy o opinie
Wieczorem 19 listopada 2023 roku studio deweloperskie odpowiedzialne za wieloosobową grę MW3 – Sledgehammer Games – uruchomiło na Reddicie wydarzenie AMA (Ask Me Everything).
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze wiadomości ze świata e-sportu, gier i nie tylko.
Artykuł kontynuowany po reklamie
Chcąc pokazać, że studio słucha graczy od czasu premiery MW3, Sledgehammer Games postanowiło zorganizować AMA (Ask Me Everything) na subreddicie r/ModernWarfare IIIw celu podzielenia się pomysłami społeczności z jej twórcami, ale także sprawdzenia opinii graczy na temat wad gry i zaproponowania rozwiązań.
„Jesteśmy Slegehammer Games, głównym studiem stojącym za Call of Duty: Modern Warfare 3. Zapytaj nas o wszystko [Édition multijoueur] !
Bardzo szybko i bez zaskoczenia napłynęły setki komentarzy na temat SBMM, niektóre domagały się obniżenia wersji, inne, bardziej ekstremalne, domagały się jego całkowitego usunięcia.
Artykuł kontynuowany po reklamie
„Czy możesz obniżyć SBMM, aby mój ping był jedynym priorytetem w dobieraniu graczy?”, „To wyczerpujące mierzyć się z próbującymi w 90% moich meczów.”, „Nie można grać z przyjaciółmi z powodu SBMM”W komentarzach możemy przeczytać niezliczoną ilość razy.
Biorąc pod uwagę bardzo szeroki zakres krytyki wyrażanej wokół matchmakingu MW3 i jego SBMM, wydaje się, że Sledgehammer Games ma trudności z przemilczeniem tematu i nie udzieleniem społeczności jasnej i przejrzystej odpowiedzi, niezależnie od tego, czy będzie ona skierowana do skarżących, czy nie. Nic jednak nie zostało jeszcze przesądzone i w nadziei uzyskania odpowiedzi będziemy musieli poczekać do poniedziałku wieczorem, 20 listopada, do godziny 21:00 czasu francuskiego.
Artykuł kontynuowany po reklamie
W stronę podzielonej na kategorie playlisty i swobodnego ciągnięcia SBMM?
Rozwiązaniem regularnie sugerowanym przez społeczność jest utworzenie „swobodnej” playlisty bez SBMM, aby gracze mogli grać w bardziej zrelaksowanym środowisku, a także tryb rankingowy/rankingowy dla bardziej rywalizujących graczy, którzy chcą pokonać swoich przeciwników. Ich poziom (lub nawet wyższy). Jeśli Sledgehammer Games rzeczywiście potwierdziło, że tryb rankingowy pojawi się w MW3 podczas 01. sezonu Reloaded, nie wiemy jeszcze, czy będzie to miało jakikolwiek wpływ na SBMM w zwykłych playlistach.
Gdy tylko otrzymamy więcej informacji na temat ewolucji SBMM w MW3, oczywiście nie omieszkamy Cię o tym poinformować.
Artykuł kontynuowany po reklamie
„Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Pragnący być pionierem kulinarnym. Przyjazny miłośnik piwa.”
More Stories
Muzyka Nintendo: Le Spotify wyprodukowane na Nintendo
Cyberpunk 2077 nie umarł, CD Projekt ogłasza wielkie ogłoszenie dla całej społeczności
Nowa trójka astronautów wyrusza na chińską stację kosmiczną